Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש מידע : טויוטה קורולה 2008 רובוטית


emesh
שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

שמעתי דברים טובים על טויוטה קורולה 2008. מעוניין בחוות דעת מקצועית עליחס דלק לק"מ נסיעה מחוץ לעיר ועל תפקודות של הגיר הרובוטי. כמובן גם עוד הערות כמו על מה לשים לב בבדיקות לפני קניה.

 

הרכב המיועד הוא מליסינג ויש לו 65K ק"מ. נשארה אחריות עד אמצע 2011.

 

תודה רבה, אמש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי

לנו היתה אחת במשך שנתיים וחצי,נמכרה לא מזמן.

 

האוטו חסכוני מאוד,בחיפה בנסיעות ערוניות לרוב עליות האוטו עשה 11 - 12 קמ" לליטר,בתוך העיר עם עליות.

 

אתה צריך רק להתרגל לגיר הרובוטי,שזה ייקח משהו כמו חודש.

 

האוטו די אמין כך שאין לי מושג מה אתה צריך לבדוק בבדיקה,האוטו בגדול צריך להיות תקין.

 

נ.ב מכרנו אותה עם 35000 ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכר שלי נהג על כזו במשך חצי שנה, חדשה, מהשכרה. (הוא קיבל אותה עם כמעט 0 ק"מ).

מהתרשמות שלי, התיבה הרובוטית מגיבה בהרבה מקרים באופן מוזר. מה שקרה לי עצמי שוב ושוב, שבנסיעה עירונית במישור, הרובוט החליט לעלות ולעלות עד ההילוך הרביעי, וכשמגיעה עליה, הוא לא סוחב ולא יודע לרדת הילוך. אז נכון שהורדתי את ההילוך ידנית עם הלחצנים שעל ההגה, אבל זה מעורר סימן שאלה, לדעתי.

אותו מכר, שעשה עליה כ15,000 ק"מ היה בהחלט מאוכזב.

מאידך, צריכת הדלק הנמוכה היא משהוא שלא ייאמן! לא אסחף אם אומר שקרוב לליטר אחד ל20 ק"מ, היא יודעת לעשות בנסיעה בינעירונית.

אמינות כללית, כנראה בסדר גמור, כמיטב מסורת טויוטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אציין ואומר שהניסיון האישי שלי עם הרובוט הוא לא חיובי. נהגתי במספר קורולות ולא אהבתי את אופי.

אבל, בפעמים שבהם נהגתי בקורולה למשך תקופה של מספר ימים בהחלט התרגלתי וזה פשוט הפסיק להפריע לי.

 

יש כמה אנשים בסביבה שלי שקנו קורולה רובטית, רובםללא היכרות עם הגיר ועם אופי הפעולה המיוחד שלו. אנשי הדור הצעיר יותר (סביבות גיל 30) בהחלט הבחינו בפעולה השונה ולקח להם זמן להתרגל אבל הם חיים עם הרכב בשלום מאז יוני 2007, הרכבים הם שנייהם מדגם סאן ועברו כבר למעלה מ-80 אלף קילומטרים כל אחד בלי אף תקלה מכנית. אבל שתיהן עבור תיקוני פחחות וצבע עקב תאונות חניה וזינוק בעליה שקרו באשמת הגיר הרובוטי.

מהצד השני ישנן 2 נשים מבוגרות שנוהגות בקורולה GLI, שתיהן עברו אליה מקורולה ישנה יותר ואוטומטית. אחת גם היא מאמצע שנת 2007 (תחילת מודל 2008) שעברה כבר המון קילומטרים והבעלים טוענת שבתחילה הגיר קצת הרגיז אבל היום זה כבר נראה לה רגיל ותקין והיא מסתדרת גם עם זינוקים.

השנייה אישה מבוגרת יותר שממעטת יחסית בנסיעות, אבל לה היו הכי הרבה תלונות על הרכב. רובן כמובן על החלפת ההילוכים ועל ההתדרדרות בעליות/ירידות. היא היחידה מבין הבעלים ששוקלת לשדרג לקורולה אוטומטית רגילה.

 

מבחינתי האישית לא הייתי קונה רכב שאני יודע מראש שהוא בעייתי ויש לו מתחרים שיחסכו את זה ממני. אבל לקורולה גם פלוסים כמו תא נוסיעם מאוד מרווח, רצפה אחורית שטוחה וספסל אחורי גדול, תאורת מחוונים נאה ונוחות נסיעה טוב רוב הזמן (היא נוטה קצת להתרסק על בורות ולוקח לה זמן לשכוח שהבור חלף).

 

המלצתי האישית היא לבצע נסיעה ארוכה ככל האפשר עם האוטו ואחת כזו שתדמה את סדר היום שלך, כלומר מה שהרכב עומד לעבור ומה שאתה הולך להתמודד איתו.

 

בהצלחה בין אם תחליט לרכוש ובין אם לא ושבוע טוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אחת 2008, 130K ק"ם, האוטו חזק מאד במהירות ממוצעות וגבוהות, מרווח מאוד, חסכוני יחסית, גם כן בחיפה עם המון עליות בכרמל עושה 10.5-11 לליטר, אמין (יש לי בעיה של דוושת דלק נתקעת שכלום לא פותר אותה אבל לכל מי שאני מכיר אין את הבעיה), מצד שני מתנהג מוזר בהילוהים נמוכים, נכבה לי פעמיים בזינוק בעליות חדות, הגיר לא טוב (גם אם מתרגלים אליו), כיסאות לוחות עץ, ממש לא נוחים, ואיבזור עלוב. לא הייתי קונה אותו למשפחתי, כן הייתי קונה אותו ידני כרכב עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי
מכר שלי נהג על כזו במשך חצי שנה, חדשה, מהשכרה. (הוא קיבל אותה עם כמעט 0 ק"מ).

מהתרשמות שלי, התיבה הרובוטית מגיבה בהרבה מקרים באופן מוזר. מה שקרה לי עצמי שוב ושוב, שבנסיעה עירונית במישור, הרובוט החליט לעלות ולעלות עד ההילוך הרביעי, וכשמגיעה עליה, הוא לא סוחב ולא יודע לרדת הילוך. אז נכון שהורדתי את ההילוך ידנית עם הלחצנים שעל ההגה, אבל זה מעורר סימן שאלה, לדעתי.

אותו מכר, שעשה עליה כ15,000 ק"מ היה בהחלט מאוכזב.

מאידך, צריכת הדלק הנמוכה היא משהוא שלא ייאמן! לא אסחף אם אומר שקרוב לליטר אחד ל20 ק"מ, היא יודעת לעשות בנסיעה בינעירונית.

אמינות כללית, כנראה בסדר גמור, כמיטב מסורת טויוטה.

 

בגלל זה יש כפתור ES ,שיודע לטפל בדיוק במקרים כאלה,יותר קל ללחוץ על ES פעם אחת מאשר להוריד הילוכים.

 

יש לי אחת 2008, 130K ק"ם, האוטו חזק מאד במהירות ממוצעות וגבוהות, מרווח מאוד, חסכוני יחסית, גם כן בחיפה עם המון עליות בכרמל עושה 10.5-11 לליטר, אמין (יש לי בעיה של דוושת דלק נתקעת שכלום לא פותר אותה אבל לכל מי שאני מכיר אין את הבעיה), מצד שני מתנהג מוזר בהילוהים נמוכים, נכבה לי פעמיים בזינוק בעליות חדות, הגיר לא טוב (גם אם מתרגלים אליו), כיסאות לוחות עץ, ממש לא נוחים, ואיבזור עלוב. לא הייתי קונה אותו למשפחתי, כן הייתי קונה אותו ידני כרכב עבודה.

 

ברכב שלך יש הרבה בעיות מוזרות ונשמע שהאוטו שלך עבר 130 KM בצורה די קשה,דוושת דלק נתקעת?!!,הגזמת,אני מאמין שזה נתקע בשטיח,היתה לי בעיה כזאת בסיטרואין קסרה,אך זה נתקע מהשטיח,אלא אם הכאבל דפוק וצריך להחליפו,או שהאוטו עבר תאונה קשה וחתיכת פח תקועה ולוחצת על הכאבל,שזה מה שעושה את זה,לך תדע,כמו כן,לנו האוטו אף פעם לא נכבה ואנחנו גם גרים בחיפה,תבדוק את האוטו במוסך כנראה צריך איפוס מחשב גיר.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעשה איפוס גיר (פעמיים) ושטיח קובע זאת לא היתה הבעיה, מה שכן אם אני לוחץ על הדוושה הרבה פעמים במהירות (כשהרכב כבוי) הבעיה נעלמת לכמה שבועות. ד"א בקשר להגזמה בארה"ב נעשה ריקול על הבעיה הזאת לאותה חברה, זה לא תרחיש דמיוני, וציינתי שאף אחד ממי שאני מכיר עם אותו סוג רכב לא דיווח על בעיה כזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
נעשה איפוס גיר (פעמיים) ושטיח קובע זאת לא היתה הבעיה, מה שכן אם אני לוחץ על הדוושה הרבה פעמים במהירות (כשהרכב כבוי) הבעיה נעלמת לכמה שבועות. ד"א בקשר להגזמה בארה"ב נעשה ריקול על הבעיה הזאת לאותה חברה, זה לא תרחיש דמיוני, וציינתי שאף אחד ממי שאני מכיר עם אותו סוג רכב לא דיווח על בעיה כזאת.

דוושת דלק נתקעת בנסיעה היא לא "תקלה" גם לא "בעיה", היא סיבה בשלה לא נוסעים על האוטו, משהו כמו "אין ברקסים". אסון הוא כמעט בלתי נמנע במצב כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט תבדוק אם דוושת הגז שלך היא של CTS ואם הרכב עבר קריאה לתיקון.



 

אני לא זוכר אם בקורולה הזו היה חשש לתקלה הזו, אני חושב שזה היה בדגם הקודם.

 

תיקון - כן - זה היה גם ברכב הזה - היתה לנו כזאת במשפחה ואני זוכר שקראו לנו לתקן אותה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק תענוג. הייתה לנו לפני מיצובישי לאנסר 2005 ולא אגזים אם אומר שהיו פעמים שתדלקנו אותה פעמיים בשבוע. הגיר קצת מעיק אבל לאחר שמתרגלים הכל מסתדר. הרכב לא אוהב להיות באיזור של מעל 110 קמ"ש - זה נשמע כאילו אתה נוהג בטרקטור.

חוץ מזה האוטו נוח וחיים עם הגיר,הצריכת דלק מפצה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שאתה לא נוהג על אוטו אוטומט 100%, הגיר מתנהג בדיוק כמו גיר רגיל, חוץ מזה האוטו מאד אמין , מאד חזק, מאד חסכוני, לא רק בדלק גם ביטוח שלו זול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...