Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות התנעה בבוקר בלבד- פרטנר 2001 דיזל


shai_35
שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

אחרי הרבה זמן שלא הייתי בפורום (התחדשתי בבן חדש) אני חוזר עם שאלה .

יש לי פ'גו פרטנר 2001 דיזל שעם בוא החורף החלה לעשות בעיות עם התנעת הבוקר.

מיותר לציין שאחרי ההנעה הראשונה אין בעיות התנעה במהלך היום.

בעבר היה לאבי פיג'ו ובמוסך אמרו שכל הצרפתיות עושות בעיות בבוקר וצריך לכסות את המנוע בברזנט. האם אמת הדבר או שיש לי בעיות במשבת סולר או כל דבר אחר ?

תודה למשיבים

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית צריך לבדוק את מצתי חימום הקדם שבמנוע ואת מע' הפעלתם.

לא צריך לכסות הרכב או המנוע בברזנט, שמיכת פוך או שמיכת צמר והוא אמור להניע היטב גם בטמפרטורות

נמוכות יותר מבארצנו.

החלף מוסך.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי (קליאו בי 01) יש בעיה עם התנעת בוקר בפעם הראשונה זה לא מניע ורק בשניה

פתרון זמני עד שאקפוץ למוסך זה תתניע עם לחיצה קלה על דוושת הגז ככה אצלי לפחות זה עוזר להניע במכה הראשונה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי גם את זה -לא עובד.

אחרי 10 -15 ניסיונות התנעה האוטו מניע אבל זה לא פיתרון כי הסטרטר בסופו של דבר ימות .

אני לוקח מחר את הרכב לחבר מכונאי שכבר בטלפון אמר לי גם הוא על מצתי חימום אבל הוא רוצה לבדוק

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אחרי שהצלחת להניע בסופו של דבר, יוצא עשן לבן מסריח, שנעלם אחרי כמה שניות, רוב הסיכויים שזה אכן מצתי להט.

 

במנועים האלו מצתי להט עובדים הרבה, ואורך חיים שלהם הוא בהערכה גסה מאוד סביב 100 אלף ק"מ.

 

מנוע דיזל הזרקה בילתי ישירה (כמו שלך) חייב מצת להט תקינים בשביל להניע כמו שצריך. אפילו בקייץ הישראלי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שלום

לצערי בנסיונות להתניע את הרכב דפקתי את הסטרטר שיפצו לי אותו במחיר של 400 ש"ח (כשבדקו לא היו פחמים בכלל ודפקתי שמה איזה פלטה)

בקשר למצתים אני מבין שמדובר ב4 מצתים .כמה אמור לעלות לי דבר כזה ? והאם יש פירמה מומלצת או מיוחדת לרכב מסוג זה?

בוקי. אכן היה לי עשן לבן מסריח כשהצלחתי להתניע את הרכב ,אז ההנחה שלכם נכונה

בקיצור אין לי מילים אתם תותחים בהבחנות שלכם. לפני מוסך אני מתייעץ איתכם.

 

 

תודה מקרב לב

שי

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 4 מצתי להט, אחד לכל צילינדר.

 

יכול גם להיות, שהם תקינים, והבעיה היא במערכת ההפעלה שלהם.

 

אם יש לך רב מודד, אתה יכול לבדוק את זה בעצמך.

 

בדוק מתח בין ראש המצת לגוף הרכב.

 

אמור להיות 12V אחרי פתיחת סוויץ' במנוע קר, למשך כ 7-8 שניות, ואז לרדת ל 0.

 

מצתי להט ממשיכים לקבל מתח למשך כמה שניות נוספות, אחרי שנורת חימום ראשוני בלוח השעונים כבתה.

 

לגבי הפירמה - היצרנים, שמייצרים ציוד חשמלי למכוניות, מייצרים גם מצתי להט (BOSCH וכו').

אל תרכיב משהו של חברה לא מוכרת.

 

לגבי המחיר - לא זוכר בדיוק. להערכתי, מצת אחד עולה באיזור 60-70 ש"ח, על 4 מצתים + עבודה יכולים לבקש 450-500 ש"ח בערך.

 

ראה תמונה להמחשה.

Glow plugs.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שלום לכם

לא מניע,

זה התחיל פעם בשבוע רק לאחר מספר לחיצות על המשאבה הידנית

אח"כ לאחר שהרכב נח כ 1/2 שעה - אותה תופעה

מה המומחים אומרים ?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם

לא מניע,

זה התחיל פעם בשבוע רק לאחר מספר לחיצות על המשאבה הידנית

אח"כ לאחר שהרכב נח כ 1/2 שעה - אותה תופעה

מה המומחים אומרים ?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כן ישנה נזילה, לא רואה שזה מהמשאבה שליד המשאבה הידנית - אלא מהצינורית שמחוברת למשאבה הידנית שמחוברת למנוע וכנראה משם, האם זו עדיין בעית משאבה ?, תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ישנה נזילה, לא רואה שזה מהמשאבה שליד המשאבה הידנית - אלא מהצינורית שמחוברת למשאבה הידנית שמחוברת למנוע וכנראה משם, האם זו עדיין בעית משאבה ?, תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...