Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרב הסטיישן: טויוטה אוונסיס או פורד מונדיאו?


Essencee
שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן וערב טוב חברים,

חג שמח לכולם.

 

בקרוב מאוד משפחתי הולכת לשדרג את רכבנו, והייתי רוצה לברר כמה דברים לפני כן.

למעשה, ההתלבטות העיקרית שלי ושל אבי היא בין גרסת הסטיישן של טויוטה אוונסיס לבין גרסת הסטיישן של פורד מונדיאו (הגרסאות החדשות, כמובן). כרגע הרכב שבמשפחתנו הינו מאזדה 5 מדגם פרימיום שנת 2007 שמספק הנאה רבה בנהיגה וגם כן באטרקציית המרחב שבו אשר כוללת 7 מושבים אשר נצרכים מפעם לפעם (כאשר 2 מתקפלים ע"מ לחסוך במקום מאחור לצורך העמסת ציוד - דבר שחשוב לאבי).

 

החשש העיקרי הינו סעיף המרחב והמקום שבשני הרכבים, ולכן אין לגרוע ממנה ברכב החדש שנקנה.

ידוע לי כי בשני הרכבים, הן באוונסיס, והן במונדיאו (דגמי הסטיישן), ישנם רק 5 מקומות ישיבה - השאלה המכריעה היא: איזה רכב עדיף (הן מבחינת אמינות, בטיחות, חסכון בדלק, נוחות, מקום ומרחב, כוח, ושאר הפרמטרים המרכיבים את ההשוואה בין 2 הרכבים הנפלאים הללו)?

 

תודה רבה, Essencee.

Mazda 5 2007 2.0 Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שאני הייתי בוחר הוא B4 סטיישן, מדוע פסלתם אותה??

היא מרווחת מאוד והמושבים שלה נוחים ומפנקים, אבזור לא חסר והיא מצויידת בתיבה רציפה בדומה לאוונסיס שאמורה לחסוך בדלק ולשפר ביצועים. איבזור הבטיחות מלא וההנעה היא כפולה מה שעוזר לשפר אחיזה בתנאי חורף.

 

כשמשווים את האוונסיס למונדיאו מגלים שהפורד גדולה יותר וכפועל יוצא גם מרווחת יותר. תא הנוסעים שלה מעט פחות קודר מהתא של האוונסיס למרות ששניהם מוצעים בשחור בלבד (בסובארו למשל יש אופציה לריפודים בהירים בהתאם לצבע החיצוני), המונדיאו גם מרגישה איכותית ומוצקה יותר מהפורד ובכלל היא מרגישה מכונית גדולה, אולי הסיבה היא ההתבססות על רצפתה של מכונית הסאלון וולבו S80.

 

אגב על מאזדה 5 פרימיום מעולם לא שמעתי. ה-5 נמכרה בשנת 2007 ברמת גימור יחידה שלא זכתה לכינוי ורק ב-2008 לאחר מתיחת הפנים נוצרו 2 גרסאות, אקזקיוטיב ולקצ'ורי שנבדלות בחישוקי המגנזיום וזהו בערך...

 

בהצלחה וחג שמח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-B4 סטיישן החדשה באמת נראת מרשימה לפי האתר הרשמי של קונצרן סובארו בישראל.

הדבר היחיד שקצת מטריד אותי הוא גודל תא המטען האחורי אשר קטן מהמונדיאו ומהאוונסיס. עם זאת ניתן לראות שע"פ הביקורות ה-B4 סטיישן החדשה הרבה יותר מרווחת מהשאר.

 

נראה לי שמה שנשאר לעשות זה לגשת לסוכנויות סובארו, פורד וטויוטה ופשוט לנסות רכב רכב עד להגעת תוצאה משביעת רצון.

 

אשמח לעוד תגובות בנושא,

תודה :)

Mazda 5 2007 2.0 Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב את המונדאו, בעיקר בקטע העיצובי (לא נסעתי בה או אפילו ישבתי בה!), היא פשוט נראית מרשימה, בעיקר עם חישוקים קלים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה עושה הכל טוב, אבל משעממת. המונדיאו עושה את הרוב טוב, ואת השאר מצוין (נוחות, התנהגות, מרווח, אבזור). אם כבר, הקרב צריך להיות בינה לבין ה-B4.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי בסטיישן אבל נהגתי בB4 סדאן ויש לי רק תשבוחות על הרכב, בסטיישן ישבתי והוא באמת גדול ונוח ולדעתי אף יפה מאוד חיצונית.

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב.

 

במשפחתנו יש מונדאו סדאן 2007

רכב נוח ורך על הכביש ובעל אחיזה טובה.

אבל לדעתי, מבחינת כוח הוא דיי אכזבה. בעיקר בסל"ד גבוה.

 

לי כיום יש פורד פוקוס והיא נותנת תחושה של הרבה יותר זריזות (פוקוס 2004).

במונדאו, משהו חסר מבחינת מנוע/גיר.

 

הרכב באמת מרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לB4 סטיישן, הרכב מאוד מרווח הן מקדימה והן לנוסעים מאחור, תא המטען גדול ומרווח דיו (איני יודע בהשוואה לפורד). הרכב מפנק ומאובזר בג'אנט סגסוגט 17', מערכת בקרת אקלים מפוצלת, רדיו דיסק אינטגרלי, כיסאות תומכים ומתכווננים לכמעט כל מצב נהיגה שתבקש, ובעיקר כוח ומומנט מספקים בהחלט: 165 כ"ס או 150 ויותר מומנט משנת 08. לרכב גיר אוט' עם 4 הילוכים אומנם, אך הם עושים את העבודה באופן טוב ויעיל. ולסיום, הרכב אמין מאוד.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, רק שכל זה מתייחס ל-B4 דור קודם, והוא מדבר על הדור החדש, כך שזה לא רלוונטי.

 

אני מציע שיבצע נסיעת מבחן על שתי המכוניות ויחזור עם התרשמויות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוני ההמונדאו עדיפה על הטויוטה והקרב יכול להיות מול ה סובארו.

בכל מקרה, המונדאו ממש טובה כמעט מכל הבחינות פרט לעובדה שעל חבילה כל כך נחמדה הייתי שמח לראות מנוע חזק יותר - לא בגלל שהיא חלשה מהמתחרות אלא בגלל שהיא יכולה יותר בפני עצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...