Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לינסג קבוצה 2 - מאזדה 3 מול טיוטה קורולה [כ"ע]


dudi oknin
שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

יש לנו זכות בחירה בין מזדה 3 החדשה לקורולה חדשה

מה מה עדיף?

כרגע יש לנו את הקורולה שאנחנו מאוד מרוצים ממנה (07 או 06 אין לי מושג)

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קורולה באה עם גיר רובוטי, תבחרו במאזדה, חד משמעים.

אם יש אפשרות לקבל קורולה אוטומטית - מה שנראה לכם יותר.

אני עדיין הייתי בוחר במזדה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי די הרבה על הקורולה הרובוטי וזה רכב מצוין ואת זה מבינים רק אחרי שמשלימים עם העובדה שהיא לא אוטומטית



הבעיה היחידה שלי עם הרכב זה מושב נהג לא נוח בכלל

 

בגדול הקורולה חבילה טובה רכב זריז 5 הילוכים בתפעול ידני אפשר אפילו לחלץ טיפה של כיף ומרות שהיא משפחתית רגילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי די הרבה על הקורולה הרובוטי וזה רכב מצוין ואת זה מבינים רק אחרי שמשלימים עם העובדה שהיא לא אוטומטית.

 

 

צריך להתרגל לתיבה הרובוטית של הטויוטה ולאט לאט לומדים להסתדר איתה.

 

ניחא המושב של הנהג והאיבזור הדליל ברמת הגימור הליסינגית - הבלמים לא פחות מזוועתיים ודורשים לחיצה בריאה על מנת לעצור בצורה סבירה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה בטיחותית איזה רכב עדיף ?

 

המאזדה לא נבדקה עדיין במבחן ריסוק, אבל מבחינת אבזור בטיחותי בקבוצה 2 היא עדיפה על הקורולה.

 

6 כריות אויר עם בקרת יציבות לאומת 4 כריות אויר ובקרת יציבות.

 

קח בחשבון שאין קורולות במלאי ויהיו רק בפברואר, זה אומר שאם אתה מזמין קורולה תקבל אותה בשיטת הליסינג החדשה שהיא יותר יקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה משלמת הכל

והליסינג נגמר רק במרץ אבל צריך להזמין מעכשיו

ושאלה אחרונה לדעתי מבחינת גודל בגז ומרחב נוסעים מי יותר מרווחת ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בחור שנוהג על האוטו של אמא8) גם ליסינג. קורולה 2009 רובוטית, אחרי שלומדים את הגיר של הרכב אכן מפתיע והברקסים רגישים מדי לטעמי שום לחיצה בריאה ושום כלום ברקסים רגישים מאד המושב נח מאד לא יודע מה אתם רוצים אבל הבעיה מאחורה חלונות לא חשמלים :? ואני בעלים של פיגו 206 הילוכים אני שונא אוטו' בדם והרובטי אכן מפתיע במיוחד שמורדים הילוך ממש מרגישים את ההורדה אני ממליץ למרות עם זה מאזדה 2010 העיצוב החדש הורס :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שינו את הבלמים במודל 09 - במודל 08 הם פשוט זוועתיים.

 

יתכן גם שלא יצא לך לנהוג ברכבים עם בלמים נושכים יותר ולכן אותך הם מספקים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכל להיות שעשו שינוי ויכל להיות בגלל שהכל חדש דנדש אז הבלמים רגישים אולי בתיד זה ישחק וכו

יצא לי לנהוג מעל ל-20 סוגי רכב גם בגלל שכל חצי שנה אמא שלי מקבלת אוטו אחר וגם אבא אוהב להחליף מהר מכניות ואני בדקתי כל אוטו של חבר אז אני מודע להרבי סוגי רכבים מסטנדרטים עד ליוקרה כמו AUDI A8 של חברה או BMW סדרה 7 של חבר כמובן המכניות של ההורים אבל בקטנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להעיד לגבי המאזדה כי אין לי מושג מה היו השינויים מהדור הקודם.

לגבי הטויוטה, יש לי אחת כזו מודל 2008 (כן כן, ליסינג). הרכב זריז יחסית לשאר הליסינגומטיות ובתפעול הגיר הרובוטי בצורה הידנית, אפילו טיפה מהנה :).

 

כמו שאוראל אמר, הברקסים לא ממש אוהבים לעצור (מי יודע, אולי באמת שיפרו את הבלמים, או שאצלי ברכב ספציפית הם דפוקים), אך במאזדה ממה שידוע לי מהדגם היוצא הבלמים היו on\ off כלומר או שהם בולמים אותך במכה או לא בולמים בכלל (והיה צריך זמן ללמוד אותם).

 

מבחינת איכות החומרים אני לא חושב שיש מה להשוות, מכיוון שבמאזדה הפלסטיק מרגיש ממש זול ואילו בטויטה מלבד הקונסולה המרכזית, רוב האוטו מרגיש הרבה יותר איכותי (אם זה דיפוני דלתות, דשבורד או בלם יד וכו').

 

מבחינת מרחב פנימי אני מאמין כי בטויטה יש יותר מקום לרגליים (הן מאחור והן מלפנים) ככה שאם יש במשפחה חבר'ה גדולים זהו עוד יתרון לקורולה.

 

בחלק הבטיחותי, על הנייר המאזדה עם 6 כריות אוויר לעומת 4 בטויוטה (שזה משמעותי) ולכן פה המאזדה מנצחת.

* עברנו תאונה עם הטויוטה (כאשר עמדנו ברמזור אדום) ורכב נכנס בנו מאחורה כי לא שם לב שכולם עמדו. הפגוש התעקם קלות ולבגאז' נדפק המנגנון סגירה והוא טיפל'ה התעקם. לפי דעתי לפחות, ביחס לעוצמת המכה, הנזק לרכב היה קטן ונראה שהרכב בנוי לא רע בכלל.

 

דור.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי. אז?

 

יצא לי לנהוג לא מעט בקורולה של דור (Status) והבלמים שלה זוכים בתואר "הבלמים הגרועים ביותר שיצא לי לפגוש" - חסרי כל נשיכה ודורשים לחיצה מאוד בריאה על מנת לעצור בצורה סבירה ונורמלתי, כפי שכבר ציינתי.

 

דור מתנייד לו על סוויפט חדשה והבלמים בה (לדוגמה) - טובים משמעותית.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א

כמו שאוראל אמר, הברקסים לא ממש אוהבים לעצור (מי יודע, אולי באמת שיפרו את הבלמים, או שאצלי ברכב ספציפית הם דפוקים), אך במאזדה ממה שידוע לי מהדגם היוצא הבלמים היו on\ off כלומר או שהם בולמים אותך במכה או לא בולמים בכלל (והיה צריך זמן ללמוד אותם). בקורולה לא הרגשתי בשום דבר חריג והיא בלמה בצורה נורמלית.

 

מבחינת איכות החומרים אני לא חושב שיש מה להשוות, מכיוון שבמאזדה הפלסטיק מרגיש ממש זול ואילו בטויטה מלבד הקונסולה המרכזית, רוב האוטו מרגיש הרבה יותר איכותי (אם זה דיפוני דלתות, דשבורד או בלם יד וכו').

 

דור.

 

Hצא לי לנהוג במספר 3 מהדגם היוצא בכל הרמות גימור ועם מנועי 1.6 ו-2 ליטר. הבלמים תמיד בלמו בצורה טובה ומאוד מהירה, גם באחת שכורה שעברה למעלה מ-150 אלף קילומטרים ונראתה כמו פח אשפה.

 

יצא לי גם לנהוג ולנסוע בכמה קורולות רובוטיות מדגם SUN והרכבים קירקשו והרעישו בעיקר מאיזור תיבת ההילוכים והתא שמאחוריה וגם מכיוון תא הכפפות, מין רישרושים מתכתתים כאלה ולא מובנים. ב-GLI זה לא קרה.

 

מבחינתי הפלסטיקה ב-3 החדשה (וגם ביוצאת) איכותית יותר משל הקורולה. האמת שבמקרה של הקורולה איכות תא הנוסעים מאוד הפתיע אותי, כל הדיופנים מרגישים חלולים ועלובים כאלה ונתקלתי בכמה חלקים בעלי גימור בעייתי. בכלל מבחינת איכות החומרים והבנייה הקורולה הקודמת הרגישה הרבה יותר מוצקה ונעימה.

 

אם הקורולה היא אוטומטית והמחסור באבזור בטיחותי לא מפריע לכם אז היא יכולה להיות בחירה סולידית ונעימה, יש לציין שהיא מרווחת מה-3 במיוחד במושב האחורי בעל הרצפה השטוחה, אבל הנסיעה מעט קופצנית. לקורולה ביצועים טובים מאוד במיוחד בגרסה האוטומטית.

 

המאזדה הרגישה יותר איכותית בתא הנוסעים מבחינתי, ואני אוהב את הרייד המוצק יותר שלה למרות שהיא פחות נוחה. אבזור הבטיחות שלה הוא מלא ואני אישית הייתי בוחר בה.

 

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...