Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה במזרקים היילקס שנת 2005 טורבו דיזל .


erga25
שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב ברשות מכר שלי הרכב הנ"ל - נפח מנוע 2,500 סמ"ק - עם כ-250,000 ק"מ .

 

מזה זמן מה יש לו המון עשן שחור , הוחלף ברכב החיישן שנמצא צמוד לפילטר אוויר - זה עזר מעט אך הבעייה עדין קיימת .

 

הרכב כמובן חובר לסורק - נאמר לו שהבעייה היא עם המזרקים .

 

הוא קיבל הצעת מחיר במוסך טוויטה מורשה המחירים כוללים מע"מ ועבודה .

 

4 מזרקים חדשים מקוריים כולל 5 גומיות אטימה למזרקים - כ- 12,000 ש"ח - אחריות לשנה .

 

4 מזרקים משופצים(שוחחתי עם המוסך הם לא משפצים אותם בעצמם אלא מעבירים אותם למכון דיזל כלשהו ) + כולל 5 גומיות אטימה למזרקים כ- 6,100 ש"ח -אחריות לשלושה חודשים .

 

 

שוחחתי עם מספר מכוני דיזל היום :

 

1) הראשון אמר לי שיש לו את המכונה שמנקה/משפצת את המזרקים - האם יש הבדל בין שיפוץ לניקוי ? ,אך אין לו את התוכנה המזרקים הם של חברת דנסו . הוא אמר לי שלאף אחד בארץ אין את התוכנה - כי היצרן דנסו לא שיחרר אותה לשוק הישראלי .

 

2) מכון דיזל אחר אמר לי שיש לו מזרקים כאלה משופצים מוכנים על המדף כ- 650 ש"ח למזרק לא כולל מע"מ ועבודה - הוא לא מרכיב או מפרק , שאלתי אותו אם יש לו את התוכנה הוא אמר לי שכן , נשמע תמוה .

 

3) מכון דיזל נוסף אמר לי שבגלל שהרכב עבר כ- 250,000 ק"מ - צריך לשפץ גם את משאבת סולרוגם את המזרקים - הסכום שכולל מע"מ שיפוץ ועבודה 10,000 ש"ח .

 

קוד המנוע של הרכב הוא 2KD - הרכב בעל הנעה 2*4 .

 

שאלותי הן : 1) האם התופעה הנ"ל מוכרת בדגם הנ"ל עם מספר ק"מ כזה ? .

 

2) האם יש מישהו שאכן משפץ את המזרקים ואל מוכר מזרקים כאלה שהוא קנה מפירוק ? .

 

3) האם צריך לשפץ את משאבת הסולר יחד עם המזרקים מכיוון שהרכב עבר כ-250,000 ק"מ ?.

 

האופציות הן : 1) לקנות מזרקים חדשים מארה"ב - היכן ניתן לקנות אשמח ללינק .

 

2) לקנות מזרקים משופצים בארה"ב(אך ההבדל הגדול שהם שופצו במפעל של דנסו עצמו) .

 

3) לשפץ בארץ .

 

4) לקנות מזרקים חדשים בארץ .

 

 

אשמח לכל מידע בנושא בתודה מראש ושבת שלום אמיר .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מדוע לצטט הודעות ארוכות וצמודות להודעה שלך?

 

שלום לך!

לא ניתן לשפץ מרססים לרכב שלך.יש כאלה שמשפצים/מנקים אבל רכב חוזר אחרי תקופה קצרה למוסך שוב.

אם רכב נבדק וקבעו שמרססים לא תקינים.המלצה שלי רק חדשים .גם יש לך אחריות וגם מרסס חדש.

.לגבי משאבת סולר .אין קשר לק''מ שרכב נסע.צריך לאבחן את המשאבה אם היא תקינה או לא.היו מקרים שהוחלפה משאבה ב70000ק''מ .אז ק''מ לא משמעותי כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה .

 

באם השיפוץ של המזרקים לא מחזיק מעמד והוא עולה לא מעט .

 

מישהו יכול לתת לי קישור לאתר בארה"ב שמוכר את המזרקים לרכב הנ"ל .

 

האם ההיילקס נקראת גם בארה"ב באותו השם ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשום את מס' השלדה המלא של הרכב. שבוע הבא אוכל לבדוק לך מק"טים למרססים ולינק לרכישתם בארה"ב (אם קיימים).

העניין הוא שככל הנראה חברך יזדקק למוסך טויוטה מורשה לצורך הרכבתם כדי לבצע כיול בינם לבין מחשב הרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

 

בארצות הברית לא ניתן לרכוש מזרקים אלו, דגמים אלו אינם קימיים בארצות הברית.

 

המדינות שבהם תוכל להשיג מזרקים אלו במחיר זול משמעותית מעלות שלהם בארץ הם תאילנד ודובאי.

 

בברכה.........

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוד המנוע הוא : 2KD .

 

מספר השילדה הוא : JTFES996050005256

 

הרכב טוויטה היילקס שנת 2005 - נפח מנוע 2,494 טורבו דיזל .

 

הנעה 2*4 -קבינה כפולה .

 

לחבר הפורום שרשם שניתן להזמין במחיר יחסית זול מול הארץ מתאילנד למשל - מאיזה אתר ? .

 

אם תוכל לנדב פרטים בנושא .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קיימת חיה כזאת בארצות הברית.

 

המזרקים הללו מתאימים רק למנועים 1KD-FTV ו 2KD-FTV .

 

מנועים אלו מיוצרים בתאילנד ומורכבים במס' דגמי טויטה שאינם משווקים בשוק האמריקאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשה לי לתקן אותך,מנועים אלה מורכבים ביפן ביחד עם כל הציוד הנלוה מזרקים משאבה וכו...גם הרכב מיוצר ביפן,אתה מתכוון לדגם שנקרא היילקס ויגו אז הוא מיוצר בדרום אפריקה כולל המנוע.8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה רץ להחליף תדרוש שיבדקו מולך את תקינות המזרקים.

עשן שחור בדרך כלל מעיד על תערובת עשירה בסולר.

כלומר מזרקים תפוסים במצב פתוח או במקרה שהם מפוקדים לחץ סולר אז הקפיץ עלול להתבלות ולחץ הפתיחה לרדת.

לחץ הפתיחה במזרקים חדשים בטויוטה היילקס עם הקוד מנוע שציינת הינו 159-171 ואילו במזרקים משומשים לחץ הפתיחה הוא 154-166. כלומר אם לחץ הפתיחה לא יורד מ154 הבעיה לא במזרקים.

את לחץ הפתיחה מודדים על ידי שליפת המזרק וחיבורו למכשיר הבונה לחץ מדוד ומזהה מתי המזרק נפתח, כל מוסך שמכבד את עצמו צריך להחזיק מכשיר כזה, במיוחד כאלה שמשפצים מזרקים.

אם הבעיה היא לא במזרקים על הדרך שהם בחוץ תבדקו קומפרסיה, אם הקומפרסיה תצא תקינה תבדקו שמן בטורבו וחופש בציר אם גם פה שלילי מצבו גרוע, ושיכין מרשרשין למשאבת הזרקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני, מדובר במערכת מסילה משותפת ורק למספר מכוני דיזל יש את האפשרות לבצע בדיקת ריסוס למזרקים הנ"ל.

מן הראוי שמציינים לחץ דלק לציין את יחידת המדידה, כי במערכות מסילה משותפת לחץ הדלק יכול להגיע עד 2000 באר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מדובר במערכת מסילה משותפת. לחץ המדידה הוא באר(הייתי בטוח שזה דיי טרוויאלי).

בכל מקרה לדעתי זה יכול לחסוך הרבה כסף במיוחד אם הבעיה לא במזרקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מדובר במערכת מסילה משותפת. לחץ המדידה הוא באר(הייתי בטוח שזה דיי טרוויאלי).

בכל מקרה לדעתי זה יכול לחסוך הרבה כסף במיוחד אם הבעיה לא במזרקים.

 

במזרקים מסוג מסילה משותפת לחץ סולר לא פותח אותם אלה פיקוד חשמלי במתח שבין 80 ל 150 וולט.במזרקים מכאניים לחץ סולר מתגבר על הקפיץ ומזרק מתחיל לרסס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני, מדובר במערכת מסילה משותפת ורק למספר מכוני דיזל יש את האפשרות לבצע בדיקת ריסוס למזרקים הנ"ל.

מן הראוי שמציינים לחץ דלק לציין את יחידת המדידה, כי במערכות מסילה משותפת לחץ הדלק יכול להגיע עד 2000 באר.

 

אולי 120 בר מכסימום.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי אוטוטרוניקה מאת שלמה שקד מהדורת 2005 מדובר ב1500 בר מקסימאליים.

לגבי ההערה על אופן פתיחת המזרקים, אתה צודק לא שמתי לב בהתחלה שמדובר במסילה משותפת ואחרי שהפנו את תשומת לבי לזה לא ייחסתי לכך משמעות וזאת הטעות שלי.

בכל זאת גם מזרק של מסילה משותפת יכול להתפס או שההתנגדות שלו תחלש ולכן הבדיקה בכל זאת לא מיותרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...