Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבחירה הטבעית עבורי היא הקליאו אני מתפתה לכוח זמין דיי בקלות,אך מצד שני המבחר שלהן קטן משמעותית ודוגמאות שמורות נמכרות במחירים שחורגים_(במעט) מהתקציב שלי._התחלתי לפזול לכיוון הhgt, שהיא חמודה וזריזה ויש מבחר רב יותר ודוגמאות במצב ממש טוב, אשר בקלות נכנסות לתקציב שלי_(ואפילו משאירות לי מעט עודף).

השאלה שלי היא כזאת: האם הפונטו תרגש אותי? האם הורדה הילוך תגרום לי לתחושת ג'יי חמימה באיזור הבטן?_האם ההגה מתקשר?_האם התנהגות שלה ספורטיווית?_(אני לא מחפש לוטוס אלי) אך אשמח להגיח למעגל תנועה עם חיוך).

 

לצורך השוואה הרכב הספורטיבי האחרון שהיה ברשותי היה פורשה 944 (165 סוסים). מאז שחזרתי ארצה אני עצוב עם לאנטיס אוטו'....

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבחינת התנהגות הפיאט די טובה אבל... פיאט HGT מכונית לא אמינה בגדול. החזקתי כזו, אני סבלתי מהרבה צרות.

 

הקליאו אמינה יותר, אבל התחזוקה השוטפת יקרה יחסית, להבדיל מהפיאט שם החלפים מאוד זולים.

 

הקליאו מתנהגת טוב יותר, ההגה טוב יותר, המנוע חזק (בקצת, לא יותר) יותר.

 

שאלות נוספות?

 

בשורה התחתונה -מבין שתי אלו קליאו.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הביטחון שהרכב בעייתי?!

יש ברשותי פונטו HGT שנת 2002 המאובזרת יותר עם הגג נפתח וחוץ מטיפולים שוטפים לא רואה מוסך!

התנהגות כביש מעולה עם אופציה לזריקות זנב_(מעלה חיוך).

הגה פחות מתקשר מרכבים אחרים_(חשמלי).

ממליץ בחום על הרכב.

 

בשביל שלא תגיע למצב שאתה גם רושם שהרכב לא אמין הייתי ממליץ לך להתחיל לחפש אחת שמורה ולא להתפשר על פחות ממושלמת! יש הרבה נערים שרכשו את הרכב והוא עובר התעללות יום יומית ומבלי לעבור טיפולים בזמן_(רכב רגיש להזנחה).

 

אין בכלל מקום להשוואה מבחינת תחזוקה וחלפים! פונטו HGT הרבה יותר זולה בצורה משמעותית מהקליאו. שלא נדבר על הטיימינג בקליאו שדורש משכנתא.

יש פורום לפיאט:_פורום פיאט - ממליץ לחפש חבר פורום שמוכר את רכבו.

והעיקר, להתין בסבלנות ולא להתפשר.

 

מקווה שעזרתי.

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה עם קליאו, אף פעם לא התעניניתי. לאומת זאת HGT אכן קרצה לי לא פעם, ישנם מחלות ידועות של הרכב שהתיקון שלהם לא זול:

1. וריאטור (עלות 2 K)

2. הגה חשמלי - יכול להגיע עד 3K תלוי מה הלך ואיך אתה בוחר לתקן

 

פרט לדברים אלו שהם היקרים והמשמעותים לא יצא לי לשמוע מחלות מסיומות, לי יש ספייס שרועדת בעצירות ולאחר חיפוש גיליתי שזה מחלות של הספיסים, המון ספיסים רועדות בסרק לרוב הבעיה נפתרת בניקי מצערת. אין לי מושג איך זה ב HGT, מנסיעה עליה אני חייב להדות שהחיוך לא ירד, וכשחזרתי לספיס כל מה שעלה לי בראש זה רק למכור אותה. אני אישית מאוד אהבתי אותה ולא היתי קורא לזה ממש פשרה, הרי קח בחשבון שלאחר הקניה יהו לך עוד אין ספור הוצאות, רק הישור קו יכול להגיע בקלות ל 3 K .

הפיאט יותר רגישה להזנחה זה נכון, אבל מי אמר שרנו לא ? אם תלך על פיאט חובה טיפול במוסך מורשה.

נכון שיש רכבים שיותר רגישים להזנחה אבל מכאן ועד ל "רכב לא אמין", ככל הנראה שנפלת על רכב מוזנח או לא טיפלת בו כראוי ולכן הוא היה "לא אמין". מספיק החיסכון שתעשה בפלאגים שיכול לדפוק מחשב שלם ועלות תיקון תעלה 5 K.

 

פותח הפוסט, HGT זה ממש לא תהיה פשרה, אני מציע לך להמשיך לחפש את 2 הרכבים שצינת, במידה ונפלת על HGT שמורה חטוף אותה. היתי ממליץ לך להירשם לפורם המעדון של פיאט ולעקוב אחרי לוח המכירות, העדיפות לקנות רכב ממישהו שהוא פעיל במעדון סביר להניח שהיה מדובר במישהו שאהב מאוד את הרכב שלו וטיפל בו כראוי.

 

שהיה בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהיו לו את שני המוכניות אני יכול להעיד שהפונטו אמינה לא פחות ואף יותר.

האחזקה זולה בהרבה, אפילו רק הצורך לתדלק 95 במקום 98 בקליאו חוסכת לא מעט.

הביטוח בשני הרכבים זול מאוד.

הטיפולים בפיאט הרבה יותר זולים וכך גם עלות החלפים.

 

מבפנים הפונטו עדיפה על הקליאו מבחינת איכות! פרט למושבים התומכים והמצויינים של הקליאו.

 

הקליאו חזקה יותר מהפונטו, במיוחד בסל"ד גבוה, גמישה היא לא כמו שמישהו ציין פה.

ההתנהגות בקליאו עדיפה, ההגה מתקשר יותר יחסית לאנמיות של הקליאו.

מבחינה ספורטיבית אין ספק שהקליאו עדיפה אך לא הייתי ממהר להספיד את הפונטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח הפוסט, HGT זה ממש לא תהיה פשרה, אני מציע לך להמשיך לחפש את 2 הרכבים שצינת, במידה ונפלת על HGT שמורה חטוף אותה.

 

הHGT היא כן פשרה מול הקליאו או האיביזה למשל.

זה שהיא יותר זולה או חסכונית וכו' נותן לה יתרונות בתחומים שונים אך בתחום הספורטיבי היא בהחלט פשרה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורט נטו, קליאו ספורט.

HGT לא ממש בהגדרה של ספורטיבית, יותר בכיוון של פונטו חזקה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח קליאו ספורט. תעשה סיבוב ותבין בעצמך, לא צריך לשאול אותנו.

 

עדיפות לרכב שעבר את הטיפולים: לעשות קלאץ' בלי קומבינות (כלומר להזמין דרך EBAY) זה עסק יקר וטיימינג (טיפול 120K) עסק מאוד יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

hgt בהחלט נכנסת להגדרה של ספורטיבית ולא שום "פונטו חזקה". רכב ספורטיבי בהחלט, נכון פחות חזק מהקליאו אך זה לא הפרמטר היחידי בו נמדד רכב "ספורטיבי".

וע"פ כל ההגדרות hgt בהחלט כזו.

לדעתי מבחינת יחס מחיר תמורה הhgt לוקחת וכך גם מבחינת האחזקה.

מבחינת כוח, איבזור, וספורט "הרדקור" הקליאו לוקחת. אבל ואבל גדול: מה שקורה עם המחירים של הקליאו יצא מכלל שליטה ואין שום הצדקה לכך.

נ.ב אני מאוד אוהב את הקליאו אך יש לשים פרופוציות לכל דבר ועניין.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמעט פספסתם את השאלה שלי חברים,

לא שאלתי איזה מן הרכבים הינו ספורטיווי יותר או מהיר או נותן תמורה טובה יותר לכסף,שאלתי האם אתכזב מן הפונטו כרכב מהיר(יחסית) עם גישה חיובית לעיקולים, ועד כמה היא נופלת מן הקליאו מבחינת הכוח,האם זאת אופרה אחרת לגמרי?

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום להתפתל עם שאלות שלא יביאו כלום חוץ מבילבולי ביצים אני מפנה אותך למבחן דרכים שבוצע בעברע"י הירחון EVO למספר סופר מיני (יאריס TS, פיגו 106 GTI, פונטו HGT, מיני קופר ועוד רכב ששכחתי כרגע) ה- 106 אכלה את ה- HGT לארוחת בוקר בכל פרמטר והיא מיושנת ממנה.

הקליאו מבצעת כמעט בכל פרמטר (אם לא בכל פרמטר) טוב יותר מה- 106.

המלצתי חפש את המבחן ופרש אותו לצרכיך.

דרך אגב אף אחד מאיתנו לא יכול לנחש ממה אתה תתאכזב......

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמעט פספסתם את השאלה שלי חברים,

לא שאלתי איזה מן הרכבים הינו ספורטיווי יותר או מהיר או נותן תמורה טובה יותר לכסף,שאלתי האם אתכזב מן הפונטו כרכב מהיר(יחסית) עם גישה חיובית לעיקולים, ועד כמה היא נופלת מן הקליאו מבחינת הכוח,האם זאת אופרה אחרת לגמרי?

 

כבעלים של HGT בהווה הנוכחי , בעברי היו לי מגאן קופה , 306 XSI . יונדאי קופה, 205 GTI .

 

הHGT עדיפה על כולם!

 

החסרון היחידי של הרכב הוא בפניות אך אתה יכול למצוא אחת שמורה באיזור ה40 42 ולהחליף לקפיצי הנמכה של OMP ב 1000 ש"ח ויש לך רכב מושלם! ועדיין קנית רכב ספורט ב10000 פחות ממה שעולה הקליאו .

 

שווה ביותר! ממליץ על רכב בכל קנה מידה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי ויכוח ישן על השוואה בין 205GTI לאונו טורבו.

 

לי יש קליאו ספורט (כרכב שני בבית) ואני נהנה מאד.

נראה לי שאתה צריך לארגן לעצמך סיבוב על HGT ולהחליט אם זה מספק אותך.

למה לא תשקול גם 206GTI ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...