Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר החלפת חיישן למבדה רמת גז 5 אחוז - פיג'ו 406


AVI5155
שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

החלפתי חיישן גזים ברכב .

הרכב מסוג פיגו 406 שנת 97 מנוע 2000

ההחלפה בוצעה בהתאם להנחיות היצרן ( נכנסתי לאתר של בוש בגרמניה )

משום מה אתמול בדקתי את רמת הגז והתגלה 5 אחוז ( גבוהה מאוד )

מה לדעתכם האפשרויות לתופעה .

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום

החלפתי חיישן גזים ברכב .

הרכב מסוג פיגו 406 שנת 97 מנוע 2000

ההחלפה בוצעה בהתאם להנחיות היצרן ( נכנסתי לאתר של בוש בגרמניה )

משום מה אתמול בדקתי את רמת הגז והתגלה 5 אחוז ( גבוהה מאוד )

מה לדעתכם האפשרויות לתופעה .

תודה

איזה חישן הרכבתה מקורי /אוניברסלי עם שקע מקורי או הלחמתה שקע ישנה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הכוונה ל CO גבוהה . גווני החוטים שעל החיישן היו זהים לגווני החוטים שמגיעים מהרכב.

יש סיכוי שיש לחבר את החוטים בשונה למרות שהגוונים זהים ??

 

תודה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההחלפה של החיישן נעשתה בעקרון מהסיבה שבסרק היה נותן מתח קבוע ולא ביצע קיזוז ( 0.6 וולט קבוע ) .

לרכב קיימת בעיה שמידי פעם "נעלם " הגז וכאילו ההצתה או הדלק מפסיקים להגיע למנוע, כמו כן נדלקת מנורת תקלת מנוע .

היה חשש שהחיישן משגע את המחשב ולכן החיישן הוחלף בלי קשר לכך שזוהה החיישן עם מתח 0.6 וולט בסרק באופן קבוע ואינו מבצע קיזוז .

לפני ההחלפה לא בוצע בדיקת גזים והסתמכתי רק על מתח החיישן בסרק ועל הסיכוי שהחיישן "משגע" את המחשב. על פי הידוע לי חיישן חייב לבצע שינויי מתח כאשר המנוע עובד על סרק .( קיזוז)

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה יש חימום לחיישן.

היתה לי בעיה דומה, גם לאחר שהבאתי חיישן מקורי של בוש המתח נשאר קבוע.

הבעיה לבסוף היתה פיוז שרוף שהולך לחימום החיישן, החיישן לא מגיע לטמפ עבודה.

לאחר החלפת הפיוז (והוא היה נראה תקין) הבעיה נפתרה.

אצלי הפיוז נמצא ליד המצבר, אין לי מושג איפה אצלך.

 

(אצלי הבדיקה התבצע בעזרת סורק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיברו לי סורק לפלג מתחת להגה בצד שמאל

המתח היה קבוע .

השאלה היא,אם לא נעשה חימום אז רמת ה-CO מגיעה לממדים כאלה ???

בכל מקרה התשובה שלך יכולה להיות רלוונטית כי הערך הוא קיצוני .

זכור לך מה ערך הפיוז בערך ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...