Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנורת חיווי בלוח שעונים-פיג'ו פרטנר


shai_35
שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

אני חדש בפורום

בן 35 עוד מעט מבאר שבע נשוי ואב לילדה ,השני בדרך

יש לי שני רכבים

לאשה יונדאי אלנטרה 1600 אוט' 2004

ולי יש פיג'ו פרטנר xr שנת 2001 שנרכשה לפני חודש.

שתי שאלות שמטרידות אותי בשלב זה

בפיג'ו נדלקת לי נורת stop בדרך כלל לאחר נסיעה ארוכה (כשעה)

האם משהו צריך להדאיג אותי?

ניסיתי להשיג ספר רכב לדגם הנ"ל בשנתון הנ"ל ולא הצלחתי . האם יש מישהו שיכול לעזור בנושאים אלו?

 

תודה מראש

שי

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

נורת STOP היא נורת תקלה כללית, פירושה היא "עצור מייד את הרכב, בדוק בלוח שעונים את תצוגת שאר השעונים והנוריות"

 

נורת STOP אמורה להידלק בשילוב עם נורת תקלה נוספת, כמו לחץ שמן, חום מנוע, טעינה, ואולי עוד משהוא.

 

יש לי ספר רכב של ברלינגו 1997 (למעשה זהה לפרטנר 2001, פרט לכמה הבדלים קלים בלוח שעונים ומנוע שונה).

 

אם אתה מעוניים במשהוא ספציפי, אני יכול לסרוק לך מהספר.

 

---------------

 

שאלה למומחי קופירייטינג של הפורום :

 

האם יש מניע לסרוק ספרי נהג (חוברות הפעלה, שמגיעות עם מכוניות חדשות) בשלמון, ולחלק את הקבצים לכל דורש ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום בוקי

שמתי לב לאחרונה שהנורית דולקת ללא נורית חיווי נוספת בעבר היתה נדלקת נורית חיווי מפלס מיים אך היום כבר לא במיוחד שאני בודק ורואה שכמות המיים במפלס תקינה. .האם תיתכן בעיית מחשב? או בעיה נוספת אחרת?

לגבי הספר אשמח אם תהיה אפשרות לסרוק לפחות את העמודים הקשורים ללוח השעונים ,למערכת הפיוזים ברכב וטיפולים שיגרתיים

 

תודה

מקרב לב

[email protected]

 

 

שלום,

 

נורת STOP היא נורת תקלה כללית, פירושה היא "עצור מייד את הרכב, בדוק בלוח שעונים את תצוגת שאר השעונים והנוריות"

 

נורת STOP אמורה להידלק בשילוב עם נורת תקלה נוספת, כמו לחץ שמן, חום מנוע, טעינה, ואולי עוד משהוא.

 

יש לי ספר רכב של ברלינגו 1997 (למעשה זהה לפרטנר 2001, פרט לכמה הבדלים קלים בלוח שעונים ומנוע שונה).

 

אם אתה מעוניים במשהוא ספציפי, אני יכול לסרוק לך מהספר.

 

---------------

 

שאלה למומחי קופירייטינג של הפורום :

 

האם יש מניע לסרוק ספרי נהג (חוברות הפעלה, שמגיעות עם מכוניות חדשות) בשלמון, ולחלק את הקבצים לכל דורש ?

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי נורת STOP - לדעתי, אם זו הייתה בעיית מחשב או בעיה בלוח שעונים, הנורה היתה נדלקת ישר עם ההתנעה.

 

מאחר והיא נדלקת אחרי נסיעה ארוכה, מתרחש תהליך כלשהוא, שגורם להידלקות הנורה.

 

האם נורת חיווי לחץ שמן (המשמנת) דולקת לך אחרי פתיחת סוויץ, לפני התנעת המנוע ?

 

מה מצב חום מנוע, האם אתה עוקב ?

 

לגבי הספר - נראה אחרי כיפור, ואני מחכה לתשובה על השאלה ששאלתי, לגבי קופירייטינג.

 

אגב, טיפולים שיגרתיים אין בספרים האלו.

 

בעיקרון, טיפול קטן כל שנה או 15000 ק"מ, טיימינג+רצועת מנוע כל 90000 או 3 שנים, לפי הקודם.

פילטר אוויר כל טיפול שני. פילטר סולר כל טיפול שלישי או רביעי.

 

זה מה שאני זוכר, יתכן וזה לא מדוייק.

 

תוספת - אני חושב, שנורת STOP מקושרת גם לחיישן מפלס נוזל בלמים. לפחות בדגמים חדשים יותר משלך זה כך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי שלום

אכן כן, הנורית דולקת לפני ההתנעה, חום המנוע במכסימום שהגיע בנסיעה ארוכה היה טיפה מעל הרבע, בטיפול האחרון שנעשה השבוע הוחלפו מיים ברדיאטור וראינו שהמאווררים נכנסו לפעולה בטווח הזה , כך שאולי אפשר לשלול בעיה של לחץ שמן או או כמות מיים (בדקתי) והתחממות. משהו מוזר לי קצת.

בכל זאת שוב תודה רבה.

 

 

לגבי נורת STOP - לדעתי, אם זו הייתה בעיית מחשב או בעיה בלוח שעונים, הנורה היתה נדלקת ישר עם ההתנעה.

 

מאחר והיא נדלקת אחרי נסיעה ארוכה, מתרחש תהליך כלשהוא, שגורם להידלקות הנורה.

 

האם נורת חיווי לחץ שמן (המשמנת) דולקת לך אחרי פתיחת סוויץ, לפני התנעת המנוע ?

 

מה מצב חום מנוע, האם אתה עוקב ?

 

לגבי הספר - נראה אחרי כיפור, ואני מחכה לתשובה על השאלה ששאלתי, לגבי קופירייטינג.

 

אגב, טיפולים שיגרתיים אין בספרים האלו.

 

בעיקרון, טיפול קטן כל שנה או 15000 ק"מ, טיימינג+רצועת מנוע כל 90000 או 3 שנים, לפי הקודם.

פילטר אוויר כל טיפול שני. פילטר סולר כל טיפול שלישי או רביעי.

 

זה מה שאני זוכר, יתכן וזה לא מדוייק.

 

תוספת - אני חושב, שנורת STOP מקושרת גם לחיישן מפלס נוזל בלמים. לפחות בדגמים חדשים יותר משלך זה כך.

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי שכחתי פרט חשוב.

לאחרונה נדלקת נורית air bag יש כנראה תקלה. אולי זה מסביר את התופעה? אבל למה זה לא קורה מייד עם הנעת הרכב?

 

בוקי שלום

אכן כן, הנורית דולקת לפני ההתנעה, חום המנוע במכסימום שהגיע בנסיעה ארוכה היה טיפה מעל הרבע, בטיפול האחרון שנעשה השבוע הוחלפו מיים ברדיאטור וראינו שהמאווררים נכנסו לפעולה בטווח הזה , כך שאולי אפשר לשלול בעיה של לחץ שמן או או כמות מיים (בדקתי) והתחממות. משהו מוזר לי קצת.

בכל זאת שוב תודה רבה.

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבי קונצרן פיגו' קיימים חישני גובה מים ברדיאטור, אם המים לא יגעו בו המנורה תידלק מידית,

האם אתה נאלץ להוסיף מים מידי פעם?

כמו כן מה מצב הבלמים ברכב?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלה בכריות אוויר לא מדליקה נורת STOP.

 

 

חיישן מפלס מיים אכן מדליק גם נורת STOP, אך הוא ציין שהמפלס אצלו תקין.

 

נורת בלם יד, שמציינת גם חוסר בנוזל בלמים, גם מחוברת לנורת STOP, אך הוא מציין, שאצלו נורת STOP דולקת לבדה, ללא שום נורה אחרת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי כנראה שלא כתבתי נכון, התכוונתי לענות לבחור על התקלה במערכת כריות האויר בנסיעה.

ולא על נורת ה STOP את זה אני משאיר לך כיוון שאני לא יודע איזה מערכות בדיוק נכנסות למעגל של הנורה בדגם הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תהיה אפשרות לסרוק לפחות את העמודים הקשורים ללוח השעונים ,למערכת הפיוזים ברכב וטיפולים שיגרתיים

 

זה של ברלינגו/פרטנר מודל 1997.

 

ב 2001 היו כמה שינויים. אותה נורית STOP למשל, ב1997 לא הייתה קיימת.

 

בהצלחה.

לןח שעונים 1.pdf

לוח שעונים 2.pdf

לוח שעונים 3.pdf

לוח שעונים 4.pdf

לוח שעונים 5.pdf

נתיכים.pdf

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים

תודה רבה.

אני באמת אבדוק את נושא הקונקטורים לנורת הair bag

נראה לי שבאחד הימים שניקיתי וסידרתי אולי נגעתי שם במשהו.

תודה שוב

אני אדווח לכם אם נמצא הפיתרון

תודה

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל החברים שענו לי על נושא הנוריות בלוח השעונים תודה

נורת ה air bag באמת כבתה לאחר שאחד הקונקטורים מתחת לכסא הנהג היה כנראה משוחרר מעט.

שאלה נוספת שמסקרנת אותי. בנסיעות (במיוחד ארוכות) מד החום מגיע ממש מעט מעל לרבע. אני יודע בדרך כלל שעד החצי זה בסדר. האם שעון חום שנמצא מעט מעל לרבע , מסמל שיש בעיה עם טרמוסטט או שזה טבעי לרכבים מסוג זה?

תודה

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי בעבר שתי מכוניות כאלו, בשתייהן מצב שעון החום היה כמו אצלך. זה כשהמזגן דלוק.

 

כשהמזגן לא דלוק השעון היה עומד על חצי.

 

במאמץ בעליה ארוכה היה מגיע עד 3/4

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...