Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנורות אזהרה בשברולט קוואליר 96 - פרטים בפנים


הגולפנית
שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום רכשתי שברולט קוואליר כמו שנאמר מהאיש הנכון ביותר , בחור מבוגר קפדן הקיצר רכב לתפארת

יד 00 ברישיון 143 אלף קילומטר הרכב והנסיעה פיקס

 

רק מה!

מנורת מפלס המים דולקת לי ונציין שלא חסר מים במיכל האיבוי והרכב כלל לא מתחמם, דעתכם?

בנוסף מנורת צ'אק של המנוע (מי שמכיר) דלוקה ואני לא רואה כל סיבה הכול תקין המנוע שקט לא מזמן נעשה טיפול השמן תקין וזהו לערך. דעתכם?

 

גידוע לי רכבים ישנים יש לעיתים בעיות אם חיישן מסויים או סתם נדלקות בשל כאלה וכאלה בעיות - אז מה לעשות!?

 

בתודה מראש

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אכן שווה לבדוק את החיישן של מיכל נוזל הקירור. מעבר לזה מומלץ לחבר את הרכב לסורק תקלות לראות מה שלום נורת המנוע

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורת חיווי נוזל הקירור,נורה בעייתית בכל השברולטים.

 

אנחנו גם החלפנו חיישן.

 

לגבי נורת הצ'ק אינג'ן,אתה יכול לעשות איפוס לרכב.

 

לנתק את המצבר ל45 דקות,ולראות מה קורה הלאה.

 

לרוב זה מתאפס,במידה וזה נשאר בדוק את צריכת הדלק/יכול להיות אפילו סתם חיישן או אפילו מכסה דלק שלא סגור היטב.

 

מדובר בדגם עם 3 הילוכים? או 4 הילוכים?

 

במידה ומדובר בדגם בעל 3 הילוכים,בדוק את תקינות האלטרנטור. בתור צעד מונע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שעתיים של בדיקות ניקיונות ותיקון כל מיני קטנות כאלה ואחרות ,

 

1.לגבי מנורת הצ'אק של המנוע - אז לאחר כ-50 דקות שהמצבר היה מנותק חיברת וכל מה שצריך והיא אכן נעלמה

תודה רבה מקסים!

 

2.לגבי מנורת מד מים - מראה מאין רדאטור וכאילו מפלס מים נמוך (בתמונה כמו גלים קטנים) למרות שהיה מים במיכל האיבוי הוספתי מים ועדיין דלוקה - יש לציין הרכב לא מתחמם ולא כלום!

מה יש לעשות? או שאין צורך לעשות משהו? הפיתרון!

 

3.בנוגע לגיר ע"פ הבדיקה שלי נסעתי נסעתי מפה ולשם הגעתי ל140+- והיה בשלישי - אז כנראה שהוא 3 הילוכים לא? לא מאמין שרביעי יגיע לאחר מכן.

 

4. כאשר אני נוסע אין מה להגיד הרכב נוסע מעולה מעביר הילוכים נוסע חלק אך כאשר אני נכנס לרוורס הרכב רועד מעט בנסיעה אחורה - ברכישה לקחתי ריזיקה שאלו תושבות הגיר האם היה למישהו מקרה דומה , הייתכן אלו תושבות הגיר או שיש איזה טענה או דעה אחרת למישהו?

 

 

בתודה מראש

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שזה אכן החיישן,ופה זה עניין של החלטה שלך האם להחליף או לבדוק כל בוקר מים כי חוק מרפי הוא חוק קשה... :wink:

 

בנוגע לגיר, בתיבה בת 3 הילוכים הסימונים הבאים :

P R N D 2 1 לעומת ה4 הילוכים P R N D 3 2 1

 

יש סיכוי סביר שאלו אכן תושבות גיר,אצלנו החלפנו ב 150 אלף ק"מ גם בעקבות רעידות ברוורס.

 

נ.ב.

הנוזל המומלץ לרכבך הוא נוזל קרור אדום/ DEX COOL או פרסטון אדום עם סימון של GM .

 

ראש המנוע ברכבך הוא אלומיניום,לא מומלץ לשחק עם נוזל הקרור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן זהו ה3 הילוכים\

 

לגבי האלטרנטור הינו חדש וגם כך המצבר

 

לגבי הנוזל קירור יירכש 1 שיהיה באוטו כבר מחר למרות שהכול תקין כמו שאמרתי אבל תמיד טוב שיהיה

 

לגבי החיישן מה הוא המחיר? ואיך נקרא החיישן הנ"ל?

 

לגבי התושבות מנוע זוכר את המחירים? והעבודה ?

 

בתודה מראש

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה מוסך שיותר זול ממורשה UMI אבל מומחים לרכב אמריקאי.

יש את מוסך "הפיסגה" ברחוב היוצר 9 א.ת חולון טלפון 03-5591193 אולי תוכל להתייעץ איתם גם.

ביררתי שם לגבי תושבות שאני צריך להחליף ויצא לי יותר זול מהמורשה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב

חיישן גובה נוזל קרור נמצא בתחתית מיכל העיבוי

יכול להיות שהוא תקוע, אפשר לנסות לתת מכות קלות על דופן מיכל העיבוי

יתכן שהוא ישתחרר, אם אני לא טועה החיישן הוא חלק אינטגראלי מהמיכל.

לגבי נורת מנוע: ניתוק מצבר זה כמובן לא תיקון, אפילו לא בערך.

ברכבים האלה ישנה מע' שאוספת את אדי הדלק - ידועה בשם קניסטר

המערכת יוצרת , ומנטרת את הואקום במיכל הדלק, יתכן שזו הסיבה למנורה תקלה

להקפיד לתדלק כשמנוע כבוי, מתג התנעה סגור, להקפיד לסגור היטב את מיכל הדלק.

למערת הזאת יש שני שסתומים חשמליים, אחד על בלוק המנוע מאחור, והשני

על מיכל הקניסטר.

תקלה נפוצה היא שאחד השסתומים לא תקין, או שאחד מחיבורי הצנרת שבור.

לוקח זמן עד שהמנורה נדלקת שוב גם אם מוחקים תקלות בצורה מסודרת.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תושבות גיר שתי תושבות קדמית ואחורית עלו לנו 380 ש"ח כולל עבודה.

 

לגבי נורת בדוק מנוע,לדעתי סתם זיוף קל מאיזה פעם שלא סגרו טוב את מכסה מיכל הדלק.

 

במידה ולא תדלק שוב הרווחת,במידה וכן חבר לסורק תקלות.

 

בהצלחה,חבל לטעמי שבחרת את הדגם בעל ה3 הילוכים ... :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מנורת המנוע - לאחר הניתוק של המצבר כ 45 דקות יש לציין כי נעלמה !

כן תידלקתי לאחר מכן אבל עדיין אחרי האיפוס נעלמה.

 

לגבי מנורת מיכל המים ננסה לתת מכה או 2 בחיישן ואם לא נפנה למוסך לבדיקה! ו/או להחלפת החיישן.

 

לגבי התושבות גם נפנה למוסך שיתאים את כל הדרוש

 

מקסים בנוגע ל3 הילוכים , אממ חיפשתי שמור ותקין וזה מה שהיה 3 או 4 הילוכים זה כבר לא המשנה לרכב הנ"ל

כל השאר רמת הק"מ מתחילה ב200 אלף ופה מתחילים "המחלות" למינהן!

 

 

 

שמח על הסיוע והעזרה המיידית! בנושאים הנ"ל!

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מנורת המנוע - לאחר הניתוק של המצבר כ 45 דקות יש לציין כי נעלמה !

כן תידלקתי לאחר מכן אבל עדיין אחרי האיפוס נעלמה.

 

לגבי מנורת מיכל המים ננסה לתת מכה או 2 בחיישן ואם לא נפנה למוסך לבדיקה! ו/או להחלפת החיישן.

 

לגבי התושבות גם נפנה למוסך שיתאים את כל הדרוש

 

מקסים בנוגע ל3 הילוכים , אממ חיפשתי שמור ותקין וזה מה שהיה 3 או 4 הילוכים זה כבר לא המשנה לרכב הנ"ל

כל השאר רמת הק"מ מתחילה ב200 אלף ופה מתחילים "המחלות" למינהן!

 

 

 

שמח על הסיוע והעזרה המיידית! בנושאים הנ"ל!

לנו יש אחת זאת שבתמונה 235 אלף ק"מ ,בובה אף תקלה!

דגם 4 הילוכים.

 

לגבי תושבות גיר,אם כבר לך על מקורי.

 

מאיפה אתה בארץ?

יש מוסך ביהוד,שאבא שלי מכל המוסכים שעבר בהם שם הוא הכי מרוצה והכי מבסוט מהשרות.

 

רוצה לשמוע עצה בנוגע לחיישן?

קח מקל דק,ותשפשף את החיישן בתוך המיכל עיבוי למטה בצד שמאל אם אני לא טועה.

 

אחרי כמה שפשופים זה יעלם לחודשיים,שלוש ושוב יחזור. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חידודים מנסיוני:

 

החיישן של גובה נוזל קירור זה לא תקלה ידועה בקוואליר, זו תקלה הנגררת משימוש בנוזל שאינו נוזל קירור לרכב (קרי מים). החלודה והאבנית גורמים לו להתפס.

זה קלי קלות להוציא את מיכל העיבוי ללא ריקון מערכת הקירור, נקיון יסודי תוך כדי ניעור בריא של המיכל עשויים לשחררו.

 

נורת מנוע - מספיק לנתק את המצבר לדקות ספורות (45 דקות זו הגזמה וייבוש הנהג) על מנת שהנורה תתאפס. בניגוד למה שנאמר, לא לוקח לנורה "המון זמן" להדלק שוב, אלא מיד כשמופיעה תקלה. בהנחה שהקניסטר אכן מדליק את הנורה, כל שצריך הוא 3 מחזורי בדיקה של מחשב המנוע כדי להדליק את הנורה. המחשב מנסה לבנות וואקום עבור מערכת הקניסטר, ולאחר 3 מחזורי נסיון כושלים הוא מדליק את הנורה. התנאים לבדיקה הזו ע"י המחשב הם מנוע בטמפ' עבודה ומיכל דלק מלא בין רבע ל 3/4 מתכולת המיכל.

עצה קטנה: לפני שאתה מפרק בתי גלגל להגיע לקניסטר, בדוק את צנרת הוואקום שבצידו האחורי של ראש המנוע (קרוב לקיר האש), השסתום שנמצא שם סביר יותר שיעשה בעיות.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...