Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אוונסיס טורבו דיזל - טורבו שורק לאחר תיקון


karabetr
שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש לי טויטה אוונסיס טורבו דיזל 2003 .האוטו מטופל בזמן לפני יומים אני מניע את האוטו לוחץ על הגז ,ואחרי בערך 2000 rpm שריקה כמו סירנה מאזור הטורבו וזה לא מפסיק כבר יומיים אולי מישהו יודע מה זה יכול להיות. תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום יש לי טויטה אוונסיס טורבו דיזל 2003 .האוטו מטופל בזמן לפני יומים אני מניע את האוטו לוחץ על הגז ,ואחרי בערך 2000 rpm שריקה כמו סירנה מאזור הטורבו וזה לא מפסיק כבר יומיים אולי מישהו יודע מה זה יכול להיות. תודה מראש

 

שלום לך.

תבדוק צנרת מטורבו לסעפת יניקה(אויר מגודש שיוצא למנוע)כנראה איזה צינור גמיש משוחרר או קרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שריקה מהטורבו מעידה על כשל פנימי בטורבו.

בדרך כלל המיסבים מתחילים להרעיש ולאחר מכן הטורבו מתפרק.

 

גש למוסך לפני נזק גדול יותר כגון כניסת חלקי טורבו לסעפת היניקה.

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות, מישהו יודע ממה זה קורה כי שבוע לפני החליפו לי מצמד ופירקו חצי מהאוטו. יכול להיות ששכחו לסגור איזה בורג או צינור? ולכן זה קרה אני בדקתי יש צינור שאולך לאינטר קולר ומהאינטר קולר לסעפת יניקה בדקתי את שניהם אם נראים בסדר. בכל מקרה מה עושים אם הטורבו לא עובד יש פיתרון חוץ מלקנות חדש כי המחיר בחברה 14000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות, מישהו יודע ממה זה קורה כי שבוע לפני החליפו לי מצמד ופירקו חצי מהאוטו. יכול להיות ששכחו לסגור איזה בורג או צינור? ולכן זה קרה אני בדקתי יש צינור שאולך לאינטר קולר ומהאינטר קולר לסעפת יניקה בדקתי את שניהם אם נראים בסדר. בכל מקרה מה עושים אם הטורבו לא עובד יש פיתרון חוץ מלקנות חדש כי המחיר בחברה 14000

 

אני עוד הפעם אומר כנראה משהו לא סגור ומשוחרר.לא טורבו ולא נעליים זה טויוטה ונדיר שהולך טורבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תחזור למוסך שהחליף לך את המצמד.

במידה וזה טורבו - אפשר גם לשפץ במחיר הרבה יותר נורמאלי.

 

ותתפלאו - גם טורבו של טויוטה הולך מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם, יש לי עוד שאלה מכיוון שחזרתי למוסך שהחליף לי מצמד וגיליתי שבאמת אלך לי הטורבו. החברה באותו מוסך כמובן לא יודעים למה, למרות שאני יודע שזה בגללם אבל אין מה לעשות עכשיו כי זה לא מוסך מורשה.הבנתי שזה קשור לאחר שניכנסתי לאתר טורבו טק ושם כתוב :

שים לב!

לפני ההתקנה(של הטורבו) בדוק כי כל צנרת האוויר, השמן, המים ומצנן האוויר (אינטר קולר) נקיים משמן, שבבים ולכלוך. נקה היטב שטחים ומחברים, ודא כי סביבת העבודה נקייה מלכלוך וגופים זרים.

רחוק ממה שעשו במוסך, הכל היה מלוכלך הצינורות שהולכים לאינטרקולר היו מפוצצים גריז ושמן אני חושב שגם קצת חול.

כאשר אם הורידו את הצינורות בישביל להחליף מצמד אם פשוט זרקו אותם, ולאחר מכן בלי לנקות ,ואם ידיים מלוכלכות החזירו הכל למקום. בכל מקרה בינתיים אין לי כסף לשפץ האם אפשר להוריד את הטורבו איך שהוא ולנסוע בלי תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שבטורבו טק אמרו שאם לא מכירים את האוטו ואת הטורבו שלו אבל ממה שהבנתי המחיר לא פחות מ 4000 ש"ח. בכל מקרה אם אמרו שצריך לשלוח פקס של הרישיון רכב ואז אם יגידו בדיוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם, יש לי עוד שאלה מכיוון שחזרתי למוסך שהחליף לי מצמד וגיליתי שבאמת אלך לי הטורבו. החברה באותו מוסך כמובן לא יודעים למה, למרות שאני יודע שזה בגללם אבל אין מה לעשות עכשיו כי זה לא מוסך מורשה.הבנתי שזה קשור לאחר שניכנסתי לאתר טורבו טק ושם כתוב :

שים לב!

לפני ההתקנה(של הטורבו) בדוק כי כל צנרת האוויר, השמן, המים ומצנן האוויר (אינטר קולר) נקיים משמן, שבבים ולכלוך. נקה היטב שטחים ומחברים, ודא כי סביבת העבודה נקייה מלכלוך וגופים זרים.

רחוק ממה שעשו במוסך, הכל היה מלוכלך הצינורות שהולכים לאינטרקולר היו מפוצצים גריז ושמן אני חושב שגם קצת חול.

כאשר אם הורידו את הצינורות בישביל להחליף מצמד אם פשוט זרקו אותם, ולאחר מכן בלי לנקות ,ואם ידיים מלוכלכות החזירו הכל למקום. בכל מקרה בינתיים אין לי כסף לשפץ האם אפשר להוריד את הטורבו איך שהוא ולנסוע בלי תודה מראש

 

לא .אין אפשרות לנסוע בלי טורבו ברכב הזה.

נורת תקלה תידלק.ורכב יהיה חנוק מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אומרים שצריך לחכות 2 דקות בהילוך סרק לפני שמכבים את האוטו? ולא לאתחיל נסיעה בתורים גבוהים? כאשר יש טורבו. ולמה אם יש שמן, שבבים ולכלוך על הכניסות והיציאות של האינטרקולר יכול להיגרם נזק לטורבו? תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייסבי הטורבו מקבלים שימון ממערכת שימון של המנוע.

 

אם אתה מכבה את המנוע מיידית אחרי נסיעה מהירה או מאומצת, הטורבו עדיין מסתובב בסל"ד (סיבובים לדקה) גבוה מאוד, ועם כיבוי המנוע הספקת השמן למייסבי הטורבו נפסקת מיידית. הטורבו ממשיך להסתובב ללא שימון, וזה מגביר את השחיקה של המייסבים שלו.

 

המתנה בסל"ד סרק לפני כיבוי מאפשרת לטורבו להאט את המהירות שלו.

 

2 דקות המתנה זה מוגזם, יש להמתין כ 30 -40 שניות, רק אם אתה נדרש לכבות את הרכב מיידית אחרי נסיעה מהירה.

 

אם לפני הכיבוי היית צריך להיכנס לחניה, והמנוע עבד בסל"ד נמוך במשך זמן מה לפני הכיבוי, אין צורך להמתין, ואפשר לכבות ישר.

 

אינטרקולר נמצא אחרי הטורבו, והשמן והשבבים מגיעים לאינטרקולר מהטורבו, ולא להפיך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...