Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יאריס ספורט 2003


MeMaHeR
שימו לב! השרשור הזה בן 5347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קראתי הרבה דברים טובים על היאריס ספורט, עושה רושם שזה רכב אמין חסכוני ומאוד מבוקש בשוק

רציתי לשאול אם יש משהו מיוחד שכדאי לדעת עליו? מחלות כלשהן?

ראיתי שאין אחת נורמאלית במחיר של פחות מ 5-10 מעל המחירון.. קצת מתיש למרות שהבנתי שגם מחירון זה רק בגדר המלצה של מר יצחק לוי?

 

מה אתם אומרים? אשמח לשמוע דעתכם בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רכב מעולה! לא מכיר שום מחלות מיוחדות. אם אתה מחפש משהו אמין ועם איבוד ערך נמוך זאת קניה כדאית מאוד.

הרכב גם נוסע חזק יחסית. אני אישית ממליץ. ולגבי המחיר אין מה לעשות אין כמעט כאלה רכבים יש הרבה רכבים שנמכרים מעל המחירון.

 

אני הייתי מעדיף לשלם מעל המחירון על רכב שמור מאשר לרכוש במחירון (לא לצאת "פראייר" ואז להשלים את ההוצאות על הרפתקאות במוסך שאין לדעת איך יתחילו ואיך יסתיימו.)

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנת לבד שכולם מבקשים עליו הרבה , איפה שיש ביקוש ואין היצע המחירים עולים.

אבל אל תשכח שבדרך כלל מה שקונים מעל המחירון מוכרים מעל המחירון.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היאריס טובה מאוד. התנהגות כביש פושרת ובגדול הרכב בהחלט יספק מענה אם אתה מחפש סופרמיני חמימה. אם אתה מחפש משהו יותר קיצוני, זה לא הרכב.

מעבר לזה, לטעמי, הרכב מרגיש אפור, זול, וצפוף מבפנים. עניין המחיר לא ממש תורם גם. אפשר ממש לחשוב שאין מוסכים של טויוטה (כי הרי הרכבים שלהם לעולם לא מתקלקלים), או שהמכוניות שלהם עשויות מזהב.

גם משחק עם המושבים האחוריים לא ממש תורם למרווח רגלים טוב יותר, או לנפח תא מטען גדול יותר.

 

בשורה התחתונה, יש ביקוש רב לרכב, ואלו שמוצעים למכירה נמכרים מהר מאוד במחיר גבוה מהבדיחה של מר יצחק.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Caveman, השאלה ביחס למה.

 

אני חודש עם הרכב, ונכון שלא מציתי אותו כלל וכלל, אבל אחרי המכוניות הקודמות שהיו ברשותי

ואחרי שכיוון התפיסה שלי התשנה כעת (זקוק יותר לרכב חסכני ואמין) הקליאו לא נופלת מקודמותיה.

 

נכון, אין לה שלדה של קליאו או מנוע 20VT של פוולספאגן, אבל היא זריזה מאוד, משחקת דיי יפה עם הזנב

ומרגישה בטוחה מאוד בפניות.

החיסכון הדלק הורגש כבר בחודש וחצי הראשון - לא פחות ממדהים! לעומת מה שיעתי לפני כן.

הרכב לא מיועד להיות רכב משא או טנדר להעברת ציוד, אלא רכב לזוג + 2/3 ילדים וציוד נורמלי.

נכון, זה לא הרכב כדי לסחוב 5 מבוגרים לאילת, אבל לא לזה הוא נועד.

 

לגבי האמינות - רק הזמן יגיד.

ב-6 שנים שהיא על הכביש ולפי ספר הטיפולים - חוץ מטיפולים סדירים לרכב לא הולחפו אף חלקים מכאניים

כאלו או אחרים עקב בלאי.

 

 

לדעתי זהו רכב אידאלי למי שמחפש רכב אמין, חסכוני ושנראה יחסית נחמד לרכב קטן בעל מרכב של 3 דלתות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב טוב מאוד,

 

אבל יש לו תמורה בעייתית למחיר.

במחיר כמו שהוא עולה תוכל למצוא רכבים שיתנו לך הרבה יותר.

אולי רק לא מבחינת חיסכון יחסי ואמינות דברים בו הוא מצטיין.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מה הוא מחפש לירן.

בנושא הזה אני מסכים איתך, הכל שאלה של כיוון.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח לירן.

מי כמו שניינו (בעלי קליאו בעבר ובהווה) יודע שבסופו של דבר מחירי הרכבים האלו משתווים פחות או יותר

בגלל הביקוש וההיצע שלהם.

 

 

בשנים האלו 2000-2003, זה הכיוון שלי לפחות ברכבי המיני הספורטיביים (חלקם יותר-חלקם פחות) למיניהם:

 

- מחפש מיני ספורטיבית שמתנהגת כמו שצריך? הקליאו ספורט היא התשובה.

 

- מחפש צרפתייה אחרת שתתן לך ריגוש מסויים אבל לא רנו? ה-206GTI תעשה לך את זה (כל הוגי הדעות בנוגע ל-306 וה-106, דיברתי על שנים מתקדמות יותר)

 

- מחפש רכב עם מנוע מוגדש, גרמני ושיהיה חזק ובעל פוטנציאל לשיפורים? האיביזה טורבו נותנת את התמונה (A3 אם יש לך עוד קצת כסף).

 

- רוצה רכב גרמני אחר שנראה טוב, עם אמינות גרמנית ובלי מנוע 'מטורף' יחסית? הפולו GTI או ה-16V יעשו את שלהן.

 

- רוצה רכב אמין, עם צריכת דלק נמוכה וייצור יפני? היאריס TS היא הבחירה הנכונה.

 

- מעוניין ביפנית חזקה, אטמוספרית ומטורפת? CTR היא התשובה.

 

- איטלקיה? HGT או 147, בהתאם לגודל הכיס שלך.

 

 

 

 

זאת הדעה שלי. אתם מוזמנים לתקן להנאתכם.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוח-סוס, לא טענתי שהרכב לא טוב. להיפך, אמרתי שהוא מספק את הסחורה למי שמחפש התנהגות יחסית פושרת. הארדקור כמו הקליאו, או ה106 למשל, לא תמצא ברכב הזה.

יש לי חיבה גדולה עבורו, כי הוא באמת מספק חבילה טובה מאוד, במיוחד לדור הראשון.

 

גם אני עמדתי בפני רכישה כזו לפני 3 וחצי שנים, ובסוף רכשתי את הפונטו דווקא. אין מרוצה ממני אגב.

זה אחרי שבדקתי ונהגתי ברכב.

 

אני עדיין חושב שהמחירים שהוא נסחר בהם מצחיקים לחלוטין ולא מוצדקים.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתפלא על התגובה.

אחת הנקודות הגדולות של הטויוטה הקטנה היא התנהגות הכביש. שילוב של שלדה הדוקה ומשקל נמוך (יחסית) יוצרים חווית נהיגה לא שונה בהרבה מאלו של ה-106 ראלי ו-GTI זצ"ל.

נקודות החולשה הם המנוע הרועש והלא ממש חזק, יחסי ההעברה (אין הילוך שיוט. 120 קמ"ש ב-4000 סל"ד וללא בידוד רעשים ראוי יוצרים חווית שיוט מפוקפקת למדי), והגימור הפלסטיקי.

 

בסיכום המכונית היא כיף גדול בנס הרים וכל כביש נהיגה ראוי אחר, וקצת פחות כיף בדרך לשם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MK3, תיארת בדיוק את סגנון הרכב.

זה בדיוק מה שיצא לי להרגיש מהרכב לפני מספר דקות שבדקתי את חלק מהנושאים לעומק.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת החולשה העיקרית שמצאתי ביאריס היתה תנוחת הישיבה. העדר הילוך שיוט בשבילי זו בחירה טובה למכונית מהסוג הזה. מכונית נהיגה עם מנוע קטן שמצניחה את הטורים מתחת לרצועת הכוח בהעלאת הילוך זו בעסה גדולה יותר מעוד קצת רעש בשיוט (שוב, לטעמי).

 

מכונית מאוד חביבה, חבל שהז'אנר נכחד בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. לקח לי זמן להתרגל לישיבה הגבוהה ביאריס, בתור אחד שרגיל ואוהב לשבת נמוך, ונמוך מאוד.

ומה שבאמת חסר הוא ההילוך ה-6 או הארכת ההילוך הרביעי ו/או החמישי שיכל לשפר את צריכת הלדק (הזוי משהו), את

הרעשים ואת ייעול הנסיעה ע"י נסיעה במהירות שיוט בטורים נמוכים יותר.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...