Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 בדיקה נקיה, היסטוריה לא


mindbomb
שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחתי סיטרואן C4, יד1, 2007, 62000 ק"מ לבדיקה לפני קניה במכון מבדק הרצליה, נראית יפה, נקיה ומושקעת עם תוספות.

 

מעבר לכמה ליקויים קלים, תושבות מנוע יבשות קצת, נקישות בגיר (הבוחן אומר שזה מחלה של סיטרואן פז'ו ולא להתרגש), ובכיוון קל בציר אחורי שצריך לעשות בעלות של 300 ש"ח - הרכב יצא תקין מכנית, ועבר בהצלחה גם בדיקת דיאגנוסטיקה עם מחשב BOSCH. נסיעת מבחן - תענוג.

 

הבעלים, אדם פרטי, היה סוכן סיטרואן פז'ו לשעבר, וטוען שהיו לו קשרים במוסך ולא שילם על חלפים ועבודה.

הוא נתן לי את היסטורית הרכב, וטען שבגלל שהוא קיבל שרות VIP ורכב חלופי לא היה אכפת לו להכניס את הרכב על כל פיפס לבדיקה, אך עם זאת ההסטוריה נראית לי ארוכה מידי וכואבת עבור רכב בן שנתיים ותשע.

 

הוחלפו כמה וכמה חיישנים (נו מילא), אבל שיחקו גם עם הגיר והחליפו שסתומים לאחר שהבעלים התלונן בעצמו על מכות בעברת הילוכים, כמו כן כמה דברים קוסמטים (ידיות, גלגל הגה וכו'), לאחרונה גם הוחלף מצבר.. אבל יש עוד..

סיכמנו על מחיר באזור ה68-69, קצת מעל התקציב שלי אבל סביר.

 

השאלה אם לקחת או לא??

אני מבולבל - לפי הבדיקה - לקנות ומהר, לפי ההיסטוריה - המון מחלות

 

הנה ההסטוריה לעיונכם:

http://www.f2h.co.il/5269804815762

 

אנא עזרתכם!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים ישמור מה עבר על הרכב הזה?

נראה לי שהוא יצא דפוק מהמפעל עוד.

מצד שני כבר נראה שלא נשאר עוד מה לתקן באוטו, אז מהבחינה הזאת אתה מסודר :wink:.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב באמת עבר הרבה טיפולים באופן ממש מוזר ומחשיד

אני נאלץ לחשוב שאוטו "לימון" או שהבעלים היפוכנדר! :roll:

 

יש שם דברים שפשוט לא גיוני שהחליפו ברכב חדש.

 

ומצד שני יכול להיות כמו ש mindbomb אמר

קיבלת רכב חדש מחברה:wink:

 

תפתח אני ותבדוק טוב טוב לפני רכישה ואל תשכח חוזה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו אמנם 11 הגעות למוסך בפחות מ-3 שנים שהרכב על הכביש, אבל זה מה שנעשה בהן:

 

1. בלמים

2. החליפו צמיגים אחורה/קדימה.

3. בלמים, מותח רצועת אביזרים ואטימה לאגזוז.

4. טיפול ותיקון קוסמטי קליל.

5. החלפת שסתומים בגיר.

6. נתק באור בלם והחלפת בית תרמוסטט

7. החלפת חיישן חום מנוע וניקוי מערכת מיזוג.

8. טיפול וגם החלפת מתג אור בלם

9. החלפת הגה עקב קילופים

10. טיפול

11. החלפת מצבר ותלונה על גיר מחליק.

 

מבין כל אלו, רק שתיים משמעותיות לגבי קניית הרכב: הבעיה בגיר והעניין עם חיישן חום המנוע. צריך לוודא שהגיר תקין (במיוחד כשהלקוח הגיע עם תלונה לפני חודש לגביו) וגם לבדוק שלא נגרם נזק מהתחממות המנוע לפני החלפת החיישן.

 

הייתי גם מנסה לברר את הקטע עם המתג אור בלם שמדליק את נורת ה-ESP, ומברר למה בדיוק החליפו את ההגה - האם זה רק בגלל הקילופים?

 

כל השאר - זוטות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעלים מקושר במוסך אני לא בטוח שינתנו התשובות בשיא הכנות.

יותר מדי בעיות מרגיזות לרכב כ"כ צעיר.

נזילת מים מבית תרמוסטט ברכב בן שנה זה לדעתי יותר חמור מחיישן חום מנוע. (גם כשל במותחן רצועת אביזרים זה משהו שלא אמור לקרות)

מכיוון שהיתה תלונה חוזרת על בעיות בגיר למרות שהגיר עבר החלפת שסתומים , הייתי מהמר שזה הקש ששבר את גב הגמל וגרם לבעלים למכור את הרכב לכן הייתי בודק יסודית את העניין הזה.

 

לפי הבלאי המואץ של חלקי הפנים והעובדה שהבעלים היה סוכן של פיג'ו / סיטרואן כדאי לבדוק האם הרכב הזה היה רכב הדגמה בעברו !

 

המחיר של 68-69 קרוב למחירון? כי הרכב הזה נסחר חזק מתחת.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל.

 

האם הרכב על שמו וממתי?

 

חבר,מקורב,וי.אי.פי , נשמע מוזר מאוד מאוד. כנראה שהוא גם מכיר את מכון הבדיקה !!

 

אני לא הייתי מתקרב לרכב שעבר כ"כ הרבה מחלות. זה אומר שהוא חולה ביותר.

 

תחשוב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מיד פרטית לא נמכר חזק מתחת למחירון, הכל תלוי במצבו של הפריט הספציפי.

ה C4 מגלה אמינות ושרידות מרשימה , הדיווחים מחברות הליסינג חיוביות מאוד על הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון

תודה על תגובתכם.

הרכב רשום על שמו, מינואר 2007.

לא הבנתי מהי משמעות הנזילה מבית התרמוסטט?

ומה זה מותחן רצועת אביזרים?

לגבי הגיר/מכות/שסתומים - אכן מחייב בדיקה (הבוחן טען שמכות בגיר בצרפתיות זה מחלה ידועה, אבל אין מה להתרגש)

 

השאלה שלי:

האם ביקור עם הרכב+היסטוריה+בדיקה במוסך המרכזי יכול להניב לי תוצאות/בטחון מסוים?

מה בכלל לשאול שם? עם מי לדבר ועל מה?

ואכן 68 זה בערך 10 מתחת למחירון ולרכב תוספות איכותיות בשווי רב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מיד פרטית לא נמכר חזק מתחת למחירון, הכל תלוי במצבו של הפריט הספציפי.

ה C4 מגלה אמינות ושרידות מרשימה , הדיווחים מחברות הליסינג חיוביות מאוד על הרכב.

 

הרכב הנדון כאן אינו מגלה שרידות מרשימה, ולא ציפיתי גם שחברות הליסינג יגידו אחרת...

 

נראה חשוד ביותר (כבר תקלה בגיר? ומי כירסם את גלגל ההגה?!). עזוב את הרכב הזה.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 דברים מוזרים:

1) החלפת וסת לחץ בגיר ברכב שנת 2007, אחרי שבשנת 2004 הקונצרן (PSA) החליף את ספק השסתומים בגלל תקלות בגיל צעיר בגיר. הגירים אחרי שנת 2004 אמורים להיות טיפה יותר אמינים.

2) רכב פרטי מיד ראשונה אפילו צרפתי לא נמכר במחירון פחות 10. על אחת כמה וכמה אם יש תוספות בשווי רב.

 

אני הייתי מקריב את סכום הבדיקה, ומנסה למצוא אחד אחר כמו שהציעו לך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הנדון כאן אינו מגלה שרידות מרשימה, ולא ציפיתי גם שחברות הליסינג יגידו אחרת...

 

נראה חשוד ביותר (כבר תקלה בגיר? ומי כירסם את גלגל ההגה?!). עזוב את הרכב הזה.

 

לא התייחסתי לרכב הספציפי הנ"ל, לימונים יש אצל כל יצרן.

כיוון שאני מצוי בתוך התחום אני שומע ורואה דברים בשטח, המציאות שונה במעט מהסטיגמות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתג אור בלם מדליק אכן את הESP ברגע של תקלה (בעיה ידוע בI30 ובאקסנט החדשות) פשוט פאק ביצור.

גלגל הגה גם קורה שמתקלף הרבה (אקסנט, אלנטרה וחלק מהI30).

לא משנה כמה הבן אדם מקושר או לא, סוכן ומה שלא תרצה הוא עדין צריך לשלם על חלק מהדברים (וחלפים), הבוס שלי לשעבר שהיה בעל מוסך מורשה וסוכנות מכירות עדין שילם על החלקים מהכיס שלו, ולא משנה כמה קומבינות היו לו.

אכן משהו ברכב הזה לא נראה נכון.

תשווה עם עוד רכב באותו שנתון, גם לגבי היסטורית טיפולים וגם לגבי נקישות בתיבת הילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקישות לא קשורות לכלום.

ספציפית ב AL4 זה נפוץ ואין אם זה שום בעיה, אבל באופן כללי, זה שיטה של מכוני בדיקה.

ברגע שמכלול לא תקין בטופס הבדיקה, אז אין לגביו אחריות מטעם המכון.

המכון נותן אחריות ל 3 חודשים על המכלולים התקינים, וכדי להמנע מתביעות רושמים דברים שונים ומשונים לגבי מכלולים יקרים.

זו הסיבה שכמעט בכל רכב תראה בסעיפי מנוע וגיר:

רעש מרצועת אביזרים / נקישות בהחלפת הילוכים / סימני קורוזיה ושאר ירקות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...