Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן חלש בעמידה בקליאו ספורט דור שני 2002 והמלצה על בעל מקצוע.


פומפה
שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

בקליאו שלי המזגן מקרר מצויין בנסיעה ואילו בסל"ד סרק בעמידה ביום חם הוא די בינוני.

אין לי רפרנס אבל זה נראה קצת לא תקין.

 

לדברי הבעלים הקודם לא מולא גז או נעשה איזהוא טיפול למזגן בשנים האחרונות.

 

האם סביר שמדובר בצורך מילוי גז?

האם יש לחשוד בדליפה?

 

האם יש המלצה לבעל מקצוע טוב ואמין באזור המרכז?

 

תודה נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כנראה מדובר בחוסר גז לרכבים הללו עם הזמן בדר"כ נהיית בעיה של נזילה בשסתום ההתפשטות.

בעל מקצוע תיכף רפי לין ייתן לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהתפקיד שלו, זה כשיש בעיה של לחצים גבוהים מאוד ,,השסתום הזה אמור לשחרר קצת גז, בכדי שלא יגרם נזק למערכת.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמצע איילון נוסע, המזגן מקרר פיקס

עצרת בשוליים לדבר בפלאפון והמזגן מוריד את רמת הקירור?

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה שסתום ההתפשטות אליו מגיע הלחץ הגבוהה מהמעבה (חם) ואז כשמו כן הוא דרכו עובר הקרר ומתפשט והתהליך הזה יוצר שינוי בלחצים שהופך את הנוזל לגז קר ומשם למאדה, בדרך כלל בדגמים אלו יש בעיה שהשסתום נוזל.

אבל צריך ראשית לבדוק האם קיים חוסר של קרר במערכת תלך לבדוק תחזור לעדכן ונעזור לך בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם חסר גז במערכת, אז כל הזמן הקרור יהיה חלש,

 

אבל פותח השרשור אומר,

שבנסיעה בכביש מהיר,

המזגן מקרר טוב.

 

לכן המסקנה היא, שאין חוסר גז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה שאתה מתאר תקינה!

רכב שעומד בתחילת נסיעתו על סרק ומזגן עובד אף פעם לא יקרר ברמה של נסיעה מהסיבה

שככל שאתה נותן "גז" אתה מפעיל מהר יותר את המדחס של המזגן שעובד על הרצועה.

תעשה ניסוי, שב ברכב, תפעיל מזגן ולאחר ההפעלה תן גז בניוטרל ותשאר קבוע, סביב 2500-3000 סל"ד

שים לב איך הרכב מקרר עכשיו.

לאחר שהרכב קר והסריקולציה הפנימית עובדת לא תרגיש בהבדלים בין סרק לנסיעה.

אתה מרגיש זאת בגלל שאתה בפקקים מה שלוקח זמן למזגן לקרר את הרכב ולתת לך מקסימום יעילות.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאורטית התופעה יכולה לנישמע תקינה אבל המצב קיצוני,

דם אחרי נסיעה מהירה כשהרכב מקורר היטב, אני נכנס לעיר ותוך זמן קצר האויר שיוצא מהמזגן ממש לא קר, אולי קריר אבל משהוא שיוצא ממזגן.

ניסיתי להעלות סל"ד במקום , לא בטוח שהרגשתי הבדל אמיתי (אנסה שוב מחר).

 

זה מרגיש יותר כמו רדיאטור שלא עושה עבודתו, האם באמת יש רדיאטור למזגן? האם יש לו מאוורר יעודי? האם יתכן שהוא לא נכנס לפעולה?

 

עכשיו כשאני חושב על זה גם בעמידה יש לו פתאום פרצי רוח קרים, האם יתכן שזה קורה כשמאוורר הראדיאטור הרגיל פועל?

 

בד"כ ביום יום אני לא נוסע בתוך העיר ולכן לא הרגשתי זאת עד היום.

 

דרך אגב, האם יש המלצה לבעל מקצוע אמין ואיכותי?

 

תודה,

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על כמה טעויות אתמול אני מתקן:

תיאורטית התופעה יכולה לנישמע תקינה אבל המצב קיצוני,

גם אחרי נסיעה מהירה כשהרכב מקורר היטב, אני נכנס לעיר ותוך זמן קצר האויר שיוצא מהמזגן ממש לא קר, אולי קריר אבל לא משהוא שמרגיש שיוצא ממזגן.

ניסיתי להעלות סל"ד במקום , לא בטוח שהרגשתי הבדל אמיתי (אנסה שוב מחר).

 

זה מרגיש יותר כמו רדיאטור שלא עושה עבודתו, האם באמת יש רדיאטור למזגן? האם יש לו מאוורר יעודי? האם יתכן שהוא לא נכנס לפעולה?

 

עכשיו כשאני חושב על זה גם בעמידה יש לו פתאום פרצי רוח קרים, האם יתכן שזה קורה כשמאוורר הראדיאטור הרגיל פועל?

 

בד"כ ביום יום אני לא נוסע בתוך העיר ולכן לא הרגשתי זאת עד היום.

 

דרך אגב, האם יש המלצה לבעל מקצוע אמין ואיכותי?

 

תודה,

נתן.

 

 

האם נשמע כמו חוסר גז או רדיאטור\מאוורר?

תודה,

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתן, יש בעיה כאן שכל אחד יכול לענות מה שבא לו ואותו אחד שרשם לך שזו לא בעיה של קרר במערכת אני יותר ממבקש לא להתייחס לתגובתו.

אז ככה קיימות שלוש אופציות לתקלה שלך.

האחת חוסר גז במערכת ואז כשאתה בנסיעה מעלה טורים לרכב סל"ד המדחס עולה ומפצה על חוסר הגז.

ודבר שני הוא כשל במערכת הקירור וזה יכול להיות ממעגל חשמלי תקול של המאוורר או מעבה סתום חלקית,או שהחריצים סתומים מלכלוך שהצטבר עם השנים.

ודבר שלישי הוא סתימה חלקית במערכת ואז שוב כשהמדחס בטורים גבוהים הוא דוחס יותר קרר ומפצה על הסתימה.

כל שעלייך לעשות זה לגשת לבחון את כמות הקרר שיש ברכב במידה ותקין ע"י שעוני לחץ בעל מקצוע יכול לאבחן את התקלה.

אין כל טעם וסיבה להמשיך לגרור את השרשור הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...