Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדל בין טורי- מקבילי ועצה לקיק פאנל


fixxxer
שימו לב! השרשור הזה בן 7378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך מחברים זוג רמקולים בחיבור מקבילי? חוט פלוס לחבר לרמקול אחד, חוט מינוס לרמקול השני ואת שני החיבורים הנותרים ברמקולים מחברים ביחד. נכון? :?

בשיעורי פיזיקה מזמן לא הייתי :oops:

מה זה נותן לעוצמה, לאיכות והאם אני אעבד אז את הסטריאו?

 

 

בנוסף לזה אני רוצה לדעת אם יש מתקינים, שיודעים לבנות קיק פאנלים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיבור מקבילים מחברים את כל הפלוסים יחד ואת כל המינוסים יחד. אם נחבר שני זוגות רמקולים של 4 אוהם בצורה כזו תקבל התנגדות של 2 אוהם.

בחיבור טורי מחברים את הרמקולים כמו למשל שאתה שם בטריות במכשיר- פלוס אל מינוס. פלוס מהמגבר למינוס ברמקול ואז לפלוס של אותו הרמקול וממנו למינוס שברמקול השני ולפלוס שלו וחזרה למינס במגבר. אם יהיו לנו שני זוגות רמקולים של 4 אוהם נקבל התנגדות של 8 אוהם.

 

ככל שההתנגדות נמוכה יותר ההספק שהמגבר יתן יהיה גבוה יותר אך השאלה היא אם המגבר יהיה יציב באותה התנגדות.

אם נחבר סאבים במקביל או בטור אז זה כמובן יהיה מונו (כי סאב זה רמקול יחיד). את ההתנגדות נתאים למגבר. אם יש לנו שני סאבים של 4 אוהם מונו והמגבר יציב רק ב4 אוהם מונו אז תהיה לנו בעיה ונוכל לחבר רק בחיבור טורי כך שהמגבר יראה התנגדות של 8 אוהם ויתן הספק נמוך. אם יהיה לנו מגבר שיציב ב2 אוהם מונו אז נוכל לחבר את שני הסאבים במקביל ולהפיק מהמגבר את מלא הפוטנציאל שלו.

 

אם תחבר למשל שני זוגות קומפוננט במקביל או בטור, אתה תחבר שני זוגות על הערוץ הימני כך ושני זוגות על הערוץ השמאלי ככה שעדיין יהיה לך סטריאו אבל אתה תאבד את היכולת לשלוט בעוצמה של הרמקולים הקדמיים אל מול האחוריים.

 

מידע נוסף תוכל למצוא כאן:

http://www.bcae1.com/spkrmlti.htm

 

לגבי קיקים, פה יש כמה התקנות של חנויות שעשו עבודת פיבר ואת הפרטים שלהן:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=index.asp&cat=Install

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...