Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה רכשתי היום 4 צמיגי MICHELIN לC5, התרשמות ותודה לעוזרים


wolf107
שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חברים בואו נעשה סדר,

 

רעידות ב 110 קמ"ש יש לי מהיום הראשון שהאוטו שלי עלה על הכביש לפני 8 שנים

בשנה הראשונה הביאו לי את מנהל שרת הלקוחות של מישלין צרפת (ז'אן מישל משהו) כדי לבחון את הצמיגים,

מה לא החליפו לי - 4 צמיגים חדשים, 4 ג'אנטים חדשים, 4 ג'אנטים שהורדו מרכב אחר תקין, כלום לא עזר,

מה שבסוף עזר במעט זה איזון דינמי (ווספה - ע"פ הדמיון של המכשיר לווספה) שלובינסקי שלחו אותי לצמיגי זייתוני בחולון.

יש לציין שכל ה 4 צמיגים חייבים לעבור איזון ולא רק הקדמיים, (ולא משנה באיזו צורה הם נעשים)

מאז ועד עצם היום הזה כל פעם שיש לי פנצ'ר או כשאני מחליף צמיג אני חייב לאזן את כל הארבעה יחד,

ד"א לאחר שהמישלין המקוריים שלי נדרשו להחלפה - החלפתי לTOYO יפן וסבלתי נורא כשנה וחצי ולאחר מכן כאשר ביקשתי לרכוש שוב מישלין נאמר לי שחסר במלאי ולא רציתי לקחת דגם T אלא H לפי דרישת היצרן ולכן רכשתי קלבר והם בחצי השנה האחרונה מדהימים.

 

למי שלא בקיא בהיסטוריה של ה C5 - בסביבות 2004 קראו לכל בעלי הרכבים עם הג'אנטים הרגילים (לא המגנזיום) להחלפת 5 ג'אנטים וצמיגים חדשים (חינם), וזאת בגלל הברגים של הג'אנט שהיו בנויים משני גדלי הברגות - הברגה אחת גדולה לג'אנט והברגה אחת קטנה לבסיס הגלגל (דראם) - דבר שגרם לחוסר איזון הגלגל (לא קשור כלכך לרעידות ב110)

הבורג החדש שהורכב על הג'אנט החדש היה בורג סטנדרטי רגיל ופתר המון בעיות.

לכן מי שלא הלך למרכז השירות להחלפה של הג'אנטים והצמיגים, נשאר עד היום עם המקוריים הדפוקים. נא ממכם בידקו.

אתם זכאים להחלפה חינם.

במגנזיום לא הייתה קיימת בעייה כזו (גרסאות ה PK)

 

בקיצור במעוף 8 שנים עם הרכב המהנה הזה מה שאני יכול להסיק על הבעייה של הרעידות היא שהיא קשורה איכשהו לבולמים ההידראוליים, כי זה הדבר היחידי שלא החליפו לי כאשר ניסו לפתור לי את הבעייה באוטו.

 

שי

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומרי75 היי,

לפי מה שאני הבנתי האיזון הדינאמי לא ממש בריא לצמיגים מכיוון שהוא שוחק אותם, זה איזון שנעשה בדרך כלל למשאיות והמכשיר של האיזון יכול לגמור צמיג.

אני עשיתי איזון סטטי כבר פעם 3 וכרגע הרכב רועד רק מעל מהירות של 110 קמ"ש(לפני זה הוא רעד לי בצורה נוראית במהירות של 90).

אני כרגע מחפש גם כן מקום שעושה איזון סטטי מקצועי לC5, אך טרם מצאתי.

 

בכל אופן אם למישהו יש מושג למי יש מכשיר מקורי ומקצועי למבנה של הג'נט בC5, נשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב... הג'אנט של ה C5 הוא רגיל לחלוטין

בסטטי הם מלבישים מתאם קוני על הציר של המכונה, מכניסים את הג'אנט לציר של המכונה ונועלים עם בורג קוני, זה כל הסיפור

מה שחשוב הוא לאזן את כל ה 4

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי הג'אנט לא רגיל במגנזיום, אין בג'אנט הזה חור באמצע ולכן האיזון נעשה עם מכשיר מיוחד שמתחבר ל4 החורים של האומים.

בC5 ללא גלגלי מגנזיום הג'אנט הוא רגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אנט דורש "איזון צרפתי" בגלל שאין קדח מרכזי בג'אנט.

הצרפתים הם היחידים למיטב ידיעתי שהצליחו "להערים" על כל הפנצ'רמאכרים בעולם עם הג'אנטים שלהם.

היום רוב הפנצ'ריות עובדות עם ציוד מתקדם של חורחי (CORGHI) הציוד הוא איטלקי, ולמרות מה שחלק כתבו פה על מתאמים מולחמים, הציוד מגיע במקורי מאיטליה עם המתאם, מה חשבם לעצמכם שחברה שמייצרת ציוד לפנצ'ריות בקנה מידה עולמי "תוותר" על האופציה לעשות איזון לג'אנט בגלל המוצא שלו? :evil:

איזון "סטטי" לכזה ג'אנט אפשר לעשות בכל פנצ'ריה שמכבדת את עצמה. לרוב, המחיר יהיה יותר יקר (ולו רק בגלל הזמן שנדרש להחלפת ה"ראש" של המכונה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור במעוף 8 שנים עם הרכב המהנה הזה מה שאני יכול להסיק על הבעייה של הרעידות היא שהיא קשורה איכשהו לבולמים ההידראוליים, כי זה הדבר היחידי שלא החליפו לי כאשר ניסו לפתור לי את הבעייה באוטו.

 

לא רק. גם הציריה הארוכה (הימנית) יכולה לגרום ל"רעידות" במהירות מאוד מאוד ספציפית (למשל: בדיוק 90 קמש, או כמו במקרה שלך, בדיוק 110 קמש) כל זאת עקב חוסר איזון או פגם כלשהו בציריה.

דווקא רעידות בגלל משהו במערכת ההידראולית נראה הרבה פחות סבירה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...