Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישן מהירות תקול 206 1.6 אוט'


שמואל שורץ
שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב!

לאחרונה קורה לי שבעמידה מלאה במקום מד המהירות נשאר על 0 וגם המונה ק"מ לא זז, הרכב נוסע אך הסחיבה לא טובה, אחרי כמה דק' זה מסתדר עד שזה קורה שוב,

*פעם אחת שזה קרה נדלקה גם מנורת air bag ועל הצג הופיע לי air bag fault .

לדעתי התקלה מהחיישן ולא מהלוח שעונים, אני מקווה שזה לא משהו מסובך מהגיר וכד'

אשמח לפתרונות.

תודה ושבוע טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה בעמידה מוחלטת, מד המהירות אמור להראות 0 קמ"ש (כי אתה לא זז!) וכן מונה הק"מ אמור לא לזוז (שוב, כי אתה לא זז!)

 

הודעה הזויה משהו :roll:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה.

 

חיישן מהירות VSS ממוקם על הגיר, ניתן לבדוק את תקינות ע"י חיבור מכשיר רב מודד (או וולטמטר), בזמן נסיעה ההרב מודד יציג מתח משתנה לפי הקצב במהירות בפולסים 0-5 וולט.

 

מה שצריך לעשות זה לנתק את הקונקטור מהחיישן VSS, לחבר חוטים ארוכים שיגיעו עד לנהג ואליהם לחבר את הרב מודד, ככה שבזמן נסיעה יהיה ניתן לבדוק אם החיישן מוציא מתח.

 

אם החיישן מוציא מתח, אז הוא תקין וככל הניראה הבעיה בלוח השעונים.

 

אם החיישן לא מוציא מתח הוא תקול, ויכול להיות שהשיניים שלו נישחקו, החיישן הזה עובד בערך כמו דינמו שהוא מסתובב הוא מייצר מתח, על החיישן יש גלגל שיניים שבדרך כלל עשוי פלסטיק, ועם הזמן השיניים נשחקות ואין מגע עם הגלגל שיניים המניע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי תודה..הבעיה לדעתי רק מהחיישן כי אם זה היה מהלוח המונה ק"מ היה ממשיך לעבוד בזמן התקלה,

יש לך שרטוט איפה יושב החיישן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין חיישן המהירות לכריות האויר ברכב, לגבי מיקום מדוייק זה באיזור היציאה מתיבת ההילוכים, מה ייתן לך לדעת מיקום מדוייק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיש קשר ל AIR BAG.

 

מחשב כריות האויר לוקח בחשבון גם את מהירות הרכב והנתון הינו קריטי עבורו.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...