Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קסנטיה 1800, '94, הרכב כבה מעבר לטמפ' מסוימת


abz
שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב, הרכב שבכותרת, גיר ידני, החל ל"השתנק" ולכבות באמצע נסיעה.

 

הכיבוי אינו מיידי אלא בעל מאפיינים של חסימת דלק.

 

תחילה נפל החשד על מערכת החשמל שכן האלטרנטור במצב זה הדגים חוסר טעינה והמצבר התרוקן, האלטרנטור הוחלף, המצבר מולא, הטעינה תקינה.

 

הוחלפו מסנן דלק, מסנן אויר, חוטי הצתה ופלאגים. מחשב ההזרקה אופס באמצעות ניתוק המצבר.

 

נכון לעכשיו הבעיה נמשכת ומאופיינת כך: כאשר המנוע קר הרכב מניע כרגיל ונוסע כרגיל עד להגעתו לטמפ' מסוימת, ~80 מעלות, ומתחיל להשתנק / להשתעל / לקרטע לאבד כח וכבה לאחר כחצי דקה.

 

במה לחשוד, מה יש לבדוק הלאה? האם הבעיה מוכרת?

 

תודה על עזרתכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל חברי, אני חושב שהתשובה שלך היא שליפה מהמוטן, איך אתה יכול להבין ממה שהבחור כתב שזה מודול הצתה, תן לשאוב מהבחור מידע כמו שצריך לגבי התופעה שלו ויכול מאוד ואפילו סביר להניח שנדע כולנו למקד אותו לכיוון הבעיה האמיתית.(שיכול להיות שזה אכן מודול הצתה אך לא ניתן מדבריו כעת לדעת בבירור)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי פספסתי את זה (השעה עושה את שלה), אתה יודע להוציא קודי תקלה מהרכב?

האם יש באפשרותך לנסוע עם שעון לחץ דלק מחובר ולראות מהו לחץ הדלק בעת שאתה נתקל בבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

החשוד המיידי

חיישן טמפרטורה

חיבור למכשיר אבחון והוצאת נתונים בעת פעולת המנוע

יספקו פיתרון או כוון

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שחיישן הטמפ' נמצא במקום כלשהו על הראש או על הבלוק, היכן בדיוק הוא נמצא?

האם יש דרך לאבחן את מצבו? למשל ניתוק הקונקטור וקיצור מגעים כלשהם? (בזמן ההשתנקות של המנוע)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום (כמעט)

חיישן הטמפרטורה צ"ל ממוקם באזור בית הטרמוסטט

עקרון פעולה: שנוי התנגדות תלוי בטמפרטורה, NTC , או PTC

כלומר ככל שהטמפרטוה עולה ההתנגדות עולה או להיפך

יש לו השפעה ישירה על משך זמן ההזרקה שנמדד במילישניות

אם הוא מקצר, ובנקודה מסוימת כשהמנוע חם, יתן קריאה של מנוע קר

זמן ההזרקה יגדל יציף את המנוע בעודף דלק ישגרום לכבוי

הבדיקה הטובה ביותר היא חיבור הרכב למכשיר אבחון

 

מעבר לזה יתכן שאספקת הדלק משתבשת אחרי פרק זמן, משאבת דלק וכו'

או שמשהו קורה למערכת ההצתה

חיבור למכשיר אבחון ובדיקת קריאות חישניי מנוע יכולה לספק מידע חסר

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...