Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן שחור ברנו קנגו 2006


twin
שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש בעיה במשאבה כמו בהרבה קנגויים שצריך להניע פעמיים כי אין גז בפעם הראשונה

 

אם אני לוחץ גז ללא נסיעה יוצא עשן שחור

בנסיעה יכול להיות שגם יוצא אבל אני לא מצליח לראות דרך המראה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, האים נדלקת מנורת סליל ואין תגובה בגז?

אם כן רוב הסיכויים שהבעיה במשאבה,

לגבי עשן שחור לרוב הבעיה בשסתום מיחזור גזי פלטה EGR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור כתב: יש בעיה במשאבה כמו בהרבה קנגויים שצריך להניע פעמיים כי אין גז בפעם הראשונה

 

 

יוסי ידידי באיזה מנוע צריך להתניע פעמיים כדי שיהיה גז?

 

 

F8Q תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן שחור במנוע דיזל זה עודף דלק או חוסר אויר. עם זו תקלה ספורדית חפש תקלה באמת בשסתום EGR נתפס לסרוגין או מגדש טורבו עם ציר תפוס (גם זה יכול לקרות...) אם מדובר בטורבו עם שסתום וויסטגייט נשלט חשמלית יש לבדוק את הסולנואיד הפעלה שלו להתפסות רגעית גם כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שסתום EGR נמצא על סעפת יניקה מצד ימין אם מסתכלים מקידמת הרכב

אם כן פירקתי פעם אחת את סעפת היניקה .

אני יכול לפרק שוב אבל אם אני מפרק את ה EGR איך אני סוגר את הפתח

 

בקשר למשאבת הזרקה החליפו אותה פעם אחת עכשיו צריך להחליף או לשפץ

היה לי רנו שנת 2001 כ 3 שנים לא היו לו בעיות אם המשאבה . כמו שאני קורא בפורומים שיש בעיות עם המשאבות החשמליות

אני חושב על להחליף מפירוק כי חבר שלי (גגריסט) מוכר לי ב800 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

בקשר לשסתום: אתה צריך לחסום את הכניסה מהשסתום לסעפת לא פשוט ללא ליפט

 

בקשר למשאבה: להחליף משאבה זה אומר להחליף גם צמה בתא מנוע ומחשב הזרקה ,וחיישנים,וצמה תא נוסעים,ולוח שעונים,ומחשב מזגן,יותר פשוט למכור את הרכב ולקנות קנגו אם משאבה מכנית

 

בקשר לתקלות יש אפשרות לעזור ,מאיפה אתה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה של בן דוד היא לבצע חסימה לצינור כניסת גזים שרופים של הEGR בחיבור לסעפת פליטה .

לאחר החסימה לא משנה מה מצב ה EGR פתוח או סגור אין לו השפעה כי אין כניסה של גזים שרופים יש חסימה.

את החסימה מבצעים כאשר הרכב על ליפט מוגבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי כהן שלום , לבן דוד יש תפיסה מהירה בנושאי תקלות ברנו , אתם קורצתם מאותו חומר (מתאים עובריים איכותיים ונדירים)

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...