Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

volvo s40 מדוע המחירים זולים?


shlosmem
שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

 

אני מחפש כעת רכב בסביבות k30-40K, ביצועי רכב ואמינות מאד חשובים לי, (צריכת דלק קצת פחות).

שמתי לב כי המחירים בשוק של וולוו s40 (בנזין) ממש לא פרופורציונליים למחירו ההתחלתי של רכב כזה חדש יחסית לרכבים אחרים זולים יותר (סובארו מאזדה בשנתון כזה עולים 45), ויחסית לרכבים מאותה קטגוריה (פאסאט אודי גם סביבות 50).

לשם השוואה רכב מודל 2001 - מחירון יד 2 הוא 35K, בשטח מוצעים רכבים עם מאה אלף קילומטר ותמונות מהממות (מי לא שומר על הוולוו שלו?) בטווח הזה ובפחות.

מבירור שלי צריכת הדלק שלו לא גבוהה משמעותית מרכבים אחרים בקטגוריה שלו, על רכיבים יקרים מפצה אמינות גבוהה יחסית.

מה אתם חושבים, מדובר בכשל שוק? או שיש סיבה שניסתרה ממני.

תודה על תגובותיכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום שלום.

מנסיון עם הרכב הזה בארה"ב, הוא רכב מצויין. חזק, נוח ובכלל נחשב לרכב משפחה (לרוב שני) מעולה בארה"ב. שם תראה אותו המון על הכבישים- לפחות ב"ווסט קווסט" שבו הייתי.

מה זה אומר על הרכב? האם לסמוך על טעמם של האמריקאים? זו החלטה שלך.בכל אופן לעומת היפניות בחבורה הזו, מחירי החלפים שלו הרבה יותר גבוהים אך כך גם ההנאה מהנסיעה, הכוח, הנוחות, האיבזור והבטיחות. בטוח שגם הייחודיות: כמה s40כבר ראיתה על הכביש? מה שבטוח שזו תמורה גדולה וטובה מאוד לסכום המדובר.

כמובן שבעיית המחיר הנמוך והיורד תהייה גם לך במידה ותרכוש את הרכב, אך מלכתחילה אתה גם קונה אותו במחיר יחסית נמוך.

שווה לבדוק את הרכב הספציפי ולקבל עוד רשמים בעיקר מבעלי ניסיון איתו.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסבר נובע מכמה גורמים :

א. הדגם אליו אתה מכוון לא היה ייחודי אפילו לשעתו, הוא היה מבוסס על המיצובישי כריזמה ולא היה וולוו אמיתי מבחינת התחושה, הביצועים (למעט בטורבו) וביוקרתיות. לכן מי שמחפש וולוו מדלג בד"כ על הדגם הזה.

ב. במותגי פרימיום ירידת הערך היא הרבה יותר גבוהה מהסיבה הפשוטה - הם מתומחרים יקר יותר בגלל המותג, ובשוק היד שניה אין לכך ערך - מי שיש לו קונה בד"כ חדש, ומי שאין לו - קונה מותגים עממיים יותר, כך שהדגם נופל בין הכסאות.

ג. דווקא במקרה של הדגם בו אתה מתעניין אני זוכר שהתימחור בשעתו לא היה כל כך גבוה (אם אני זוכר - גרסת הבסיס עלתה כ- 120 אלף ש"ח) ואם תוסיף ירידת ערך של 15-20 אחוז לשנה אז המחיר מחירון שראית הוא הגיוני.

ד. לא מכיר את הדגם לעניין האמינות, אבל אם תמצא אחת שמורה ומטופלת כראוי אין סיבה שלא תהנה.

ה. וטיפ קטן - עם קצת מיקוח אתה יכול להשיג ב- 35 אלף ש"ח גם S-60 בסיסית מאותו שנתון...

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנוסף לכל מה שנאמר, דגמי הוולבו מהעשור וחצי האחרונים כבר לא נחשבים לאמינים כמו דגמי הוולבו המיתולוגים של שנות ה70,80 ותחילת ה90. האחזקה יקרה, ואם הולך איזה אלמנט צריך לשבור קופת חיסכון :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסבר נובע מכמה גורמים :

א. הדגם אליו אתה מכוון לא היה ייחודי אפילו לשעתו, הוא היה מבוסס על המיצובישי כריזמה ולא היה וולוו אמיתי מבחינת התחושה, הביצועים (למעט בטורבו) וביוקרתיות. לכן מי שמחפש וולוו מדלג בד"כ על הדגם הזה.

ב. במותגי פרימיום ירידת הערך היא הרבה יותר גבוהה מהסיבה הפשוטה - הם מתומחרים יקר יותר בגלל המותג, ובשוק היד שניה אין לכך ערך - מי שיש לו קונה בד"כ חדש, ומי שאין לו - קונה מותגים עממיים יותר, כך שהדגם נופל בין הכסאות.

ג. דווקא במקרה של הדגם בו אתה מתעניין אני זוכר שהתימחור בשעתו לא היה כל כך גבוה (אם אני זוכר - גרסת הבסיס עלתה כ- 120 אלף ש"ח) ואם תוסיף ירידת ערך של 15-20 אחוז לשנה אז המחיר מחירון שראית הוא הגיוני.

ד. לא מכיר את הדגם לעניין האמינות, אבל אם תמצא אחת שמורה ומטופלת כראוי אין סיבה שלא תהנה.

ה. וטיפ קטן - עם קצת מיקוח אתה יכול להשיג ב- 35 אלף ש"ח גם S-60 בסיסית מאותו שנתון...

 

ראשית, אין שום סיכוי שוולוו S60 מהשנים 2001-2002 תמכר ב-35 אלף, אלא אם כן היא במצב קטטוני. ורובן דווקא שמורות היטב.

 

לגבי ה-S40 - הרכב מתחרה למעשה במשפחתיות הקטנות - הקומפקטיות (בורה/סיביק/קורולה ושות') ולא בפאסאט, והבעיה שהוא תומחר כיקר בהשוואה אליהן בזמנו. גם הדגם החדש נתקל באותה בעיה (הוא אפילו היה יקר יותר מה-S60 הגדולה והמאובזרת יותר) ולכן הוא נדיר מ-א-ו-ד.

 

אני בהחלט לא הייתי שולל את ה-S40 הקודמת כרכב מאובזר, נוח ובטוח יחסית לשנתון שלו, והמחיר הנמוך הוא רק בונוס לקונים. מבין הדגמים הטורבו-דיזל הכי נדיר, ה-2000 בנזין הכי נפוץ (אבל חלש יחסית). ישנם 2 דגמי טורוב, עם 163 ו-200 כ"ס, הראשון נחמד והשני כבר די חייתי. דווקא גרסת-הביניים היא הפתרון הטוב ביותר ליומיום, שכן ה-T4 החזקה נדירה ודורשת אחזקה קפדנית, מה שלא בטוח שנתנו לה עד עכשיו...

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנה וחצי עם הרכב הנ"ל ( רכב של ההורים) גרמו לי להבין ש:

 

1. זה לא וולוו, ואוי ואבוי אם זה היה וולוו.

 

2. רכב חלש מאוד ואיטי (מנוע 2.0) עם צריכת דלק יחסית גבוה.

 

3. תמחור חלקי חילוף שערוריתי!!, לי הלך מחשב באוטו ועלות המחשב הגיעה ל 9600 ש"ח לא כולל עבודה ומע"מ!

 

4.כמעט בלתי אפשרי למצוא חלקי חילוף מפרוק.

 

5. הפנים לא איכותי כלל ויש לו נטייה להתפרק פעמים רבות.

 

6. צפוף נורא בפנים (ביחס למתחרות כמובן).

 

בקיצור, אין שום סיבה לקנות את הרכב הזה, עדיף שתקנה את אחותה התאומה הכריזמה AIR. אתה יודע מה? אל תתקרב לשנייהן הן ממש לא לעניין... וכמו שכבר הזכירו, אתה יכול לקנות S60 משנת 2001 במחירים מצחיקים.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לנו במשפחה בעבר S40 טורבו 163 כ"ס, רכב נחמד ויחסית חזק ביחס לאחרים,

 

אמינה מאוד, 3 שנים בערך היינו איתה, 0 תקלות בכל התקופה.

 

היום הרכבים האלה בכלל לא עולים הרבה, ב40K אפשר למצוא אחת שמורה וטובה.

 

S60 של וולוו זה כבר סיפור אחר, מבחינת הרכב עצמו ומבחינת מחיר.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אע"פ שה- S-40 היא , לדעתי, לא וולוו "אמיתית" - עדיין היא בהחלט אופציה טובה למי שמחפש רכב משפחתי שונה מהעדר ועם קצת יותר תדמית, וכמובן - כפוף לכך שמדובר ברכב שמור ומטופל שנבדק היטב לפני הקניה.

ובקשר ל- S-60 - תתפלא, אבל דגם ה- 2400 סמ"ק הבסיסי ממודל 2001 מתומחר בלוח יד שניה ב- 42,000 ש"ח כך, שלאחר מיקוח אפשר בהחלט לרדת לסכום הקרוב לזה שציין פותח השירשור...

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב כבר ישן ואין בו שום דבר מיוחד. המכלולים זהים לאלה של הכריזמה ופוקוס אם אני לא טועה.

מחירי טיפולים ותקלות יכולים להיות גבוהים מאוד.(לא זוכר בדיוק אבל אם אני לא טועה, לחבר משפחה הלך המצת באוטו והחלפה שלו עלתה משהו כמו 2000 שקל) וכו'.

אבל אם כבר תחליט לרכוש בכל זאת ותקציבך מאפשר זאת, אני הייתי ממליץ ללכת על הT4. מנוע חזק יותר והרכב מאובזר יותר. כמו כן, המחירים אמורים להיות נמוכים מאוד ביחס לתמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המכלולים זהים לאלו של הכרזימה, אז המצב שלה באמת לא טוב :roll: (הכריזמה רכב זוועתי לטעמי, ממה שיצא לי להכיר אותו, וטוב שלא יותר מידי). מתנצל מראש בפני כל בעלי הכריזמה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל האגדות האלה על היאריס ש"נחטפות" במחירי מחירון פלוס אני פשוט לא מאמין להן. באותו מחיר אתה יכול לקנות רכב מאותו סגמנט צעיר ב3-4 שנים, למה שאנשים יעשו דבר כזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל האגדות האלה על היאריס ש"נחטפות" במחירי מחירון פלוס אני פשוט לא מאמין להן. באותו מחיר אתה יכול לקנות רכב מאותו סגמנט צעיר ב3-4 שנים, למה שאנשים יעשו דבר כזה?

צודק,וזה גם מה שאני חושב.

אבל הבעייה שהתשובה לשאלה שלך נמצאת בגוף השאלה, הכוונה שזה האגדות ותמיד יש מישהו שמוכן לשלם על יאריס יד 3 עם הרבה ק"מ הרבה כסף,כי זה רכב "טוב".

גם המצב של מאזדה 3 היום טוב,אנשים משלמים על רכב מוזנח שהיה לפני זה בליסניג ויד 3 או 4 עם הרבה ק"מ, מאשר לקנות מיצובישי /ניסן/סובארו/ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמינו.

 

יש לי חבר שפירסם יאריס, שבאותו היום נמכרה.

הטלפון היה סגור כמה ימים בגלל מבול הטלפונים, וגם שבועות אחרי זה הוא היה מקבל שיחות.

(ההודעה פורסמה בזמנו בעיתון המקומי, והוא הוריד אותה אחרי שבוע, אבל במשך השבוע הזה י-ם טלפונים).

 

אני חיפשתי יאריס לאמא של חבר אחר.

בלתי אפשרי.

יצאו מעט מכוניות לשוק, ומה שיצא היה ברובו במצב לא משהו (יד/ק"מ גבוהים/מכות שלדה וכו') כולן לא שרדו הרבה זמן בשוק ונחטפו.

 

בכל מקרה, למרות הסיפורים, בואו נעשה ניסוי, ניקח אחד יאריס ואחד S40 שיפורסמו ב-YAD2 באותו יום.

כאשר חשוב להקפיד שהנתונים של הוולבו עדיפים על אלו של היאריס.

 

ונראה איזה מודעה נעלמת קודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...