Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקנות איביזה טורבו או להישאר עם פונטו HGT?


Michael K
שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם אני מקווה פתחתי את השרשור במקום הנכון.

יש לי כרגע פיאט ספייס HGT שנת 2001 ואני מעוניין לשדרג/להחליף ל סיאט איביזה טורבו 2001.

יש לי כמה שאלות האם זה כדאי/שווה(עם הוספת קצת כסף כמובן)?

ועם מישהו יכול לפרט לי קצת:

1. צריכת דלק עיר/חוץ

2.מחיר טיפולים

3.חסרונות

4.מחלות,ובכללי על האוטו

תודה מראש.

mk.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ועם מישהו יכול לפרט לי קצת:

1. צריכת דלק עיר/חוץ-1:7 ממוצע, תלוי ברגל שלך ותלוי עם אתה משופר או לא.

2.מחיר טיפולים-חלקים רגילים במחיר דיי שפוי כמה שצ'מפיון יכולים להיות שפויים, חלקים יקרים-קלאצ', גלגל תנופה,טיימינג.

3.חסרונות-דיי ישנה, אקזמפלרים במצב לא טוב, פלסטיקת פנים שנוטה להתקלף(לא נורא ממש),חלונות נופלים, מצערת שצריך לנקות ,בית פיוזים שנשרף לפעמים(גם בקטנה)

4.מחלות,ובכללי על האוטו-אני חושב שכתבתי הכל ב3

תודה מראש.

 

חשוב לציין שהמנוע מאוד אמין , הרכב מאוד מהנה בטח במעבר מאטמטספרי לטורבו, מרגיש הרבה יותר רכב מהפונטו ומאוד מהנה לנהיגה, כמובן ששווה להתאים את הצפיות לשנתון הרכב, אתה לא הולך לקבל רכב חדש.

 

אני לא בטוח עד כמה זה ממש שידרוג והאם זה משתלם לך, אולי שווה לך לחסוך ולהתקדם קצת בשנתונים, כמובן שהכל בהתאם לתקציב שלך ששאותו לא רשמת.

 

את הפרטים רשמתי אך ורק מנסיוני האישי על פונטו 2001,איביזה 2001 שלא שונות בהרבה מבחינת מערכות רגילות , מרכבים המדוברים ומאיביזה FR 2005 שחולקת בסה"כ מכלולים מאוד דומים עם הטורבו 2001

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שהפונטו מתנהגת יותר טוב ויותר אמינה.

 

אני אישית חושב שזהו לא שדרוג, ואם כן אז לא כזה גדול ששווה את הכאב ראש של למכור את הרכב שלך ולמצוא איביזה שמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפונטו והאיביזה באותה ליגה מבחינת התנהגות,שתיהן עם התנהגות ברמה מאוד נמוכה למכונית ספורטיביות.

אבל האמינות של האיביזה עולה בכמה רמות מהפיאט,המנוע והגיר של ה1.8T יכול להחזיק בלי שום בעיה 300+כ"ס,בעוד שהפונטו תתפרק עוד לפני ה 300 כ"ס.

זה מראה על החוזק של המנוע והאמינות שלו לאורך שנים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי למה אמת המידה לכמה מנוע טוב זה האם הוא מסוגל לעמות במאות אלפים של כוחות סוס. למה מסתכלים על האיביזה כעל רכב שחובה לשפר. :?

מה יעזרו לך300+ כ"ס בדיוק? עוד 5 דקות לסופר?

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני, יש הבדל ניכר בין כיול השלדה של הHGT 2001 לדגם 2002 (ואני לא מדבר על האבארט).

הראשונה איכזבה מבחינה דינאמית, ובדגמי 2002 התנהגות הרכב השתפרה משמעותית.

CoupéF7R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבחור שמעלי, תפסיק לדבר שטויות.

בפעם האלף - אין שום הבדל ב"כיול השלדה" בין השנים. זוהי הנפצה שאני לא יודע מאיפה באה, אבל מה שבטוח שזה לא נכון ואין שום מקור מבוסס לטענה הזו.

 

אגב, אפילו תאורתית לא ייתכן שיצרן יחליט לכייל מחדש שלדה של רכב במהלך תקופת הייצור שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות אני לא מדבר, אלא מה שאני יודע. אם יש לך תיקון למה שאמרתי, אשמח לדעת מה המקור.

בכל מקרה, קראתי זאת בגיליון אוטו ישן וזה מה שנאמר במפורש.

על כל פנים אבדוק זאת שוב.

CoupéF7R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי למה אמת המידה לכמה מנוע טוב זה האם הוא מסוגל לעמות במאות אלפים של כוחות סוס. למה מסתכלים על האיביזה כעל רכב שחובה לשפר. :?

מה יעזרו לך300+ כ"ס בדיוק? עוד 5 דקות לסופר?

זה מראה על אכות החלקים והעמידות מבחינת עומס,שזה אומר די הרבה על בלאי ואמינות.

בקשר ל300כ"ס לסופר,לא תצליח להבין תראש של מישהו שמנסה לשפר איביזה לרמות הגבוהות.

מין סוג של מחלה טובה,אני עד היום הייתי עם אחת עם 400כ"ס,ועכשיו מתחיל פרויקט לנסות לעבור את ה500כ"ס.

ועדין להשאיר אותה לרכב יום יומי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף "לקוף שלג" לדעתי אין פה בכלל שידרוג.

חבל על המאמץ יש לך רכב שאתה מכיר ויודע מה יש בו\לו. לעומת איביזה טורבו 01 שיהיה לך יחסית קשה למצוא ובטח במצב סביר.

המלצתי: עלה בשנים (אם זה אפשרי) או תשאר עם מה שיש.

בהצלחה

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות אני לא מדבר, אלא מה שאני יודע. אם יש לך תיקון למה שאמרתי, אשמח לדעת מה המקור.

בכל מקרה, קראתי זאת בגיליון אוטו ישן וזה מה שנאמר במפורש.

על כל פנים אבדוק זאת שוב.

 

לא ראיתי את הגליון המדובר, אך אני במקומך לא הייתי מתייחס לכל מה שכתוב במגזין "אוטו" כאל דברי קודש.

 

איני צריך להביא מקור לתיקון, כי מראש אין כל ביסוס לגיטימי לטענה שלך. לא בפורומים של פיאט ו/או של פונטו בחו"ל, ולא בשום מקום אחר. זו הנפצה פרופר.

 

ושוב, תחשוב על מה שאמרתי לגבי כיולי שלדה בכללי. כיול שלדה היצרן מבצע פעם אחד, וזה בתכנון של הרכב לפני תחילת ייצור.

אפשר לשנות הרבה דברים במהלך ייצור של רכב, לדוגמא בפונטו המעבר בין מצערת מכנית לחשמלית באמצע שנת 2002, אבל לכייל שלדה מחדש אף יצרן עוד לא עשה ולא יעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן זה לא נראה כשידרוג (הכרות טובה של שתי הרכבים) ,שידרוג טוב יהיה רכב אחר וחדש יותר (שנתון =בלאי רחוק יותר ) או שידרוג של הפונטו למצב שהרכב יהיה יותר חד ומהנה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תישקול את אופציית הקליאו ספורט שנצ 2002/2003 בכ50K לפי מה שהבנתי מקריאה בפורומים השונים אחלה רכה מנוע חזק,יציב,התנהגות פנטסטית,אמין יחסית לרנו/צרפתיות בכללי

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...