Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע 15W40 - יונדאי גטס 1350 05'


citroen s
שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בספר הרכב ממליצים על החלפה כל 15000 של השמן.

באתר האינטרנט וגם במוסך ממליצים על שמן 15W40 .

כרגע אני משתמש ב של LM 10W40 והמנוע מצלצל מעט בעיקר בתחילת בנסיעה.

הבעיה שכל חנות שאני שואל טוענת ש 15W40 זה רק לדיזל(למרות שעל המיכל רשום "דיזל קל ובנזין")...

השאלה האם לעבור ל 15W40 לפי הוראת היצרן, או להשאר עם 10W40...?

תודה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתך לא ברורה, יצרני רכב ממליצים על צמיגות מסויימת וזאת בהתאם לאקלים הסביבתי ולא דורשים אותה, בניגוד לדרוג איכות של השמן, המוכתב בצורה מפורשת.

 

פותח השרשור בכלל קיבל את האינפורמציה לפי היבואן ולא היצרן וזה גם כלל לא יפתור לו את הבעיה. 10W-40 גם מתאים לרכבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את שכתב danniel גם 10W40 חצי סינטטי מתאים למנוע הנ"ל .

 

והצילצולים לא מהשמן - רצוי כטיפול ראשוני , להוסיף תוסף דלק למיכל הדלק ,כגון K44 לניקויי פיח מהמנוע וממערכת ההזרקה

( עדיף על חצי מיכל דלק )

 

אם אחרי שבוע אין שינויי , והצילצולים נמשכים , לגשת לבדוק הצתה , ובכלל בדיקה כללית במוסך ( אפשר גם במוסך מתמחה בהזרקות דלק )

לגבי שמן המנוע 10W40 חצי סינטטי - בארבע השנים האחרונות אני משתמש ב AGIP וב ESSO וה MOBIL הרגילים .

והם מבצעים את העבודה נהדר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרפתי לדיון דף טיפולים מחברת ARAL - המתיחס למאזדה 3 .

 

http://www.aral-lubricants.de/oilguide/cont_4_8_0.php?send=models&category=1&make=143&range=14418

 

ומצויין בו כי כל השמנים בין 0W40 חצי סינטטי וסינטטי מלא מתאימים .

נקודת חורף עליונה 10W

נקודת חום עליונה 40 .

 

ה 5W30 הוא פשרה , המכילה שימון + צמיגות קלה לחסכון בעבודת המנוע ( זיהום אויר )

לדעתי בתנאי החום בארץ - השמן האידאלי הוא 10W40 .

 

וכנ"ל לרכבי יונדאי ומיצובישי - היבואן רושם 15W40 - ובפועל אם תבקש במוסך החברה 10W40 ימלאו לך ללא כל בעיה

והאחריות תשמר :idea:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ייתכן שפילטר שמן לא מקורי של BOSHI (סיני) אינו מספיק איכותי או שלא קיים בו שסתום אל חזור וזאת תופעת הצילצולים?

הבנתי לפי סריקה באינטרנט שהוא תואם למקורי- אבל האם יש בו שסתום אל חזור או שלא בטוח?

אשמח לתשובות של מבינים בנושא...

 

 

 

בנוסף לגבי השמן : האם 15W40 איכותי יותר או פחות מ 10W40? האם 15W40 הוא מינרלי או חצי סינתטי כמו ה 10W40?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...