Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת ספונטניות ויש לי דוושה חדשה בחיפושית


אומי5
שימו לב! השרשור הזה בן 5384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול בצהרים , אני יוצא עם החצי אוטומטית לבקר את עידו ( idovw) אספתי בדרך את רם (רם חובק עולם ) ונסענו שמחים וטובי ללב .

 

בדרך אני מסב את צומת ליבו של רם ( שהחזיק כמה שנים טובות חצי אוטומטית ) שיש שריקה כל פעם שאני מעביר הילוך , אמרתי שלדעתי זה בריחת אוויר מאחד הצינורות , רם הבטיח שכשנגיע נמצא את הבעיה.

 

מפה לשם הגענו למחוז חפצינו, הבטנו קצת על הבאחה , דיברנו על אה דה ובאחה , וקצת על החצי אוטומטית שלי , ואז רם זרק רעיון ,"בא נחליף גיר וזהו , אתה גם ככה לא אוהב את הנסיעה ככה, וגם ככה המטרה הסופית כוללת בתוכה גיר ידני ".(רם ביצע כבר הסבה כזו בעבר)

הודעתי שאם יש לנו את כל החלקים אני בעיניין.

לא רחוק ממקום עמידת הבאחה ישנו מחסן של חבר מועדון החיפושיות ובו לא מעט חלקי חיפושית .

הבעיה היא שהבחור משרת בבסיס מאוד סגור בצה"ל ( מאוד מאוד סגור) .

רועי אח של עידו הצליח להשיג אותו בטלפון ובוצעה עיסקה, אני לוקח כל מה שאני צריך להסבה ומשאיר כל מה שאני מוריד .

 

מתחילים לעשות רשימות ולחפש חלקים , בנתיים מכניסים את החיפושית ובודקים עם בכלל יש תעלה לכבל קלאץ'.

השלב הכי מפחיד עבר, יש תעלה ( לחבר גם תעלה זה משהו הרבה יותר מאתגר).

 

עידו תורם תושבות גיר, גשר לגיר , ואוקולון .

גלגל תנופה? יש , גיר? יש , ידית הילוכים? יש , דוושות? בונים משתי מערכות בעיתיות ויש , שטנגה? יש, גוזונים למנוע? יש , פינים לגלגל תנופה? יש, כבל קלאץ' ? יש לי באוטו ( רגע מה עושה כבל קלאץ' בבאגז' של חצי אוטומטית ?) , ניצוץ בעיניים של ארבע פסיכים ? יש !!!!

 

מתחילים לפרק השעה קצת אחרי חמש וחצי , מנתקים מהמנוע חשמל, דלק, צנרת אוויר, וכבל גז , את הסולונואיד של הקלאץ החצי אוטומטי מעבירים לארגז של מקבל החלקים , זה מתחיל להראות כמו משהו שקורה.

 

דוושת בחוץ, שטנגה בחוץ , מרוקנים שמן הידראולי , רם מנתק את הטורק קנווקטור , בנתיים אני ורועי רבים עם השטנגה של גיר והיא מנצחת , אין אפשרות להכניס אותה פשוט אין , יאללה מוציאים ואני הולך לנקות אותה במשחזת ( בצד השעיר כמובן) , למי שלא מכיר הכנסת שטנגה בחיפושית דורשת עבודה מאוד מעצבנת שכוללת עבודה עם פלייר דרך ריבוע של 4 סמ' על 5 סמ , בהמון תנועות קטנות עד שכל האורך נכנס ( כן אני יודע על מה אתם חושבים :-)).

 

אנחנו עדיין מסתבכים עם השטנגה והאוקולון , עובדים על זה אני ורועי ביחד שנינו מכירים את העבודה אבל משהו לא מצליח.

מפה לשם היא נתקעת בהנדברקס היא נכנסת נמוך מידי כמה פעמים ( יש בתוך התעלה צנרת של הדלק שהשטנגה צריכה לעבור מעליה) שוב נתקעת בהנדבקרס וכו' אחרי מריבות ארוכות השטנגה בפנים , רועי מחבר לקופלונג וחשכו עיננו.

 

השטנגה לא מתאימה .

אז חוזרים לרשימה , שטנגה ? אין !

 

בנתיים מאחורה המנוע בחוץ פותחים ציריות , רועי מוצא שטנגה חדשה אני הולך לנקות אותה .

כשאני חוזר מודיעים לי שעוד שניה הגיר בחוץ, אחוז התרגשות אני בא לעזור , קצת לפה קצת לשם הגיר מקבל זווית והממיר מונמנט נוחת מילימטרים מרגלו של עידו (שגם חטף כוויה כמה רגעים לפני מהמנורה), הגיר בחוץ , מורידים את הסטארטר ומגלים עוד חלק שלא חשבנו עליו , בין הסטארטר לבל אווזינג יש בורג עובר שממשיך ותופס את שניהם למנוע , בחצי אוט' הוא הרבה יותר ארוך. מתחילים חפש בורג.

 

בנתיים טלפון לבני נועם , מומחה חיפושיות ובמיוחד חשמל חיפושיות , מה אני עושה על כל החשמל הזה עכשיו ?

בני מכיר כל חוט בע"פ לפי צבעים , הבעיה היא שעשו שם קצת קומבינות עם החשמל , אז לקח זמן עד שהוסבר לי בדיוק מה לעשות ( בערך לתלוש ארבע חוטים ולחבר אחד ).

בזמן הזה (שהוא לא קצר ) עידו מוצא בורג לסטארטר , מרכיבים .

 

מכניסים גיר , מכניסים שטנגה ( יותר בקלות הפעם ) , עידו מתקן לי איזה חור, שנים, חמש, שלוש עשרה באגזוז , המנוע חוזר פנימה לא לפני שביטלנו את הכניסות בסעפת .

 

עידו סוגר את הברגים של המנוע ומסדר לעצמו מכה בראש מהתושבת בולם .

קצת רבים עם הדוושות , וגם זה סגור.

 

זהו

החלפנו גיר

השעה כמעט אחד עשרה , חמש שעות וקצת, עבודה של ארבעה אנשים ( כשלא תמיד יש מקום לכל הידיים ) ויש גיר ידני .

 

אני יודע שיצאה לי חתיכת הודעה , אבל בנינו לרוב זה פשוט לוקח חודש עם עידכונים על כל בורג , תגידו תודה שחסכתי ממכם כמה ברגים בדרך ...:twisted:

 

תודה רבה לעידו רועי ורם שהיו מספיק ספונטניים ודפקו עבודה בהתלהבות כאילו זה רכב שלהם , דאגו שכל דבר יהיה סגור כמו שצריך , מת עליכם.

 

ותודה לבני על היעוץ הטלפוני.

(עידו תעלה תמונות)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועדון החיפושית עוד מילדותו תמיד היה כזה שבאים חברים ועוזרים אבל זה בעיקר בגרעין הקשה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה רן היום אתה בא לרמת גן

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמזכיר לי שרק לפני שבוע, כשנפגשנו, קישקשנו על הגיר החצי אוטומטי..

ברור שהמכונית תיסע כעת הרבה יותר טוב ותהייה חסכונית יותר, אבל בכל זאת, אני, אישית, הייתי משאיר אותה במצבה המקורי.

בכל מקרה, סחטיין על ההתמדה וערך החברות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמזכיר לי שרק לפני שבוע, כשנפגשנו, קישקשנו על הגיר החצי אוטומטי..

ברור שהמכונית תיסע כעת הרבה יותר טוב ותהייה חסכונית יותר, אבל בכל זאת, אני, אישית, הייתי משאיר אותה במצבה המקורי.

בכל מקרה, סחטיין על ההתמדה וערך החברות.

הרכב נקנה מראש במטרה להפוך למשהו מסיום מאוד , זה שלב ראשון וזמני בדרך.

יש קמצוץ של צביטה בלב כי היא בהחלט הייתה מכוונת לא רע שתתה 1/10-1/12 שזה יפה מאוד ועם הגיר החצי אוט' סגרה 120 אם הכביש היה מספיק ארוך (כביש החוף לדוגמא) .

אבל מה לעשות שמקוריות לא תהייה מנת חלקה של החיפושית הזו .

 

כל החלקים קיימים וירדו תקינים אני מאמין שישמשו לחצי אוטו' אחרות .

 

אגב היוניט שדיברנו עליו לדעתי לא היה קיים בכלל .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע הזמן לתמונות

השחלת השטנגה מקדימה , עידו מפרק גיר וציריות , הרכב בלי מנוע וגיר , אני מפרק חשמל .

התמונ השמאלית עליונה , הפלטה עם העיגולים נמצאת במקום הגלגל תנופה ונצמדת לממיר מומנט , השניה זו פלטת לחץ לגיר רגיל.

DSC00322.jpg

DSC00323.jpg

DSC00324.jpg

DSC00326.jpg

DSC00327.jpg

DSC00328.jpg

DSC00329.jpg

DSC00330.jpg

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד

עידו מחבר גיר , רועי מחבר גלגל תנופה וקלאץ', עידו מחבר תושבת קידמית, אני משחק בחוטי חשמל , רם ואני לפני העבודה , רם עידו ואני בסוף (רועי מצלם).

DSC00332.jpg

DSC00333.jpg

DSC00334.jpg

DSC00335.jpg

DSC00336.jpg

DSC00337.jpg

DSC00505.jpg

DSC00506.jpg

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8) משקיען.

כבוד על העבודה לאומי ולחבריו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק אתמול היה יום מרתק.

 

למזלנו לא הצלחנו להתקע ללא חלקים, על אף שהייתי בטוח שזה ייקרה.

החלק היחיד שהיה חסר היה הכבל קלאץ שמשום מה צץ פתאום מתוך הבאגז' של ה"חצי אוטו".

 

חייב לציין נהנתי לאללה ושמחתי לעזור.

 

נ.ב, שימו לב לשיער של אומי לפני ואחרי, משום מה הוא תפח. :lol:

 

עידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בנשימה אחת, נראה כאילו שהעבודה נעשתה "צ'יק צ'ק".....:lol:

שאפו על הרעיון/ביצוע ובעיקר החברים הטובים.

אגב, פנויים להרכיב את הסטרטר בג'יפ?...:wink::lol::lol:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב, שימו לב לשיער של אומי לפני ואחרי, משום מה הוא תפח. :lol:

 

 

עוד

עידו מחבר גיר , רועי מחבר גלגל תנופה וקלאץ', עידו מחבר תושבת קידמית, אני משחק בחוטי חשמל , רם ואני לפני העבודה , רם עידו ואני בסוף (רועי מצלם).

 

 

 

:lol:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בנשימה אחת, נראה כאילו שהעבודה נעשתה "צ'יק צ'ק".....:lol:

שאפו על הרעיון/ביצוע ובעיקר החברים הטובים.

אגב, פנויים להרכיב את הסטרטר בג'יפ?...:wink::lol::lol:

אתה מאיים בסטרטר?

אני בא בכיף

 

עידו הוא לא תפח , פשוט תבדוק שלא חסרים לך כמה כלים ובולמים של באחה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...