Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוו"ד ריינג' רובר שנתונים 1997-1999


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני כרגע שוקל ברצינות החלפת הפרייבט לרכב הנ"ל.

 

אני מאוד מפחד מעלויות האחזקה.

 

עד כמה הן שונות מכל ג'יפ אחר? (לנד קרוזר? פאג'רו?)

(אני מדבר על עלויות אחזקה שוטפות, לא דלק - מנוע 4.6 ולא תקלות שנגרמות שתוצאה מנזקים בשטח).

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים מהשנתון הזה זה מאוד תלוי איך הם טופלו לאורך השנים וכמה התעללו בהם.

 

בכל מקרה, כשהרכב כבר נכנס למוסך, עלות התיקון גבוהה.

 

אם אתה מחפש גודל, לך על הפטרול של ניסאן "יותר עדיף"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

היה לי כזה שנתיים או שלוש למעשה זו תקופה שאני מדחיק, הרכב הכי לא אמין שהיה לי בחיים והיו לי לא מעט רכבים כאלה.

מכריות אוויר שכל הזמן מתקלקלות (ואז הרכב שוכב על הצד ואני מתכוון Litrually)ועד סדק בבלוק ועוד כל מני דברים.

באופן כללי אני מכרתי את הרכב בגלל שתי סיבות 1)טוב ברור לא פשוט תשלום חודשי גבוהה ואני בכלל לא מתקוון לדלק.

2)קבלתי הזמנה לארוע של אחד מהעובדים באחד המוסכים בו טופל הרכב , אתם מבינים הכרנו כל כך טוב שהוזמנתי לארוע

זה היה השיא החלטתי למסור אה למכור את הרכב ובזה לסיים את הפרשה .

אגב במידה וכן תחליט לקנות שלא תעז בלי בדיקה מלאה של כל מכלולי הרכב , ככה גם תדע כמה להשקיע אחרי הקנייה וגם תוכל להוריד במחיר.

 

ואגב לכל אלה שיאמרו ההפך עד לפני כמה חודשים היתה ברשותי כזו חדשה 2008 לייתר דיוק וגם היא לא בדיוק אמינה (משאבת סולר הלכה אחרי כמה אלפי ק"מ בודדים אז....)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גודל לא עושה לי את זה.

 

אני מאוד אוהב את הרכב הזה.

 

אבל החשש שלי כנראה מוצדק.

 

אני לא בטוח עד כמה אני יכול נכון לעכשיו להתמודד עם זה.

 

אפילו שהרבה מהריינג'ים הוסבו לבולמים רגילים והכריות אוויר שלהן בוטלו.

 

אני יחסוך עוד לרכב אחר :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ואז הרכב שוכב על הצד ואני מתכוון Litrually)

 

אכפת לך לפרט? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם יצא לך לראות, אבל לריינג' יש מערכת מתלים שבא הרכב עולה ויורד (משהו בסגנון של ה- C5).

 

בקיצור תיתכן תקלה שבא רק צד אחד של הרכב עולה ואילו הצד השני נשאר בגובה 0 ואז הרכב נראה כאילו הוא עומד להתהפך על הצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, לצערי לא יצא לי לראות, יכול להיות מאוד מעניין :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של דיסקברי 2003,הרכב נעים מאוד בנסיעה ומצויין בשטח,הוא מוציא לך את כל הכיף במוסך יש חבר שמטייל איתנו עם רינג' מס פעמים סיים את הטיול על גרר,זה רכבים קשים מאוד לאחזקה ללא חלקים תחליפיים,אבל אם זה תחביב-אשרך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Nakamichi לא ידוע לי על תקלה זו משתונים אלו, אך מנסיוני נסיעה על הרנג'רובר מהדגם הפשוט משתנון 07-08 באמת חווית נהיגה יוצאת מן הכלל. גם בשטח וגם בכביש.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

תכניסו את סיפור כריות האוויר לפרופורציות. כריות אוויר לא "נקרעות". יש להן בלאי טבעי וידוע. בדיוק כמו צמיג. גם אוטובוסים חדשים ומשאיות כבדות עברו לשימוש בכריות אוויר.

כאשר מתחיל בלאי, הכרית מאבדת אוויר במתינות, ועם ההתנעה היא מתנפחת שוב. משקל הרכב בליווי הקומפרסור של המערכת משאיר את הרכב במצב נסיעה. אפשר למשוך עם זה אלפי קילומטרים. זה לא "פנצ'ר" בכרית שמחייב אותך לעמוד בצד.

אני נוסע על דיסקברי עם כריות, ולא עולה בדעתי בכלל להחליף אותן לקפיצים. מצד אחד נוחות מדהימה, ומצד שני יכולת להגביה את החלק האחורי ב 60 מ"מ. זה כאילו שאני על קפיצים עם קבוע קפיץ משתנה.

הכריות מחזיקות כחמש שנים, ועלותן בארץ היא כ 2000 שקל ליחידה. בחו"ל ניתן להשיג כריות ב 600 שקל לכרית. אני מוכן לעמוד בעלות של השארת הרכב מקורי.

הכריות מיוצרות על ידי חברות צמיגים ידועות (אצלי כרגע מורכבות כריות של דאנלופ) ובפגישה אקראית עם בעל ריינג' דיזל נאמר לי שהוא הביא מארה"ב כריות תחליפיות שלטענת היצרן יש להן אחריות מלאה לכל החיים. לא יודע עד כמה זה אמיתי, העובדה היא שעל האוטו שלו מורכבות 4 כאלה. ראיתי בעיני.

הסיבה האמיתית לא לקנות ריינג' מהשנים האלה היא אכן אמינות בעייתית משהו, של מערכות הרכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון של מכר שהיה לו ריינג'רובר שנת 99 - מנוע 4,600 סמ"ק בנזין .

 

רכב שלא הייתי מציע לשונאים שלי .

 

עדיף לך לקנות אופניים ולא את הריינג'רובר .

 

עלויות אחזקה מטורפות , לפעמים הרכב צריך לשכב במוסך גם שבוע + , ע"מ להמתין להגעת החלקים מחו"ל , יש הרבה חלקים שאין בארץ .

 

אין חכם כבעל ניסיון - העצה שלי יכולה להיות שווה לך חיסכון של המון כסף .

 

בידידות .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתרחק !

הוצאות תיקונים קבועות של 1500 שח לחודש,גם במטופל ביותר

מערכת מתלי האויר מתקלקלת תכופות מחוברת למודול ניהול ,לא ניתן להתגבר על דליפות הצנרת והסולונאידים ,נסיעה בשטח תניב זרועות עקומות ,כריות מנוקבות

אינו מתאים לאקלים בארץ ,נטייה להתלקחות באיזור צינורות אדי הדלק בסמוך למגבר הבלם שגם הוא צרה בפני עצמה ,אתה עלול למצוא עצמך ללא יכולת לבלום כאשר האלטנטור קורס

בעיות התחממות

אכן רכב נוח ומפנק בכביש וגם בשטח אך כל זאת בא עם תג מחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקר בריטי שנערך לא מזמן (מתוך ואללה רכב):

 

לעומת זאת, בטבלה המקבילה הבוחנת את כלי-רכב הכי פחות אמינים, נראה כי האירופיות בשליטה מוחלטת, לצערן. כך למשל, במקום ה-1 לנד רובר שנוטה לשבוק חיים כמעט פעמיים בשנה עם 47 אחוזים. רנו גם היא לא מבריקה עם 38 אחוזים ובמקום השלישי סאאב עם 38.3 אחוזים. במקום הרביעי מותג גי'פ של קרייזלר, ואת מרכז הטבלה מאכלסות אודי וסיאט עם 37 ו-32 אחוזים בהתאמה. MG, קרייזלר ו-וולוו גם הן כאן, ואת העשרייה הראשונה סוגרת מרצדס ששומרת על מגמת השתפרות בסקרי האמינות עם 28.6 אחוזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...