Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המדחס עובד אך לא יוצא אוויר כלל. קליאו 94


fa_maya
שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

לפני זמן קצר החלפתי מדחס וצנרת מזגן. הכל עבד בסדר עד שיום קיץ חם במיוחד באמצע הנסיעה הפסיק לצאת אויר לסלון.

המדחס עובד, הכל תקין חוץ מעניין האויר.

הייתי במוסך ואמרו לי שצריך להחליף מחשב מזגן.

יכולות להיות עוד סיבות לתקלה חוץ מעניין המחשב?

 

מדובר ברנו קליאו 94, אוטומט.

 

תודה לעונים :)

אישה זה כמו כביש, אל תהיה צודק, תהיה חכם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיה צר לי לאכזב אותך אך מכיוון שאני מכיר את הרכב ה.... בעצימת עיניים אני מודיע לך כבר שהלך לך שם מודול הבקרה שיושב תחת הטורפדו לפעמים ניתן לשפצו עלות של מודול כזה היא בסדר גודל 1500 שקלים בתקווה שלא נשרפה גם הצמת חוטים (מה שקורה בדרך כלל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את העניין ואכן הצדק איתך חוץ מהעניין של הצמה, היא עדיין בחיים. ניקיתי את המגעים ובינתיים המזגן עובד אך לצערי זה כנראה לתקופה קצרה מאוד.

יש אפשרות להוציא 2 חוטים ולהלחים אותם ישירות לפלטה? (קשה לי לנסח את הפואנטה של הרעיון, אני לא מכירה את המונחים הטכניים :) )

אישה זה כמו כביש, אל תהיה צודק, תהיה חכם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו שאלתי את אותה השאלה והתשובה היתה שלילית ,מה עוד שפרקתי לבד את החלק ועקפתי את הקונקטור והתקלה לא הסתדרה.החלק הזה מתקלקל בגלל התחממות יתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי עם הצמה ישאר לחשמלאי רק לפרק לחתוך את החוטים ולחבר.וגם לא תצטרכי לשלם על הקונקטור.אם את באיזור ראשון כדאי לך לפנות לחשמל מילניום לאהוד שלפי המלצת רפי לין עשה לי את העבודה במחיר נוח (אכב על חדש ביקש רק 450 לעומת 850 אצל אחרים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיה אני אסביר לך בדיוק מהם הגורמים לתקלה במודול המדובר.

ברכבים הללו קיימים שני סוגי מודולים (לא נכון לקרוא לזה נגד מהירויות כי הוא עושה הרבה מעבר) בדגמים מסויימים יש ארוך, ואז קצהו נוגע בבסיס היחידה ומים שנאגרים שם יוצרים קורוזיה בכרטיס, בדגם הקצר בעיה זו לא קיימת.

הבעיה השניה היא, שעם הזמן כתוצאה מהתרופפות הקונקטורים נוצר חום גבוהה בפינים של המאוורר, הם שורפים את הקונקטור, לגבי שאלתך אם ניתן לחדור לתוך המודול ולהלחים חוטים החוצה אז בדוק ועשיתי זאת בעבר אכן אפשרי, ולרוב זה פותר את התקלה.

אבל רק אם מדובר בשריפת הקונקטורים אם מדובר בקורוזיה אז צריך לגשת לאלקטרונאי שינסה לתקן.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...