Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת - טויוטה קורולה.


matan_a_
שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הדרישות לרכב הן:

1. אמינות

2. נוחות

3. תגובת המנוע (מהירות\האצה)

4. חסכוני בדלק.

אלו הן הדרישות מן הרכב לפי סדר עדיפויות.

 

כרגע יש לנו טויוטה קורולה 2004 והחלטנו להתקדם לשנתון מתקדם יותר.

רציתי לשאול האם כדאי להישאר עם קורולה עם שנתון גבוהה יחסית ואני אשמח אם תידעו אותי לגבי המחירים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בדעה שלילית לגבי קורולה הרובוטית (יש לאחד החברים שלנו). אבל לאחרונה נעשה לה עדכון לתוכנת התיבה, והיא עובדת ללא הטילטולים כלל. הדבר היחיד שנשאר (או הופיע לאחר העידכון) - זו החולשה בזינוקים. לדעתי ממש שווה לרכוש אותה ב-105 K ש"ח (אם המבצע עדיין נשאר). אבל כאשר מדובר ב120+ K - לדעתי ישנן כבר אופציות עדיפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיך עם הקורולה, תנצל את המצב שבארץ לא התרגלו או לא מבינים מה זה גיר רובוטי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי

לנו יש קורולה רובוטית

 

לנו עשו איפוס לגיר ב12000 ק"מ כרגע האוטו עם 34000 ק"מ,ובאמת מאז עד עכשיו האוטו הרבה יותר מהנה וגם מושך אחרי שאתה עוזב את הברקס בעמידה דומה לאוטומט או יותר נכון לשחרור קלאטש באוטו גיר רגיל,מי שאומר לך טלטולים בעיות ושטויות הוא לא יודע לנהוג,או שהוא חושב שהוא יודע לנהוג,כל בן אדם שיודע לנהוג מכונה וידע להסתדר בכיף עם גיר ידני יידע בדיוק איך להשתמש באוטו הזה,אמא שלי בת יותר מ50 יש לה את האוטו יותר משנתיים ,נסעה כבר 34000 ק"מ והיא נהנית מהאוטו מאוד.

 

תשובות לשאלות שלך.

 

1.אמינות

דבר אחד היה זה שהגיר התחיל לדפוק טיפה במהירות נמוכה איפוס גיר ב12000 ק"מ פתר את הבעיה ומאז עד עכשיו עם34000 אמינות טויוטה טפוסית

 

2.נוחות

אוטו נוח מאוד,אף פעם לא התלוננה על נוחות ואני גם אהבתי את האוטו,מרגיש יוקרתי כזה

 

3.תגובת מנוע מהירה מאוד,החלפת הילוכים דומה לכל אוטו גיר ידני,אך האוטו הזה לנהיגה נורמלית ולא למרוצים

 

4.חסכון בדלק - בתוך העיר אוכל כ11.5 - 12 ק"מ לליטר בעליות חיפה,אחת המכוניות המשפחתיות הכי חסכוניות שיש.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיך עם הקורולה, תנצל את המצב שבארץ לא התרגלו או לא מבינים מה זה גיר רובוטי.

 

לא התרגלו ?, לא מבינים ??

הציבור במקרה של הקורולה הרובוטית הבין היטב את העובדה שמדובר על גיר כושל , והחליט לא לרכוש את הרכב למרות שקוראים לו טויוטה.

למה לקנות מוצר כושל כשיש בשוק אלטרנטיבות טובות יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי
לא התרגלו ?, לא מבינים ??

הציבור במקרה של הקורולה הרובוטית הבין היטב את העובדה שמדובר על גיר כושל , והחליט לא לרכוש את הרכב למרות שקוראים לו טויוטה.

למה לקנות מוצר כושל כשיש בשוק אלטרנטיבות טובות יותר.

 

subaru צודק

 

לפי דעתי אנשים שלא יודעים לנהוג יגידו על הגיר הזה כושל.

 

כי לדעתי ולדעת אמא שלי ולדעת בעלה של דודה שלי שהגיר הזה מצויין,אמין מאוד חסכוני מאוד,נותן לך להרגיש את הכח של המנוע כמו גיר רגיל ולא הורג את האוטו כמו כל גיר אוטומט.

 

כושל במה בדיוק?

 

זה שהוא חוזר אחורה בעליות?,בדיוק כמו גיר רגיל רק שהקלאטש אוטומטי ואפילו הרבה יותר מהיר וחלק מגיר רגיל,ובזה באמת אין בעיה גם מתרגלים ובמיוחד לנהג שרגיל לגיר רגיל בשבילו זה תענוג.

 

לי יש אוטו גיר רגיל,ואני חושב שכל נהג שאוהב גיר רגיל בשבילו הגיר הרובוטי הוא מצויין וחלק ומהנה,בגלל זה רוב באירופאים אהבו את הגיר הזה.

 

לפי דעתי הגיר הכושל הוא האוטומטי כי הוא גם הורג את המנוע,שורף את הבלמים,זללו דלק,אמינות גרועה,משעמם בטירוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יש גיר רובוטי מוצלח וכל מה שאמרת, מהנה, חסכוני,מהיר וכו אבל הבעיה היא שהוא לא מותקן בטויוטה.

 

תנסה לנסוע בגיר DSG ואז תיסע בגיר של טויוטה ואז תבוא להגיב.

 

כמה זמן כבר יש לך רשיון ועל מה שאתה כזה נהג טוב וכל שאר הפורום כאלה גרועים?:shock:

 

על כמה מכוניות כבר נהגת בחיים שלך?

 

ואתה אגב בין היחידים שאומרים הגיר של טויוטה מוצלח, כי כל מי שאני מכיר מקלקל את היום שהתעסקו עם הגיר הזה כולל אבא שלי שקנה יאריס רובוטית למרות מחאות שלי, אבל הוא קנה אותה בגלל שהיא מרווחת, לא בגלל הגיר הנוראי שלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

subaru צודק

 

לפי דעתי אנשים שלא יודעים לנהוג יגידו על הגיר הזה כושל.

 

 

תרשה לי לתקן אותך, כל מי שבאמת יודע לנהוג יגיד לך שהגיר הזה כושל.

מצד שני , יש כאלה שאם קוראים לרכב טויוטה , זה לבדן מכשיר את השרץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיר שאינו בתפעול ידני אנשים לא אמורים "ללמוד", להסתגל", "להתרגל" או "לדעת לנהוג".

 

זה כל הפואנטה בגיר שאינו ידני ! אתה לא אמור להתעסק או לחשוב על העברת הילוכים ובטח שלא ללמוד מתי לתת קצת גז או מתי להוריד את הרגל מהדוושה רק כי הגיר המסכן צריך סיוע כי הוא אמנם רובוטי אבל כנראה שהוא לא כזה חכם.

 

ושלא תבינו אותי לא נכון, אני הכי בעד מכוניות ידניות בכלל, אבל לצורך העניין אני מתעסק במה שהוא אמור לספק.

 

אם טויוטה שילבו ברכב שלהם גיר רובוטי כל-כך בוסרי שרחוק מלספק חווית נהיגה סבירה אז שאף אחד מכם לא יהפוך פה אנשים לנהגים לא מוצלחים. מה לעשות שהם קונים רכב עם גיר לא ידני ומצפים ממנו שלא ידרוש מהם לפתח מיומנויות ייחודיות לרכב ושלא יצטרך את הסיוע שלהם כדי לתפקד טוב.

 

עובדה שיש גירים רובוטיים הרבה יותר מוצלחים.

 

תחשוב שהיה לך אוטו שבכל פעם שהוא מגיע ל-2200 סל"ד היית צריך להרפות מהגז ואז ללחוץ מיד, לסובב את ההגה קצת שמאלה ואז קצת ימינה. פעולה לא מסובכת לכל הדעות, אבל למה לעזאזל אתה צריך לעשות אותה ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי

מי שחושב שצריך לפתח יכולות כדי לנהוג הטויוטה הרובוטית אז שיזרוק את הרשיון שלו בפח,לא צריך לפתח שום דבר,פשוט צריך לדעת איך הוא עובד,ובקשר לנהיגה ספורטיבית,הגיר הזה באמת לא טוב לנהיגה ספורטיבית אך לנהיגה נורמלית ורגועה הוא מצויין וגם יש לו יתרונות שאין לאף גיר אחר.

 

לבחור עם הפוקוס,היה לי מספיק אופנועים כבדים ומכוניות טובות ובכלל נהגתי גם על רכבים טובים גם בחו"ל,אך אני אגיד לך כזה דבר,אם הגישה שלך כל כך לא לעניין עם אגו מופרז,אז תשאיר את השאלה לעצמך ותענה עליה.

 

בקיצור,הבחור שפתח את השרשור הזה,מציע לך ללכת לבדוק את הטויוטה,נסיעת מבחן תעזור לך להחליט,כי תמונה 1 שווה 1000 מלים.

 

כך אלוהים ברא את הבן-אדם,כל אחד והדעה שלו,אחד אוהב צבע לבן השני צבע שחור,כמו הגיר הזה יש כאלה שאהבו אותו יש כאלה שלו,תנסה בעצמך כדי לדעת איך זה יתבטא כלפיך.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שאומר לך טלטולים בעיות ושטויות הוא לא יודע לנהוג :-),או שהוא חושב שהוא יודע לנהוג :shock:

 

תנצל את המצב הזה לטובתך, גש לנסיעת מבחן.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול, אני מודה שלא נסעתי בקורולה רובוטית. אבל מכיוון שקראתי כאן בפורום בדיוק אותם דברים (אחד לאחד), לגבי תיבה רובוטית של סיוויק ומכיוון שדיון התרחב, אני אגיב.

היום יש לי ניסיון אישי (לא של אבא, אימה, דוד, חבר, כתב רכב וכו') של 16K ק"מ עם גיר רובוטי של סיוויק. ואם אתה נוהג בצורה נכונה, אין שום טלטולים. ולא צריך להיות בשביל זה מיכאל שומכר (למרות שאתה יכול לשחק עם המתגים על ההגה).

אז מאיפה באות התלונות? אני מאמין, שקיימות 2 אופציות:

1. בן אדם לא יודע לנהוג.

2. בן אדם כן נהג טוב, אבל בא בגישה למה לי, אחרי ששילמתי XXXXX ש"ח "ללמוד", להסתגל", "להתרגל" או "לדעת לנהוג" ומתעקש לנהוג כמו באוטומט.

למה בכלל לקחת רובוטי? סיבה אחת, חיסכון בדלק. אפילו יותר חסכוני מידני (לפי נתוני היצרן), אבל עם נוחיות של גיר אוטומטי. סיבה שנייה, לפעמים מתאימה לך החבילה, וזה מה שיש.

אני רוצה להוסיף, שניסיון שלי מתבסס על תיבה, שעברה מספר עדכוני תוכנה ואין לי מוסג איך היו התיבות הראשונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי
קודם כול, אני מודה שלא נסעתי בקורולה רובוטית. אבל מכיוון שקראתי כאן בפורום בדיוק אותם דברים (אחד לאחד), לגבי תיבה רובוטית של סיוויק ומכיוון שדיון התרחב, אני אגיב.

היום יש לי ניסיון אישי (לא של אבא, אימה, דוד, חבר, כתב רכב וכו') של 16K ק"מ עם גיר רובוטי של סיוויק. ואם אתה נוהג בצורה נכונה, אין שום טלטולים. ולא צריך להיות בשביל זה מיכאל שומכר (למרות שאתה יכול לשחק עם המתגים על ההגה).

אז מאיפה באות התלונות? אני מאמין, שקיימות 2 אופציות:

1. בן אדם לא יודע לנהוג.

2. בן אדם כן נהג טוב, אבל בא בגישה למה לי, אחרי ששילמתי XXXXX ש"ח "ללמוד", להסתגל", "להתרגל" או "לדעת לנהוג" ומתעקש לנהוג כמו באוטומט.

למה בכלל לקחת רובוטי? סיבה אחת, חיסכון בדלק. אפילו יותר חסכוני מידני (לפי נתוני היצרן), אבל עם נוחיות של גיר אוטומטי. סיבה שנייה, לפעמים מתאימה לך החבילה, וזה מה שיש.

אני רוצה להוסיף, שניסיון שלי מתבסס על תיבה, שעברה מספר עדכוני תוכנה ואין לי מוסג איך היו התיבות הראשונות.

 

אתה צודק.

 

לתיבה הרובוטית יש הרבה יתרונות חוץ מזה שהיא חסכונית דלק.

 

גם הרבה יותר חסכונית בדלק ונכון יותר מגיר רגיל ועוד:

 

1.היא הרבה יותר אמינה מהתיבות האוטומטיות שלא אמינות בגרוש.

 

2.טיפול שמן לגיר,הוא כמו גיר רגיל,בדיקת שמן בטיפול ואין צורך להחליף אותו כל תקופה מסויימת כמו אוטומט.

 

3.הוא לא הורס את הבלמים כי אין עליהם עומס 24 שעות ו7 ימים בנסיעה.

 

4.זמינות הכח היא כמו גיר רגיל,ז"ת בנסיעה ובמיוחד בעליות האוטו חזק מאוד ולא מת מכל לחיצה פתאומית בעליות במיוחד במצב ES ,שזה נותן לתיבה יותר זמן להחליף הילות ,ראשי תיבות של (economy sport).

 

אך עוד פעם אני אגיד זה,כל אחד אוהב משהו אחר,עובדה שלא לכל הארץ יש מאזדה מאנטיס כסופה אוטומטית 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...