Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה בשעון החום גולף דור 4


bennnn
שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי יש לי גולף מנוע 1800 שנת 1999.

שאלתי את תהשאלה בעבר,אך לא הבנתי את התשובה.(ערכתי חיפוש ולא מצאתי את השירושור).

לפניי כחודש וחצי בערך,אולי יותר,בנסיעה רגילה מד החום מגיע ל90 מעלות וצונח לאחר מכן ל 0 מעלות.

זה היה בערך משהו כמו חודש,לאחר מכן זה הסתדר ולא הייתה בעייה המד חום נשאר על 90.לאחרונה,שוב הבעייה נמשכת לוקח גם למד החום דיי הרבה זמן להגיע ל 90 מעלות.וגם כשהוא מגיע אחכ הוא צונח ל 0 מעלות,ולורח לו שוב לעלות בחזרה,במכה ל 90 מיעלות,לפעמים זה לוקח גם 4 דקות!

השאלה אם אפשר לנסוע ככה? ובגדול חום המנוע על טמפ נכונה,רק אולי היוניט חום תקול?

ואם כן כמה עולה לתקן את זה?

עכשיו אחריי שפירסמתי את ההודעה ראיתי את התגובה.

אז אני אשאל אחרת, האם זה תקין לנסוע ככה?

כלומר רק החיישן לא נכון? והחום של המנוע בסדר?

 

תודה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן לא תקין לנסוע כך גש לתקן אני אתן לך אופציה אחת ומכאן תבין את עצמך, בתוך כדי נסיעה נופל מד הטמפ' ובמקרה נקרע צינור מים הרכב רותח אבל מבחינתך הכל תקין הרי המחוג למטה והוא מקולקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי יש לי גולף מנוע 1800 שנת 1999.

שאלתי את תהשאלה בעבר,אך לא הבנתי את התשובה.(ערכתי חיפוש ולא מצאתי את השירושור).

לפניי כחודש וחצי בערך,אולי יותר,בנסיעה רגילה מד החום מגיע ל90 מעלות וצונח לאחר מכן ל 0 מעלות.

זה היה בערך משהו כמו חודש,לאחר מכן זה הסתדר ולא הייתה בעייה המד חום נשאר על 90.לאחרונה,שוב הבעייה נמשכת לוקח גם למד החום דיי הרבה זמן להגיע ל 90 מעלות.וגם כשהוא מגיע אחכ הוא צונח ל 0 מעלות,ולורח לו שוב לעלות בחזרה,במכה ל 90 מיעלות,לפעמים זה לוקח גם 4 דקות!

השאלה אם אפשר לנסוע ככה? ובגדול חום המנוע על טמפ נכונה,רק אולי היוניט חום תקול?

ואם כן כמה עולה לתקן את זה?

עכשיו אחריי שפירסמתי את ההודעה ראיתי את התגובה.

אז אני אשאל אחרת, האם זה תקין לנסוע ככה?

כלומר רק החיישן לא נכון? והחום של המנוע בסדר?

 

תודה לכולם

 

כבר כתבתי לך בעבר שהתופעה מוכרת בגולף דור 4 שחיישן טמפ' תקול ולא שום קונקטור ויש להחליפו בהקדם.

 

התיאור שלך מתאים ל-100 מכוניות שהבעיה הופיעה אצלם בגולף דור 4.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אכן מדובר בבעיה בחיישן ,

היצרן החליף את החיישן והדור החדש שצבעם ירוק כבר לא מתקלקלים

כבעבר ,כדאי להחליף בהקדם.

אם הרכב משנת 99-2000 מחירו של חיישן מקורי כ 250 שח לפני מעמ ,

אם 2000 ומעלה אז מחירו כ 175 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סיפור רציני כמו שקודמיי אמרו לך כבר זה חיישן טמפ' שיושב על צינור ביציאה מהראש הסיפור לא יקר ואפשר גם להחליף אותו לבד .. יש לו ניצרה קטנה וקונקטור והוא יוצא ,חשוב לודא שפקק מיכל העיבוי סגור כי אם תיהיה כניסת אויר כשתפרק את החישן נוזל הקירור יצא מהפתח מהסיבה שמיכל העיבוי קצת יותר גבוהה ממקום החישן ...

 

מ"ב תומה של החיישן

אין לך מה לדאוג כל גולף עוברת את זה

[

02072009744.jpg

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מדובר בבעיה בחיישן ,

היצרן החליף את החיישן והדור החדש שצבעם ירוק כבר לא מתקלקלים

כבעבר ,כדאי להחליף בהקדם.

אם הרכב משנת 99-2000 מחירו של חיישן מקורי כ 250 שח לפני מעמ ,

אם 2000 ומעלה אז מחירו כ 175 שח לפני מעמ .

תודה רון על התשובה,וכמה יעלה לי להחליף את זה כולל עבודה??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אם החיישן נרכש אצלי אז אני לא מחייב עבור עבודה

בפעולה פשוטה שכזאת .

אתה משלם את מחיר החיישן בלבד ,ומחירו כפי שציינתי למעלה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי ברכב יש תבעיה הזאת מנוע 1800 שנת 99

מד החום משחק מ 0 ל 90 לא יצא לי לראות אותו מאז שקניתי את הרכב על האמצע של המחוג או משו אחר

0 90

אני לא יודע ביודוק אם זה קונקטור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...