Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר אוטומטי סובארו לגאסי 1.6 שנת 93


yoyogam
שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,

 

ברשותי לגאסי 1.6 אוטומטי שנת 93 בסביבות 200K ק"מ בנסיעה זהירה.

 

לפני כשנה היו מקרים שהגיר "לא תפס" לפתע תוך כדי נסיעה ולאחר זמן עליתי על כך שפשוט לא היה שמן גיר (?!), מלאתי והכל הסתדר.

 

לאחרונה - בעיות שמתאפיינות בכך שלחיצה על הגז מגבירה טורים אך לא מאיצה את הרכב .

מתן גז עדין והדרגתי מאפשר האצה ו/או הסתייעות בהורדת הילוך ל-2 או 1 (בעיקר בעליות).

 

בדקתי שמן - ויש (אמנם קצת חסר אך לא הרבה).

 

מה שורש הבעיה ומה הצעה לפתרון ואצל מי מומלץ (באזור מוסכי ב"ב עדיף) והאם נדרש שיפוץ גיר? מה עלות הגיונית או שכדאי לחפש גיר משופץ או שבכלל אין טעם להשקיע... ?

 

 

כל עזרה ועצה מבורכת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ גיר זו אופציה אחרונה אחרונה.

 

בדוק וואקום גיר, יחידה שיושבת על הגיר.אומנם אם היא תקולה זה מלווה בעשן לבן אבל זה לא בהכרח.

בדוק יחידה שנקראת "גוברנר".

 

חשוב ללכת למוסך אמין שכן יחליף את יחידת הוואקום, ויוציא את הגוברנר ויבדוק את גלגל השיניים שלו אם הוא שחוק.

 

עלות כוללת של החלפת הוואקום גיר והחלפת גלגל השיניים בגוברנר יעלה סביב ה 500 ש"ח כולל עבודה(במוסך רגיל לא מורשה).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בהמשך לתגובתו של סובארו לאונה, המלצתי פנה למוסך סובארו בבני ברק, עמית צסנר בכתובת הבאה:

http://benei-brak.com/business/136978/מוסך%20עמית%20צסנר%20את%20עאדל%20בע%22מ

וקרא כאן המלצה עליו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2161130

תגיד לו שנשלחת על ידי חגי עם הלאגסי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם ותודה על העצות וההפניות.

להלן פתרון הבעיה:

 

פניתי למכון של יעקב ברון בבני-ברק. (גם הסברתי לו על הפורום אותו לא הכיר לדבריו, אדם מבוגר "מהדור הישן")

 

הסתבר שיחידת הואקום (מודולטור) לקויה, ושואבת את השמן, כך שכבר הייתי ללא שמן גיר...

(פאשלה שלי - ואפילו ציינתי בתאור הבעיה אתמול שבעיית חוסר שמן כבר היתה לי בעבר, ופתרתי בזמנו ע"י הוספה.

הפעם , לבושתי, בדקתי שמן הנע סופי ולא שמן גיר ולכן לא עליתי על החוסר...)

 

עבור החלפת המודולטור ומילוי שמן נדרש במכון תשלום של 500 ש"ח + מע"מ.

 

ושוב תודה על העזרה, וכל הכבוד ל-subaru_loyale שעלה בדיוק על הבעיה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...