Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן סקסו 1.5D ניקוי שסתומים


Guest American V12
שימו לב! השרשור הזה בן 5406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המנוע עבר 190,000K,

אני מעוניין לעשות ניקוי שסתומים, כמה זה אמור לעלות ? איני מעוניין בחומר K44, כי את זה אני יכול לעשות לבד,

 

אבל השאלה היא מחיר, אם זה יקר מידיי אז אני אלך על האופציה הזולה, להכניס את התוסף לבד.

 

מה התהליך פרוק ראש מנוע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה מדבר על אינפוזיה.

אבל הניקוי הכי טוב באמת שאתה יכול לעשות זה לתדלק בביו דיזל ולהצטייד במסנן דלק כשתתקע בגלל כל הג'יפה שיצאה מהמנוע וסתמה את המסנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביו דיזל ינקה את הכול ? רציני ?

 

אבל למה אני יצטרך מסנן דלק ? הרי המנוע אמור להתנקות לא המיכל דלק ? מה שיוצא מהמנוע זה באגזוז.

 

אינפוזיה ממש תנקה את כול השסתומים מכול הלכלוך לגמרי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיוצא מהאגזוז זה שאריות מהמנוע. אתה ממש, אבל ממש לא רוצה שמה שנמצא אצלך בצינורות הדלק + מיכל הדלק יגיע אליך למנוע.

 

 

המלצה שלי, במידה ואתה לא רוצה לנסוע קבוע על ביו דיזל:

1. גש למוסך מורשה ותקנה שם פילטר מקורי (בלבד, תחליפי יהרוס לך את המכונית).

2. תדלק פול טנק ביו דיזל, ואחריו עוד טנק אחד.

3. החלף פילטר סולר (תסתכל על כמה שזה שלך שחור משחור).

4. תחזור לפה לדווח איך אתה נהנה מהסקסו החדשה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה מדבר על אינפוזיה.

אבל הניקוי הכי טוב באמת שאתה יכול לעשות זה לתדלק בביו דיזל ולהצטייד במסנן דלק כשתתקע בגלל כל הג'יפה שיצאה מהמנוע וסתמה את המסנן

 

אני יכול להגיד שאצלי לגם לאחר שלושה מיכלי ביודיזל לא החלפתי פילטר, אולי כי הוא היה חדש. ואני עדיין נוסע עם הפילטר ולא מרגיש שום בעיה.

נ.ב

המנוע שלי עבר 290.000

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיוצא מהאגזוז זה שאריות מהמנוע. אתה ממש, אבל ממש לא רוצה שמה שנמצא אצלך בצינורות הדלק + מיכל הדלק יגיע אליך למנוע.

 

 

המלצה שלי, במידה ואתה לא רוצה לנסוע קבוע על ביו דיזל:

1. גש למוסך מורשה ותקנה שם פילטר מקורי (בלבד, תחליפי יהרוס לך את המכונית).

2. תדלק פול טנק ביו דיזל, ואחריו עוד טנק אחד.

3. החלף פילטר סולר (תסתכל על כמה שזה שלך שחור משחור).

4. תחזור לפה לדווח איך אתה נהנה מהסקסו החדשה שלך.

 

 

והפעולה הזאת תנקה את השסתומים, את תא הבעיה ואת הפיח באופן יסודי ? ד"א הביו דיזל הזה יהיה באופן חד פעמי לטיפול בלבד, אני נוסע עם דלקן.

 

כול כך פשוט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...