Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיאת פיאסטה דור 1 - לא מגיע דלק למשאבה


גרשון המשפר
שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכשתי פיאסטה דור 1 נוספת שנת 83 :-)

הרכב עמד 4 שנים במוסך. היום עשיתי טיפול טרום התנעה (ניקוי מנוע, שטיפה, סיבוב קראנק ידני, החלפת שמן...)

 

הכל עובד פיקס פרט לדלק - לא מגיע דלק לקרבורטור.

החלפתי משאבת דלק עם פיאסטה נוספת שלי (שנת 79) שנוסעת, בהתחלה עשה רושם שהמשאבה (הקודמת) הייתה תקועה, אבל גם אחרי ההחלפה לא מגיע דלק לקרבורטור.

 

יש לציין שהוספתי עוד כמה ליטרים טריים של דלק למיכל למרות שהמחוג מראה שיש דלק.

כשאני מוזג דלק\ספרי קרבורטורים ישירות לקרבורטור הרכב מניע וכבה לאחר מספר שניות.

טרם עשיתי אינפוזיה לקרב' עם בקבוק, אבל אני חושש שיש סתימה עוד לפני המשאבה...

 

אשמח לעצות מלומדות,

תודה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרשון המשפר שלום רב !

בדוק אפשרות סבירה, שצינור הדלק מגומי לפני משאבת הדלק קרוע, ולכן משאבת הדלק שואבת אוויר, לכן החלף לחדש את קטע של צינור הדלק הקצר מהגומי, המחובר לצינור מתכת, ובעייתך תפתר.

חזור לפורום לעדכון.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עמד 4 שנים במוסך. (..) הוספתי עוד כמה ליטרים טריים של דלק למיכל למרות שהמחוג מראה שיש דלק.

 

נתקלתי פעם בבעיה דומה. לאחר החלפת משאבת דלק מכאנית לאחת שהיתה טובה בודאות, נדרשו מספר התנעות אחרי מזיגת דלק לקרבורטור, עד שהמשאבה הצליחה להביא דלק טרי במקום לשאוב אויר.

 

ובלי קשר לבעיית אספקת הדלק, לא מומלץ לנסות להניע עם דלק שעמד 4 שנים.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לצביקה, 90% שבהעייה היא בצינור דלק יבש, שגורם לכניסת אוויר, ולא מאפשר למשאבה לבנות לחץ.

 

גם אם הצינור נראה שלם לגמרי חיצונית, הוא יכול לגרום לבעייה הזו, כי יש בו סדקים, שלא ניתן לראות בעין.

 

הייתה לי תקלה כזאת באופל קדט, גם החלפתי משאבת דלק סתם, לא עזר כלום, רק החלפת כל חלקי גומי בצנרת דלק פתרה את הבעיה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות, אז השלב הבא הוא החלפת כל הצנרת גומי בחדשה.

היכן קונים צינורות דלק ברחובות, מישהו יודע ?

 

לגבי הדלק, גם אני ממש לא אוהב את הרעיון של דלק בן 4, אבל קודם שיצא משהו מהמשאבה...

 

התכנון היה להניע באינפוזיה ואת הדלק מהמשאבה לשפוך לבקבוק ולתת לו לשבת כדי לזהות משקעים.

אם הדלק היה נראה זוועה, השלב הבא הוא לרוקן את כל המיכל ולשים דלק טרי.

האם צריך לנקוט באמצעים מיוחדים לניקוי מיכל הדלק ?

קניתי K44 לשפוך פנימה, יספיק ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בקבוק ליטר וחצי של שתיה, מלא אותו בליטר דלק, קח את צינור ההזנה למשאבה ודחוף אותו לתוך הבקבוק...

אני ממליץ שתעשה זאת גם עם צינור החזרה של הדלק!

 

צריך עוד משהו? אתה כבר יודע איפה לשאול :roll:

פיאסטה - ההצלחה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...