Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעה לגבי טויוטה קורולה 1992


morpheus999
שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר ברכב יד שלישית שנמכר ב8 אלף שקל והרכב הינו רכב שני במשפחה.(מחירון 11) מבדיקה בסיסית לא ראיתי יותר מדי בעיות למעט דיסקים של הבלמים האחוריים חלודים לגמרי ומן הסתם דורשים החלפה.

מה דעתכם על הרכב ?

איזה בעיות כדאי לחפש ולבדוק במיוחד ?

מה המחלות שלו ?

מדובר בצורת הנוטצ'בק של הרכב.

 

תודה רבה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

בגדול, אני לא הייתי ממליץ על הרכב הזה, רק בגלל סיבה אחת - יהיה לך קשה למצוא חלפים לרכב הזה.

ואם, חס ושלום, תצטרך החלפת מנוע, ייקח הרבה זמן עד שתמצא פתרון לזה.

 

בתקציב כמו שלך, הדבר החשוב הוא מצב רכב ספציפי, אופן טיפול בשנים הקודמות, רצוי שיהיה טסט לכמה שיותר זמן.

אולי כדאי לך להתמקד ברכבים נפוצים יותר על הכבישים, רצוי מאוד עם גיר ידני :

מיצובישי לנסר, סובארו לאונה, דייהטסו אפלאוז (משפחתיות),

שרייד מנוע 1300 סמ"ק, סוויפט, ג'סטי (ידנית בלבד, מנוע 1200 סמ"ק), אולי תמצוא פונטו ידנית במצב סביר (וגם יותר חדש).

בהצלחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יהיו מוכנים למכור ב-5 אלף אולי זו תהייה רכישה טובה.

 

 

תבדוק מה קורה בגיזרת הרנו 19 ותתפלא לגלות שבמחיר של הטויוטה אתה יכול לקנות 2 רנו 19.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מממ

תודה רבה על התגובות המהירות !!!

אז בעצם אתם אומרים זה או להוריד אותו במחיר בצורה רצינית או לרדת מזה.

מהשמועות שהגיעו אליי מדובר בזאב בעור של כבש ושיש מצב שעם קצת אהבה יהיה מדובר בהשקעה טובה.

מן הסתם אני אעשה יישור קו רציני וכולי. רוב הלנסרים שראיתי גמורות לגמרי,ולאונה במצב טוב גם קשה למצוא.השרייד והשאר זה פשוט לא בשבילי,אני צריך רכב שיכנסו בו עוד דברים למעט אני עצמי.

הרכב הספציפי שמיועד בדרך כלל להסעת תינוקות וזה מה שהוא עשה אצל הבעלים ב3 השנים האחרונות שהרכב אצלו. נראה מה יגיד המוסכניך ומה יגידו בטסט. אגב אם אני לוקח אותו למוסכניק שיעשה לו בדיקה בתור טובה חברית,אני בכל מקרה צריך לקחת אותו לטסט ?

וסליחה אם מדובר בשאלה מפגרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, באוטו הזה אין בלמי דיסק מאחורה, יש בלמי תוף רגילים. התופים האלו כמעט תמיד מכוסים בשכבת חלודה מבחוץ, זה לא אומר כלום על מצבם.

 

לגבי הרכב עצמו - מדובר במכונית יפה מאוד לדעתי לזמנה, קצת מזכירה מאזדה 323F, הייתה באותה תקופה מאוד יקרה בייחס למתחרות, ולא נמכרו הרבה ממנה. בכלל, כל דגמי ה"נוצ'בק" של קורולה, גם בדורות הבאים, היו יפים בהרבה מהסדאן, תומכרו מאוד גבוה, ולא נמכרו כמעט.

 

יצא לי לנהוג על דגם סדאן, גם כן שנת 92, גיר ידני. התחושה דומה לסובארו לאונה, מנוע קצת יותר חזק, דשבורד מודרני יותר, מרווח סביר, מתנדנדת על הכביש בצורה, שלא פגשתי בשום אוטו אחר (יתכן אבל, שהמכונית ההיא הייתה עם בעיה )

 

הרכב שאתה מתעניין בו הוא אוטומטי, גיר 3 הילוכים.

מיצובישי לנסר אוטומטית שנת 92 עם איבזור חשמלי מלא ובמצב טוב , נמכרת היום בסביבות 5000-6000 ש"ח, ואין שום סיבה, שהטויוטה הזו תעלה יותר.

 

קח בחשבון, שמודל 92 = בעוד שנתיים תצטרך להעביר את הרכבכ טסט פעמיים בשנה, וכבר היום צריך אישור בלמים לפני כל טסט.

 

בקיצור, כדאי לקנות, רק אם הרכב ממש ממש שמור יופה, ואתה מודע לעובדה, שיש רק כמה עשרות מכוניות בארץ מהדגם הזה

 

לא כדאי לקנות, אם אתה מחפש כלי תחבורה זול וחסכוני, עם מינימום הוצאות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק כדי שאהיה בטוח בתגובתי - האם אנחנו מדברים על רכב שנראה ככה?

 

הדגם הזה נמכר בארץ במקביל לדגם הבא:

2776_0.jpg

לקורולה הזאת יש הזרקה רב נקודתית, מנוע 1.6 עם 117 סוסים ואופצייה ל-ABS. דגם הזה יוצר 1993-1997.

היא מופיעה באותו פרוספקט עם דגם ליפטבק שהציג צביקה פיק.

ככל שידוע לי לדגם קודם - 92', היה מנוע קרבורטור ויש מאט מאותו סוג על כבישים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהרכב המדובר נראה כך :

uploads%5Cyad2%5C3_%D7%98.jpg

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספיק שיישבר פנס אחורי ותצטרך לקנות אחד ב-800 ש"ח חדש מיוניון מוטורס, כדי שתתחרט על הרכישה הזו.

 

היה לי את אותו סיפור עם ליאונה קופה. לא היה אפילו חלק פלסטי אחד שהתאים באופן מושלם. לכל חלק היה שוני מסויים, מה שהביא אותי ליצור מחסן מלא בחלקים קטנים לאוטו הזה.

 

לקח לי 3 שנים להשיג פנס מפירוק, כי סירבתי לשלם 600 ש"ח על פנס חדש בחברה. עד אז נסעתי עם קומבינה מכוערת.

 

 

כשאתה מוסיף עוד שמדובר ברכב שגם מגירסת ההאצ'בק שלו לא נותרו יותר מדי חתיכות, אתה פשוט מביא את עצמך למצב שבו כל חלק פלסטי שהולך, לא יוחלף לעולם - וחלקים מכניים לא יגיעו מהפירוקים - דהיינו, חדשים בלבד, במחיר של חדש.

 

אני מניח שמכיוון שאתה קונה רכב כזה, אתה לא בדיוק משופע בכסף. תעשה את שיקוליך.

 

 

אגב, אם 260 אלף ק"מ לא מרתיעים אותך, תבדוק את אופציית הקסארה דיזל 99-98. נמכרות בסביבות 8K או פחות, עם ק"מ זהה. לפחות הן שנת 98, לא 92 - הן יותר נפוצות בפירוקים ועוד לא דיברנו על הדלק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניב לגמרי

אני גם לא בונה על הרכב הזה ליותר משנתיים. אני די מודע שאני הולך להיות היד האחרונה שלו. לא בא לי להתעסק עם דיזל אלא להתארגן על רכב יפני שאומנם לא צעיר במיוחד אבל יכול לעשות את העבודה.

וכן הטויוטה האדומה בהחלט זאת שאני הולך כנראה לקנות. לגבי החלקים כבר שמעתי על העניין אבל מצד שני גם לקורדובה 1998 שהיתה לי התקשיתי למצוא חלקים בפירוקיות. חשבתי על קסארה לא מעט בגרסת הדלק שלה שעולה בסביבות ה11 אבל משום מה לא מצאתי משהו מטורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הקסארה עושה את העבודה יופי 8) את זה אני מבטיח לך. והיא עלתה לי כמו רכב יפאני קשיש. ועם אותו ק"מ.

 

מציע לך לשקול את האופציה, זה הכל. חיסכון של כמה אלפי שקלים בשנה זה לא משהו שצריך לזלזל בו.

(לצורך העניין גם 6 שנים נוספות על הכביש, אישור רכב מיושן והנדסת אנוש של שנות ה-80 גם הם לא משחקים לטובת הקורולה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...