Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות חום מנוע בפולו 99


anadoro
שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

HELP

יש לי פולו אוטומט 1600 שנת 99 עם 108,000 ק"מ.

לאחר טיפול גדול במוסך המנוע החל להתחמם.

הוחלף טרמוסטט, ומשאבת מים, ונבדק הרדיאטור (לא סתום), אין נזילות והמאוור עובד.

מאז הטיפול האוטו מתחמם, טיפה מעל החצי ובנסיעות ארוכות (מהמרכז לירושלים) חום המנוע מגיע עד ל- 110, עולה ויורד במהלך הנסיעה.

חזרתי למוסך כבר כמה פעמים טובות:

1. ניקזו אוויר מהמערכת

2. נסעו עם האוטו (לא מתחמם בנסיעות קצרות ובכלל בעיר)

חוץ מזה הרבה הם לא יודעים מה לעשות...

האם זה תקין שהחום יעלה?האוטו ברשותי 3 שנים, אך רק לאחרונה התחלתי בנסיעות הרבות לירושלים, ושם הוא מתחמם...

מה יכולה להיות התקלה?

תודה

אנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

HELP

יש לי פולו אוטומט 1600 שנת 99 עם 108,000 ק"מ.

לאחר טיפול גדול במוסך המנוע החל להתחמם.

הוחלף טרמוסטט, ומשאבת מים, ונבדק הרדיאטור (לא סתום), אין נזילות והמאוור עובד.

מאז הטיפול האוטו מתחמם, טיפה מעל החצי ובנסיעות ארוכות (מהמרכז לירושלים) חום המנוע מגיע עד ל- 110, עולה ויורד במהלך הנסיעה.

חזרתי למוסך כבר כמה פעמים טובות:

1. ניקזו אוויר מהמערכת

2. נסעו עם האוטו (לא מתחמם בנסיעות קצרות ובכלל בעיר)

חוץ מזה הרבה הם לא יודעים מה לעשות...

האם זה תקין שהחום יעלה?האוטו ברשותי 3 שנים, אך רק לאחרונה התחלתי בנסיעות הרבות לירושלים, ושם הוא מתחמם...

מה יכולה להיות התקלה?

תודה

אנה

אם אני לא טועה בדגם שלך קיים מאורר אם 2דרגות הפעלה .צריך לבדוק אותו נכנס לפעולה במצב 1 איטי ולאחר מכן לדרגה 2 מהיר יותר.כנראה זה התקלה שלך מאורר פועל רק בדרגה 2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוחלף תרמוסטט למקורי?

מד טמפ' יכול לזייף, או להכניס לפעולה את המאוורר מאוחר יותר.

אם כן, יש להחליף את היוניט חום למקורי.

ברכבים האלה מד החום לא אמור לזוז כלל מהאמצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם על העזרה,

האוטו מתחמם במאמץ לכן זאת לא בעיה במד טמפרטורה.

הטרמוסטט הוחלף - לא לטרמוסטט מקורי, אגב האוטו עדיין במוסך ולא מאתרים את הבעיה, רוצים לבדוק את הרדיאטור...

כל כך מתסכל, אתה מכניס למוסך אוטו לטיפול ומוציא אוטו לא תקין, לא הייתה לי שום בעיה באוטו הזה עד שהחליטו להחליף משאבה...:-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...