Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בטורים עם גולף 1600


rel40
שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום

 

ברשותי גולף שנת 2000 נפח מנוע 1600 סמ"ק ידנית

הבעיה שלי היא כזו :

במצב עמידה הטורים עומדים על 9 ( כמו שצריך להיות )

אבל ברגע שהרכב מתחמם הטורים עולים ל 11 והרכב משמיע כמו בק פיירים קטנים

וברגע שאני מכניס את המזגן לפעולה הטורים ממש צונחים כאילו הרכב כמעט ניכבה

 

בעיקרון איו שום בעיה בנסיעה רגילה של הרכב מלב זה שניראה לי שהוא צורך מעט יותר דלק

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל צינורות הוואקום במקומם ייתכן מאוד שזה מנוע צעדים (מייצב טורים) ,תנסה לנקות אותו עם ספריי קרבורטורים וסמרטוט.

הייתי בודק גם את האפשרות לניתוק מינוס מהמצבר לרבע שעה והחזרתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיבור הרכב למחשב במוסך ( לא מורשה ) הראתה בעיה בחישן הלמדה , החישן הוחלף בחליפי של בוש והבעיה עדיין קיימת.

ברגע שמאפסים את התקלה היא חוזרת אחרי כמה דקות ( במחשב )

חשוב לציין כי לא דולקת שום מנורה המצביעה על תקלה כולשהי

 

בקשר לצינורות ואקום ולניקו אגיד למוסכניק שמטפל לי ברכב לבדוק את העיניין.

תודה רבה ובינתיים אובד עצות :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

נראה לי שיש משיכת אויר כל שהיא דרך מעברי היניקה

כתוצאה מכך המנוע עובד בתערובת עניה ולכן הסלד הגבוהה

והביקבוקים שאתה שומע .

במצב שכזה חיישן החמצן יראה קוד של ערכי קריאה גבוהים אבל

מאחר והתערובת עניה ,אבל כמובן הבעיה אינה בו עצמו .

לדעתי תבקש מהמוסך שלך שיבדוק אם אין דליפת אויר בסעפת היניקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין עם אותה הבעיה שלא החמירה ומנגד לא נעלמה

 

המוסכניק בדק את עיניין צינורות הווקום או כניסת אוויר ממערכת היניקה ולא נמצא ששום שיחרור או בריחה של אוויר

 

מה שכחתי להזכיר .

 

אם הטורים עומדים על 11 ואני מדליק את המזגן הטורים נופלים ל 5 בערך ואז מתייצבים על 9 ומפסיק הרעש של הבקפיירים הקטנים ,מה שפוסל את האפשרות ל צינור וואקום משוחרר או בריחת אוויר.

 

תודה לעוזרים ומקווה לפתרון .:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין עם אותה הבעיה שלא החמירה ומנגד לא נעלמה

 

אם הטורים עומדים על 11 ואני מדליק את המזגן הטורים נופלים ל 5 בערך ואז מתייצבים על 9 ומפסיק הרעש של הבקפיירים הקטנים ,מה שפוסל את האפשרות ל צינור וואקום משוחרר או בריחת אוויר.

 

תודה לעוזרים ומקווה לפתרון .:roll:

 

למה הטורים על 11? בגלל שהמנוע קר או זה בזמן שהמונע כבר חם?

 

לדעתי המנוע צעדים שלך תקוע על מצב מסויים, ברגע שהמנוע שלך קר אז הכמות אוויר המוכנסת למנוע ססרק מספיקה על מנת ליצור 900 סל"ד.

 

כשהמנוע כבר חם והוא נציל יותר אז מאותה כמות של אוויר שנכנסה קודם, המנוע כבר מסוגל לספק 1100 סל"ד.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...