Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קולט צורה ישנה או מגאן קופה, רכב שגרתי שנותן קצת יותר.


אלי_לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קולט glxi עד 96, הצורה הישנה בעל 113 כ"ס ידנית כמובן.

 

ומגאן קופה ידנית, לגבייה אני לא ממש בטוח ויש לי כמה שאלות:

המנוע שלה זה אותו אחד של המגאן המשפחתית באותם השנתונים? ואם כן, זה אמור להוות בעיה בייחוד שמדובר בגיר ידני? כי שמעתי על הרבה נפילות שמדובר במגאן הישנה. (אני מדבר על 1.6)

 

ומה לגבי 2 ליטר האם גם הוא מופיע בדגמים הרגילים או שלא?

ומה לגבי ביצועים במנועי 1.6 או 2.0, אם דגש על 1.6 כי ה2 ליטר קצת יוצא מהתקציב.

 

 

בגדול עדיין לא עשיתי סיבוב על הרכבים האלו אז אשמח לדעות מאנשים שיודעים, והכי הכי חשוב לי זה עלות האחזקה וצריכת הדלק של הרכבים ועלויות של טיפולים תקופתיים שגרתיים, במיוחד הייתי רוצה לשמוע דעות על האמינות של המגאן.

 

ובקולט חוץ ממנוע יחסית חזק שמניע את הרכב הקל הזה אני לא מוצא סיבה שהוא יהיה מהנה לנהיגה בסיבובים בגלל שהוא יפני והוא סופר לנסר מקוצרת, גם אני לא מצפה להרבה ברמת האיבזור.

 

מי שראה שירשורים קודמים שלי ראה שפסלתי הרבה רכבים ובעיקרון השני אלה נשארו אחרונים ברשימה, אז אל תציעו רכבים שכבר הצעתי בשירשורים קודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק קולט! יש לי כזו עוד מעט 3 שנים, והיא מאד מאובזרת וגם מתקדמת לגילה,

רמת אבזור מהבסיסי עד המתקדם יותר:

משענת יד

מחזיק כוסות

כיסאות שזוכרות את המצב האחרון שהיו בהם (משענת + רוחק כיסא)

הגה מתכוונן למטה ולמעלה

תאורה בלוח שעונים מתעממת עם כפתור (כמו דימר)

חלונות חשמל

מראות חשמל

הגה כח

מנוע בעל 16 שסתומים עם הזרקה רב נקודתית (נראה לי מבין הראשונות בארץ שהגיעו בשנים האלה [מ93' - 96'] עם המערכת הזו).

 

**אני ראיתי מכוניות 2008 ו2009 שלא באות עם האבזור הזה.

 

ואם כבר- אז רק הגיר הידני.

 

בגדול הרכב סובל ממחלה שהולך לו המנוע צעדים אבל זה סך הכל להחליף אפשר מפירוקייה בעלות של 400 שקלים, זהו. האוטו עצמו בובה וכבר לקח אותי לכמעט כל מקום בארץ.

 

כמובן שכל רכב עם טיפול לקוי יראה לך אמינות = ל0.

 

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך זה ידני או אוטומט? ומה צריכת הדלק?

יחסית ליפנית הקולט נוחה או שזה אותם המושבים שיש בסופר לנסר (שדרך אגב ממש לא נוחים), מה לגבי מושב אחורי הוא מושב לישיבה או מה שנקרא "לצאת ידי חובה"?

הבאגז' גדול? אחרי ששמים בו סאב נשאר מקום לעוד משהו שם בפנים?

 

ומה לגבי ביצועים או שחבל ששאלתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחתה כבר 3 שירשורים בנושא על הרכבים האלה ואתה עדין לא יודע במה לקנות :shock:

 

בהתחלה השירשור נפתח במטרה לעזור לחבר להשיג רכב משומש בעל מראה ספורטיבי, ואם כל הכמות והדיונים שהתקיימו החלטתי להשיג לעצמי גם רכב כזה באיזור של התקציב שנשמע לי מתאים.

החבר בחר בסוף באיביזה סיגנו משום שהייתה לו הצעה שהוא לא יכל לסרב לה.

 

ואני עדיין בלבטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הקולט ידנית, היא עושה בסביבות ה1 ל1-11 או 1ל-12 בעיר בלי מזגן בנסיעות מתונות, מחוץ לעיר זה גם יכול להגיע ל1-16 (מנסיון).

 

הכיסאות דיי נוחים ואני בחור דיי גדול, אני יכול להגיד לך שהמושב מאחורה הוא לא ממש ל"צאת ידיי חובה", אם מסיעים באוטו 4 אנשים במשקל ממוצע (4 גברים במשקל 70-80) אז האוטו סוחב מעולה ויש מקום מאחורה לכולם ברגליים וגם מקדימה.

 

אבל אם אתה מסיע 5 אנשים, אף אחד לא יושב בנוח אפילו לא הנהג אבל מה- האוטו סוחב את זה.

 

יצא לי לנסוע פעמיים (קיץ אחרי קיץ) עם הקולט 5 אנשים מחיפה לכנרת בשיא החום של אוגוסט (אולי 40+ מעלות בחוץ) עם מזגן עובד על עוצמה מלאה, כל הבגאג' מלא ציוד(אוהלים וצידניות מה שהצליח להיכנס כי הבגאג' לא להיט) ומשקל כולל של אנשים באוטו היה בסביבות ה450 קילו (כל אחד כמעט 100 קילו) לא לכולם היה נוח, אבל האוטו סחב כמו גדול את העליות עם המזגן ועם הכל וזה בעלות של 150 שקל דלק הלוך וחזור ושכל אחד חזר עד הבית שלו בחיפה.

 

קיצר- מומלץ.

 

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שohanaohad קצת נתן לי כיוון בשביל לענות לשאלה שלך, והסיבה שאני חושב כך זה בגלל שהרכב יחסית קל ויש לו מנוע יחסית גדול בעל הספק יחסית גבוה שמצליח לשנע אותו בזריזות, גם יש לו נתוני יצרן די מרשימים, אפילו שהם לא ממש רלוונטים לזמנם הם מרשימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגאן קופה

מנוע 2000

אין בכלל השווה בכלל לקולט זה שתי ליגות שונות

המגאן 150 כוח סוס מהחברה

מושבים ספורטיבים

חלונות חשמל גם קדימה גם אחורה

סאן רוף (לרוב מקולקל)

מראות חשמליות

עיצוב פנימי מתקדם לעומת השנה של הרכב ואין בכלל השווה לדשבורד של מיצי

בסופו של דבר הבחירה שלך קח כל אחת מאלה לסיבוב ותחלית לבד

כי בסוף אתה תיסע באוטו ולא הפורום יעוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא ללכת על מגאן 2.0? אם כבר אז כבר. או שזה בגלל בעיות תקציב?

 

אגב, חוץ מגלגלי מגנזיום, ב-2.0 יש 16' אינץ' וב-1.6 14', האיבזור זהה בשניהן.

חלונות חשמל מקדימה ומאחורה.

סאן רופ גדול.

מחשב דרך נוח ומפורט (אין בקולט).

מושבים אוחזים ומחבקים (הרבה רמות מעל הקולט).

נוחות נסיעה לא רעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...