Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע עולה- אונו 96 [הכותרת נערכה בהתאם לכללים]


R2B
שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש לי אונו 1.4 96.

לפני כמה חודשים החליפו לי במוסך צינור ברזל ששיך למערכת המים ובחשבונית רשמו לעשות ניקוי מערכת מים.

לא יחסתי לכך חשיבות ולאחר מספר חודשים החום מנוע במקום לעצור בפס לפני החצי עוצר בפס אחרי החצי.

נכון להיום אני עמוס בזמן ויש לי נסיעות במהלך השבועיים הקרובים כך שאין לי ממש זמן לטיפול הבעיה.

השאלה היא האם ניתן להמשיך לנסוע במצב כזה או שכדאי לרוץ לתקן ומה הנזק שעלול להיגרם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף ךטפל כמה שיתר במהר, במיוחד בימים אלה של עומס חום גבוה.

ככל שנכנס יותר אך הקיץ המצב ילך ויחמיר.

 

האונו רגישה מאוד לפריצת אטם ראש, וגם זאת יש לקחת בחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון קטן:

היום בבוקר הייתי אצל ויצמן רדיאטורים ברמלה שהוא אותו אחד שהחליף לי בעבר רדיאטור, גם טוב ולא יקר.

הלכתי לעשות ניקוי מערכת כפי שהמוסך רשם. יצאו מים חומים והחוטר שעשה לרדיאטור לא נמצא שום סתימה (אפילו רץ חלק).

הוא בדק את הנושא. בנוסף הסביר לי על כל בורג ברדיאטור אבל לא מצא תשובה מדוע לפעמים החום עובר את החצי.

הוא פסל את האפשרות של טרמוסטט כי הוא טוען שטרמוסטט הוא משהו שאו עובד או לא עובד.

הוא משער אולי שהשעון מזייף ובעצמו אין לו ממשך תשובה איך כשהרכב עומד הכל בסדר וזמן נסיעה עם טורים גבוהים או בתנועה איטית השעון עובר את החצי. ובנוסף הוא אמר לי שזה לא נורא שהשעון עובר את החצי כל עוד זה לא מקדם אח"כ.

שלמתי לו על העבודה 250 שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק אם מאורר הרדיאטור מסתובב בכוון הנכון, כך שהוא יונק אויר מקדמת הרכב לכוון תא המנוע.

אם חוטי המאורר מחוברים הפוך, אז המאורר יסתובב הפוך ולא יצליח לקרר טוב את הרדיאטור והמנוע וכעת כשמזג האויר חם זה מורגש.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק אם מאורר הרדיאטור מסתובב בכוון הנכון, כך שהוא יונק אויר מקדמת הרכב לכוון תא המנוע.

אם חוטי המאורר מחוברים הפוך, אז המאורר יסתובב הפוך ולא יצליח לקרר טוב את הרדיאטור והמנוע וכעת כשמזג האויר חם זה מורגש.

בברכה - רפי לין :-)

בדוק את כונס האוויר שמסביב למאוורר,שהוא אטום מסביב,כי אז הוא ימשוך אוויר מהצדדים ולא דרך הצלעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר היתה לי פיאט טמפרה עם אותה בעיה כמו שלך בדיוק. ירדתי איתה לאילת ביום חם מטורף ולא קרה לי כלום עם זה שהיה קו אחד מעל החצי. עשיתי 2 הפסקות בדרך של חצי שעה כל אחת והמשכתי. לא נראה שיש לך בעיה.

תבדוק אם הרדיאטור שלך נחושת או אלומניום. נחושת מתקרר טוב יותר.

rrrrrr.jpg

tttttttttt.jpg

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

רפי, את הבדיקה של המאורר עשה אותו בעל מקצוע היום. ודרך אגב המאורר שלי נמצא בצד השני של הרדיאטור כי בחזית הרכב ישנו הרדיאטור של המזגן.

שמואל, ישנה בעיה ברעיון שלך כי כפי שציינתי בין הרדיאטור לגריל ישנו שם הרדיאטור של המזגן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאורר הרדיאטור נמצא בתוך תא המנוע צמוד לרדיאטור.

הוא צריך למשוך אויר מלפני הרכב, דרך מעבה המזגן והרדיאטור לכוון תא המנוע (לכוון תא הנוסעים).

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רפי.

לאחר בדיקה קטנה שביצעתי לתזמון בין הונטה לשעון מסתבר שהוונטה נדלקת באיחור.

זאת אומרת שאם הרכב חם (שעון מראה חצי) הונטה לא נדלקת. ואז אני מכבה את הרכב ואחרי 2-3 דקות פתאום הונטה נדלקת.

בעל המקצוע שניקה את הרדיאטור אמר שהיוניט שם לא נראת משהו. השאלה האם זה קשור?

מה יכול לגרום לונטה לפעול באיחור?

האם יתכן שכרגע הונטה פועלת בחום גבוהה יותר מבעבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היוניט אם אני לא טועה מתלבש בהברגה למיכל שצמוד לגוף הרדיאטור עצמו (עוד פרט שלמדתי אצל בעל המקצוע אתמול)

נראה לי שאני יכול להליף לבד. השאלה היא האם ישנם נתונים כל שהם שאני צריך לדעת על היוניט בזמן הרכישה כמו טמפ' הפעלה וכיבוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור אתה צריך יוניט שיכניס את המאוורר בזמן לעבודה ולא מאוחר כפי שציינת. נראה לי ה ב-80 מעלות אבל תבדוק.

המלצה: לימי הקיץ החמים רצוי יוניט שיכנס ב- 60 מעלות.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע קצת הזוי 60 מעלות. זה תחילת הסקאלה אצלי.

הרגע דיברתי עם חנות חלפים זה עולה בסביבות ה70 ש"ח והוא אומר שכל היוניט של אונו הם אותו דבר

יש מצב שהיוניט שלי התחיל לזייף? יכולה להיות תקלה כזאת ביוניט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...