Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי בלנו 98 לא מניע, אין בעיית מצבר


ליהי
שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם,

 

אז הנה הפתעת יום ראשון בבוקר שלנו: האוטו לא מניע בכלל (הרבה ניסיונות), המצבר בסדר (יש אורות, אזעקה, נוריות דולקות וכד'). בסיבוב המפתח אין את הרעש של המתנע שמנסה להניע (אופייני למצב של מצבר מרוקן), אלא רעש עמום של אולי שנייה ואז גם זה דואך.

 

החשד שלי - בעיה בסוויץ' עצמו.

 

זקוקה לדעתכם לגבי מקור אפשרי לבעיה. ואם אכן הבעיה היא בסוויץ' (לפי הסימנים), כמה זמן עשוי לקחת יתיקון וכמה בערך יעלה?

 

תודה רבה מראש ושבוע מצויין ונטול תקלות,

 

ליהי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתנע (סטרטר) הוא צרכן החשמל הגדול שברכב ומצבר חלש יספיק להפעיל את יתר צרכני החשמל ברכב אבל לא את המתנע.

לפי תאורך, נראה שהבעייה הנה או ממצבר חלש או ממתנע פגום.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה. ניסינו עם שני המפתחות, לא מצליח. כבלים מחברים בדרך כלל כאשר המצבר מרוקן, אצלנו המצבר בסדר.

 

ד"א, המתייעץ בשירשור זה הוא ... מתייעצת!

 

ליהי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתנע (סטרטר) הוא צרכן החשמל הגדול שברכב ומצבר חלש יספיק להפעיל את יתר צרכני החשמל ברכב אבל לא את המתנע.

לפי תאורך, נראה שהבעייה הנה או ממצבר חלש או ממתנע פגום.

בברכה - רפי לין :-)

 

רפי בוקר טוב,

 

אם זה המצבר, בדרך כלל יש רעש אופייני של המתנע שמנסה להניע ולא מצליח, אני צודקת?

 

אצלנו מה שקורה הוא רעש עמום קצר מאוד (אולי שנייה, ואח"כ גם זה נעלם), האם עדיין יתכן שזה המצבר?

 

תודה רבה על העזרה!

 

ליהי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם יש אפשרות שרק מגע נעל הכבל עם קוטב המצבר (אחד מהשניים + או -) אינו טוב ואז בדרך כלל לאחר נסיון הנעת הרכב שכושל הוא ייהי חם במגע יד ואז יש לנתק את נעל הכבל מהמצבר ולנקותה מבפנים ע"י גרוד/נייר זכוכית וכן גם את קוטב המצבר והרכיב בחזרה ולהדק היטב את בורג/אום נעל הכבל.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

עדכון לאחר תיקון:

 

קודם כל, אני טעיתי :roll: ואכן מדובר בבעיית מצבר. אתמול, לאחר כשעה וחצי של פעולות אחזקה שונות על המצבר (ניקוי יסודי, מילוי לפי הצורך (תא אחד היה עם לוחות חשופים) וכד', עדיין לא הניע. הנעתי בסוף בדחיפה, כל שאר המערכות עובדות, הרכב עצמו לא מסמן בעיית טעינה כלשהי.

 

הבוקר הניע (עם קצת קרטוע), בכל מקרה החלפתי את המצבר. כרגע אין בעיות.

 

דבר נוסף שחשוב לי להזכיר כאן (אולי יעזור לאחרים באבחון מותו המתקרב של המצבר):

 

ביום שישי, בנסיעה האחרונה לפני שהתגלתה הבעייה, האזעקה התנהגה בצורה מוזרה לפרקים (במקום 2 צפצופים בפתיחה, היו 4 וכד'). היום למדתי שהתנהגויות מוזרות שכאלה מעידות על כך שהמצבר חלש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...