Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת לחץ שמן נדלקת במנוע חם | קוואליר ידני 96 מנוע 2.2


erezfed
שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

מאירועי החודש האחרון: בחודש שעבר, הרכב עבר טסט. בהמתנה לטסט, שדרשה עמידה לזמן רב בסל"ד סרק, ומנוע חם מאוד (בתחום בו הוונטה מקררת את המנוע), החלה להבהב נורת לחץ שמן.

מידיעה כי השמן נהיה דליל יותר בחום רב, נתתי מנוחה של כמה דקות למנוע, ואח"כ עברתי טסט ללא בעיה, הנורה לא נדלקה יותר.

 

הערב: חזרתי לב"ש, בהגיעי לעיר, בעמידה בחניה לפני כיבוי הרכב, שוב נורת לחץ שמן נדלקה. באותו נוהל, כיביתי את הרכב ונתתי למנוע לנוח כמה דקות. המנוע היה בטמפ' עבודה נורמלית, קצת פחות מ-90 מעלות.

 

נתונים: הרכב עבר כבר 315K ק"מ, השמן שבשימוש כרגע הוא אגיפ TECSINT 5W30 . אני חושד ששמן כזה , על מנוע ותיק, הוא דליל מידי, ואולי כדאי לעבור לצמיגות אחרת.

 

מה דעתכם?

איזה שמן, באיזו צמיגות, יתאים יותר לרכב הנ"ל?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהצמיגות של השמן הנ"ל בעייתית למנוע חכה לתגובה מחברי הפורום שמתמחים שרכב שלך.

מתי החלפת פילטר שמן לאחרונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודשיים לערך.

עשיתי לרכב טיפול ראש, לכן הרכב עבר פלאש יסודי עם השמן הישן, הורץ שבועיים עם שמן פשוט (דלקול 20W50), ואז שוב החלפת פילטר מקורי + השמת השמן שצויין בהודעה הקודמת.

 

יקיר: עובר לפעמים? הוא דיי חיי שם :) . לפני כן הרכב עבד עם טרמוסטט (מקורי) 91 מעלות (שמתאים יותר לחורף מושלג), כעת הוא עם טרמוסטט מקורי 82 מעלות. אציין שהרכב עובד עגול ויפה כמו שעון דוכסה (נו בטח, אני כיוונתי שסתומים :lol:) , טיפה מתחת ל-90, ובערך ב-95 המאווור נכנס לפעולה. הרכב לא מאבד טיפת נוזל קירור (DEX-COOL), וגם צריכת השמן שלו קטנה מאוד ביחס למה שהיית מצפה מרכב ותיק כזה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי השמן לא מתאים, בדוק בספר הרכב מהו סוג השמן המתאים אני חושב שהשמן צריך להיות בצמיגות 10/15W40

 

ובדוק לחץ שמן בעזרת שעון לחץ.

 

אם אתה מחליף שמן לא צריך להחליף מסנן שמן כי החלפת לא מזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...