Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט החלפת זרוע ותושבת מנוע ב205


shoke8
שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום .

 

הבחנתי ברכבי על זרוע סדוקה ונטשתי את זה ללא טיפול ,לפני כמה ימים התחילו כל מיני רעידות בסרק ובהאצה וכמעט בכל מצב , אפילו ידית ההילוכים התחילה לרעוד .

 

ידעתי שזאת התושבת התחתונה , הלכתי לפירוק קניתי זרוע שירדה מ 206 , על לי 100 ש"ח , וקניתי תושבת תחתונה ב45 ש"ח.

 

על מנת להחליף את הזרוע והתושבת ב205,יש להוציא את הציריה הימינית הארוכה. פירקתי את הבורג של הציריה ,ולאחר מכן הורדתי את הגלגל לאחר שהגבהתי את הרכב . פירקתי את שני הברגים שתופסים את הציריה לזרוע , וניסיתי להוציא את הציריה , למרות שהפעלתי המון כח היא לא יצאה , בסוף הוצאתי אותה יחד עם הזרוע . פירקתי את התמיכה של האלטרנטור והוצאתי את הזרוע עם הציריה , עם מכות של פטיש הצלחתי לחלץ את הציריה , החלפתי לה גומיות אונברסליות , לגבי הכנסת התושבת לזרוע החדשה ,היה סיפור , ניסיתי להכניס על ידי דפיקות על קרש שמעל לתושבת , לא עזר . בסוף נמאס לי ודפקתי ישירות על התושבת , נכנסה אבל לא עד הסוף .((הדפנות של התושבת התעקמו, רואים את זה בתמונות))

 

חיברתי את הכל חזרה ,((כולל החזרת שמן גיר שניקזתי לפני הפירוק)) , שהתנעתי נשמעו חריקות מכיוון האלטרנטור , פירקתי את הבורג שמחזיק את האלטרנטור לזרוע והתנעתי שוב , נעלמו החריקות , החזרתו אותו והידקתי טוב, עכשיו הוא חזר להשמיע חריקות , אבל לא כל הזמן , בעת התנעה ולפעמים בעת סיבוב ההגה ימינה .

 

ביצעתי את העבודה לבד , הרעידות בסרק נעלמו כלא היו , ידית ההילוכים יציבה ללא רעידות , אבל החריקות זה מה שמעצבן .

 

אשמח לתגובות בעניין

 

מצורפות כמה תמונות , ציריה לאחר החלפת הגומיות + תושבת סדוקה VS חדשה + זרוע מורכבת על הבלוק של המנוע ועוד שתי תמונות .

DSC02796.jpg

DSC02798.jpg

DSC02801.jpg

DSC02797.jpg

DSC02799.jpg

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן .

 

פתרתי את התעלומה , ישנם שני ברגים שמחזיקים את הציר שמכוון את הרצועה , אחד מתחבר לזרוע של התושבת התחתונה והשני מתכוונן ולפיו נמתחת הרצועה של האלטרנאטור.

 

שמתי לב שאצלי הרצועה רפויה , שיחררתי את הבורג שמתחבר לזרוע קצת ולאחר מכן היה ניתן לכוון את החוזק של הרצועה .

 

מתחתי אותה לפי הרגש והחריקות נעלמו :-D.

 

תודה רבה לכולם ,

 

נ.ב עדיין כואב לי הגב משכיבה של 3 שעות נטו מתחת לצרפתייה :twisted:.

 

נעזרתי בתמונה של פרוייקט צביקה פיק בזמנו שהחליף אלט' ל205 שלו.

Image30.jpg

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסון טוטאלי.

להבא תתקן במוסך ותשאיר את התיקונים למקצוענים.

 

ואם אני יודע לעשות את זה , אז למה לקחת למוסך ?

 

אם יש לך עודף של כסף תקח אתה למוסך , אני אישית אם אני יודע ויש לי את היכולת אני עושה , אחרת אני ניגש למוסך.

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכיבה מתחת לצרפתיה דווקא אמורה לרפא כאבי גב וגם בעיות אחרות :wink:

בברכה - רפי לין :-)

 

והיא תמיד אומרת לי אתה ה205 שלי :-P.

 

 

לאחר אקט מיני שואל בחור את חברתו: האם אוכל לקרוא לך חווה?

"כן", עונה הבחורה ושואלת: "אבל למה דווקא חווה?"

"כי את הראשונה שלי", עונה הבחור.

שואלת הבחורה: "ואני יכולה לקרוא לך פג`ו?"

הבחור מתעניין: "מדוע פג`ו?"

משיבה הבחורה: "כי אתה ה - 205 שלי".

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסון טוטאלי.

להבא תתקן במוסך ותשאיר את התיקונים למקצוענים.

 

 

נראה שגם אם אתה מחליף גלגל ברכב שלך אתה תגרום לאסון טוטאלי 8). אם אתה לא מחזק כמו שצריך , כי לא יצא לך לחזק ברגים מספיק והכל אתה נותן למקצוענים לעשות בשבילך.

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

shoke8

לא באתי בכוונה להעליב אותך ובאמת אתה צודק וההצהרה שלי הייתה כנראה קצת מוגזמת.

אכשיו שפתרנו את בעיית האגו אני יכול להגיד לך שהעבודה שעשית היא ממש לא 100%.

למה? היית צריך לקחת את התושבת למקום שיש בו פרס או מלחציים ולהכניס את התושבת למקומה באופן עדין וטוב ולא באופן שנעשה.

דבר שני זה שיש לי הרגשה שלא שחררת את הנועלים של הצירייה, ולכן היה לך קשה לשחרר אותה ונאלצת לדפוק עליה עם פטיש!

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הנועלים שחררתי ולמרות זה הציריה לא יצאה , לא לקחתי הימור על שימוש ביתר כח על הציריה בכדי לא לגרום לה נזק, הוצאתי אותה שלמה עם הזרוע ובחוץ הכל הסתדר.

 

 

 

ואתה צודק ,העלבת אותי , אחרי עבודה כזאת ארוכה ואחרי המאמץ הזה , אתה בא ואומר לי אסון ולא יודע מה !! , במקום לתת ח"ח , ולתת טיפים לפעם הבאה .

 

זה מה שאני מחפש פה בפורום , לתגובות בונות אני מצפה.

 

ותודה לך על התגובה שלעניין.

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה גם אמור לקבל גם הארות לגבי אופן עבודה וכו'.

תמיד יש מה ללמוד ממישהו אחר וגם צריך לדעת לקבל תגובות משני הצדדים של המטבע.

אז הנה אני מגיב, ח"ח על היוזמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה גם אמור לקבל גם הארות לגבי אופן עבודה וכו'.

תמיד יש מה ללמוד ממישהו אחר וגם צריך לדעת לקבל תגובות משני הצדדים של המטבע.

אז הנה אני מגיב, ח"ח על היוזמה.

 

תודה לך .

 

לא ניגשים לעבודה כזאת בלי לעיין בספר של היינס או בנטלי ו/או להתייעץ בפורום עם אנשים שכבר עשו את זה.

 

יש לי היינס ואני עובד צמוד לספר.

HONDA CIVIC LS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...