Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלישת סל"ד בסרק- לנטיס 2000 1.6


socho
שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש לי מאזדה לנטיס שנת 2000 1.6 אוטומט

ברמזורים הסלד שלי לפעמים צונח ל500 ומיד מתאושש זה כמו התקפות פרכוסים אצל בן אדם

לפעמים זה קורה כמה פעמים ברמזור ולפעמים בכלל לא

בדיקת מחשב תקינה

הוחלפו: פלגים.מסנן אוויר.מסנן דלק.ניקוי חיישן אוויר(בלחץ אוויר) .בוצע כיוון הצתה שום דבר לא עוזר!!!!!

מה שנשאר לעשות זה ניקוי מצערת או החלפת מנוע צעדים

מה לעשות קודם ואיפה אתם ממליצים לעשות את זה

 

בתודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לנסוע מחובר לסורק ולראות בזמן הנפילה מהי תגובת החיישנים כך תוכל לראות מהיכן נובעת הבעיה, לגבי הניקוי מצערת שווה לעשות בכל מקרה אין מה להפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לבדוק מנוע צעדים גם אני בדקתי חצי רכב לפני שהבנתי שזה מנוע צעדים!:-(רגע בדקת גם TPS?

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים הללו יש המון בעיות שגורמות לתופעה המדוברת כך שהכי חכם להתחיל בכך שיסע עם סורק ויראו את החיישנים בזמן אמת שזה כולל את ה-TPS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הייתה בעיה דומה, הלכתי לעשות ניקוי מזרקים אצל "משה זר הזרקות" חיים מיד עלה על הבעיה שישנה משיכה אוויר מהגומיות במזרקים, המזרקים נוקו במכונה והוחלפו כל האטמים במזרקים והבעיה נפתרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקיר במקרה שלך זה היה זה, ומי כמוך שניהיה כבר מומחה לעיניין זה בלנטיסים כמה סיבות יכולות להיות.

וכך בחשבון שזה כבר דגם BJ לא השתנו דברים מהרכב שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אני אבדוק

ואם אפשר המלצות על מוסך טוב לבעיות כאלה באזור חיפה

כי המוסכים הרגילים שפניתי אליהם כולל מורשה לא הבינו מה אני רוצה מהם בכלל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TPS זה חיישן מצב מצערת, החיישן יושב על המצערת ומדווח למחשב כמה המצערת פתוחה(כמה גז בדיוק אתה לוחץ).

כשהחיישן תקול הבחלט יתכן שיהיה איחור בהחלפת ההילוכים.

 

אם החיישן הזה תקול אז נורת הHOLD הייתה מהבהבת לך, האם מידי פעם נורת הHOLD עושה היבהוב קטן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי שהיא מהבהבת

אבל גם מצאתי חור ענקי בצינור גומי(גרמושקה) שמובילה מהמסנן למנוע

סדק בין הקיפולים של הצינור שאפשר דרכו להכניס 4 אצבעות

אני נוסע עכשיו למוסך מאזדה שיחליפו לי אותו אולי זה יפתור את כל בעיותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש חור בצינור יניקת האוויר זה בהחלט ישפיע על העברת ההילוכים.

 

בלאנטיס חיישן הMAF יש לו תפקיד חשוב בקביעת הילוך המתאים, ז"א שאם החיישן מזייף עקב חור בצינור הגיר לא יעביר הילוכים בזמן(בדוק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...