Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת שמן גיר בגיר מתקדם AWF 6 הילוכים? שנת 2005 ואילך


dovik8
שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי סיטרואן C5 V6 3000 דגם 2 ® ובו תיבת הילוכים חדשה 6 הילוכים של AISIN WARNER יפן

( התיבה קיימת גם בC6 ובפיג'ו 407 ו-607 משנת 2005 ובדגמים חדשים של וולבו ו-פורד מונדיאו החדש ( כמו גם דגמי פורד אחרים מ-2007 ונוספים ) הרכב עבר 116000 ק"מ בפזמ קצר יחסית של 3 פלוס שנים. חבר טוב המבין רכב ממליץ בחום להחליף את השמן בגיר אחרי שימוש מאסיבי זה למרות שהשמן מוגדר כ"ALL LIFE - "ללא צורך בהחלפה . מעבר לשאלת המחיר הוא טוען כי בתנאי הארץ ובשימוש המסיבי של הרכב רצוי מאוד להחליף גם לטובת תפקוד טוב של התיבה ולא רק שמירה בפני שחיקה . היש סיכון מסויים בהחלפת השמן ? היתכן כי השמן הנל אכן יתפקד כאופטימלי ללא קשר לתנאי פעולתו, מידת השימוש ושעות מנוע ? בלובינסקי טוענים: אין צורך .

לעומתם יש הטענים כאמור שהחלפה עשויה לשמור על התיבה ולחסוך צרות בהמשך. עמדתכם מנומקת?

בתודה - דובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לתת לך תשובה רשמית שלגביי הפורד לא מחליפים אלא אם בוצע טיפול בגיר שהצריך הורדווקא בשבוע שעבר דיברנו על כך עם המכון לשיפוץ גירים והתשובה שקיבלנו מהם כי עדיף שלא להחליף כיוון שזה יוצר חופשים בגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה לכולם . הנושא כנראה לא חד משמעי?... אכן ההוראות בספר הרכב פורד מונדיאו- לא להחליף. מעניין מה אומרים בוולבו ( או אלפא רומאו ) שמספר דגמיה החדשים מצויידים בתיבה זו , או בפורד ארה"ב שמספר דגמים שלה מצויידים בתיבה . החבר המסנגר החלפה טוען כי ליבואנים וליצרנים למיניהם ( PSE ןגם AW יצרן התיבה ) יש עניין שתיבות ו/או חלקיהן ילכו מתישהו ואז תהא להם עוד פרנסה ... מה אתם אומרים? כנ"ל יש טענה שתנאי הארץ ( חום ) קשים יחסית לתיבות הנל ולכן לא נלקחו בחשבון . אם כך, מעניין לשאול האם מכוניות אלו נוסעות גם באפריקה , המזה"ת האחר ואזורים טרופיים . האם גם שם תקפה הוראת הALL LIFE? . כאמור קראתי אחרים שטוענים בפורום זה כי גם לתיבת הAL4 ה"מהוללה של PSE יש הוראות דומות ובכ"ז החלפות שמנים עזרו לבעיות הגיר.

אבדוק אולי עם AW . האם מישהו ניסה ליצור קשר וקבל תשובה מיצרן תיבות גיר? ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...