Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת חום בפונטו


matke
שימו לב! השרשור הזה בן 5475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי פונטו S75 שנת 97

אחרי נסיעה בין עירונית ארוכה כשהמזגן פעל הגעתי לרמזור ועמדתי אולי דקה ופתאום נדלקה לי נורת האזהרה של חום המנוע

כיביתי את המזגן והמשכתי בנסיעה ולאחר כ 2 דקות כבתה הנורה

ממה זה יכול להיגרם?

העניין חזר על עצמו אך בפעם השנייה עצרתי וחיכיתי קצת עד שהמנוע יתקרר ואז המשכתי בנסיעה.

מה עדיף לעשות במקרה כזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פונטו S75 שנת 97

אחרי נסיעה בין עירונית ארוכה כשהמזגן פעל הגעתי לרמזור ועמדתי אולי דקה ופתאום נדלקה לי נורת האזהרה של חום המנוע

כיביתי את המזגן והמשכתי בנסיעה ולאחר כ 2 דקות כבתה הנורה

ממה זה יכול להיגרם?

העניין חזר על עצמו אך בפעם השנייה עצרתי וחיכיתי קצת עד שהמנוע יתקרר ואז המשכתי בנסיעה.

מה עדיף לעשות במקרה כזה?

 

דחוף לגשת למוסך אמין, אחרת יחול להיגרם נזק חמור למנוע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דחוף לגשת למוסך אמין, אחרת יחול להיגרם נזק חמור למנוע!

זה שצריך מוסך אני מבין השאלה היא אם יש מישהו שיכול להסביר ממה זה נגרם כי לצערי אני עדיין לא מצאתי מוסכניק אמין

ואני מעדיף להגיע עם קצת רקע על הבעיה לפני שמתחילים לחרטט אותי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה סיבות,

1- רדיאטור סתום

2-טרמוסטט דפוק

3-יוניט חום מנוע דפוק

4-מכסה מים רדיואטור לא תקין (משפריץ מים)

 

האוטו שותה לך מים? או שמן?

peugeot 106 95' 1400

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פונטו S75 שנת 97

אחרי נסיעה בין עירונית ארוכה כשהמזגן פעל הגעתי לרמזור ועמדתי אולי דקה ופתאום נדלקה לי נורת האזהרה של חום המנוע

כיביתי את המזגן והמשכתי בנסיעה ולאחר כ 2 דקות כבתה הנורה

ממה זה יכול להיגרם?

העניין חזר על עצמו אך בפעם השנייה עצרתי וחיכיתי קצת עד שהמנוע יתקרר ואז המשכתי בנסיעה.

מה עדיף לעשות במקרה כזה?

 

אתמול היתקנתי שעון חום בפונטו זה חובה

גם לי נדלקה מנורה ניתן לקבל יעוץ במכון לשעוני רכב

יש אחד בחולון מיקי ספידומטר 0524028886

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפתרה הבעיה!

העניין של החום הטריד אותי מאד ולכן החלטתי להתקין שעון שיראה מה הטמפרטורה

הלכתי למיקי ספידומטרים והותקן שעון חום מנוע (300 ש"ח ) השעון הראה שהמנוע עומד על חום קבוע של כ 100 מעלות

בלי מזגן או מאמץ מיוחד של הרכב.

המאוורר פעל כראוי כבר ב90 מעלות, אבל המנוע לא התקרר. מיקי ועוד לקוח שהיה אצלו שאינני זוכר את שמו המליצו לי לפנות למוסך "השלושה" ן שמתעסק ברדיאטורים ונמצא ממש מולו .

התגברתי על החשדנות הטבעית (האם מנסים לקמבן אותי כאן?) ונגשתי לשאול מה דעתם בנושא

אחרי מבט חטוף הובהר לי שכנראה מדובר בסתימה של הרדיאטור (320 ש"ח לא כולל) ואין צורך לקנות חדש (1000-1400 ש"ח).

חזרתי יום אחרי ולאחר ניקוי שכלל את פירוק הדיאטור, פתיחת הסתימות, בדיקת חורים, שטיפה והסבר מפורט על מהלך העבודה,

נפתרה הבעיה והחום עומד על כ 80 מעלות בפקקים עם מזגן פועל

כמו כן הוסבר לי שרדיאטורים ישנים מסוג זה זקוקים לניקוי מדי חצי שנה אחרת יסתמו.

בנוגע לנוזל הקירור, עדיף דווקא להשתמש במים, מאחר והנוזל היעודי אמנם מפרק את האבנית שהצטברה אבל שולח אותה לסתום

מקומות אחרים (מדובר על רדיאטור ישן ולא חדש כמובן).

אז זה היה כל הסיפור ואני יצאתי בהרגשה טובה שלא כולם מנסים לשאוב אותך אבל שווה להתקשר ולברר מחירים בכמה מקומות

לפני שמגיעים למוסך. (בתקווה שלא אתבדה).

מקווה שהסיפור יעזור קצת לבורים בנושאי רכב כמוני ....

בהצלחה.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפתרה הבעיה!

העניין של החום הטריד אותי מאד ולכן החלטתי להתקין שעון שיראה מה הטמפרטורה

הלכתי למיקי ספידומטרים והותקן שעון חום מנוע (300 ש"ח ) השעון הראה שהמנוע עומד על חום קבוע של כ 100 מעלות

בלי מזגן או מאמץ מיוחד של הרכב.

 

אם החום של המנוע קבוע, אז בשביל מה עשית ניקוי רדיאטור ?

 

כמו כן הוסבר לי שרדיאטורים ישנים מסוג זה זקוקים לניקוי מדי חצי שנה אחרת יסתמו.

 

לא שמעתי על דבר כזה

 

בנוגע לנוזל הקירור, עדיף דווקא להשתמש במים, מאחר והנוזל היעודי אמנם מפרק את האבנית שהצטברה אבל שולח אותה לסתום

מקומות אחרים (מדובר על רדיאטור ישן ולא חדש כמובן).

 

עדיף נוזל קרור פארפלו (מיוחד לפיאט)

אז זה היה כל הסיפור ואני יצאתי בהרגשה טובה שלא כולם מנסים לשאוב אותך אבל שווה להתקשר ולברר מחירים בכמה מקומות

לפני שמגיעים למוסך. (בתקווה שלא אתבדה).

מקווה שהסיפור יעזור קצת לבורים בנושאי רכב כמוני ....

בהצלחה.

 

................

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

................

1-הסיבה שהתקנתי שעון טמפרטורה - הידלקות נורת החום מנוע בלוח השעונים (אומר שהמנוע על 115 מעלות. עוד קצת והלך הראש) העדפתי כמו בעלי פיאט אחרים לשים מד חום כדי לקבל אינדיקציה לפני שזה מגיע למצב קריטי. אם החום הוא על 100 בעמידה בצל בלי מאמץ של מזגן ברור שהוא יעלה כאשר נאמץ אותו ועוד בפקקים בחום הקיץ הישראלי, ולכן היה צריך לבדוק מה הבעיה ,התברר שאכן היתה סתימה וראיתי במו עיני כמה ג'יפה יצאה במהלך הניקוי.

2-אם לא שמעת על זה זה לא אומר שזה לא קיים ואף אחד לא מכריח אותך לשטוף רדיאטור, גם אותי לא. אפשר פשוט לחכות עד ששוב יתחמם ולקוות שלא יקרה נזק עד ההגעה למוסך

3- הנוזל שהיה לי ברדיאטור היה פראפלו 50%, ומים50% ,כמו בהוראות יצרן, ששמו לי במוסך אחר, לבקשתי, כאשר קניתי את הרכב . ודווקא אחרי כן התחילה ההתחממות. כנראה שהיתי צריך לעשות שטיפה קודם להחלפת הנוזל אבל זה כבר לא משנה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...