Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C5 2005 1800 נזילת דלק


יאיר אדרי
שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול אחרי נסיעה הרגשתי ריח חזק של דלק מתחת לרכב באיזור המיכל דלק היו סימנים של דליפה. הרמתי את המושב האחורי ואת הפלסטיק שמסתיר את המשאבה ושם הכל היה רטוב בדלק. ניגבתי היטב וראיתי שבזמן שהרכב מותנע מקו החוזר יש האין ריסוס מאיזור החיבור. (חיבור מהיר לחיצה) ניתקתי וחיברתי חזרה מתוך מחשבה שאולי יצא מהמקום עדיין דולף וגם כשהרכב לא מותנע יש זרזיף קטן.

עם מישהו נתקל אודה לתגובה.

ראיון שלי אולי נסתם במשאבה הקו חוזר? מה עושים. או מוסך ראשי (יחסית היה שקט בתקופה האחרונה)

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שנסדק מכסה המצוף, משולב עם משאבת הדלק. יש לבדוק אפשרות להחלפה בנפרד של המכסה ללא גוף המצוף/משאבה (יש דגמים שזה ניתן - לא יודע לגבי סיטרואן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי בעיה דומה ברכב שלי , המכסה העליון נסדק בגלל בלאי, למרות שניסיתי למצוא בכל הכוח רק את המכסה או לפחות משאבה משומשת בסוף נאלצתי להחליף לחדשה בעלות של 2000ש"ח. ואח"כ רבים אמרו לי שעשיתי בשכל. כמה דגשים, בין המשאבה למכסה קיימת גומיה שיש להחליף גם אותה כי ברגע שהיא באה במגע עם דלק אפשר לזרוק אותה. וכל גומיה עולה 300 ש"ח וניתן להשיג רק במוסכי חברה. תבדוק אולי להתקין משאבה מחוזקת , אני זוכר שאמרו לי חברים שמתעסקים בשיפורי רכב שניתן לשים משופרת בפחות כסף מהמקורית ובהתחלה אל תמלא מיכל מלא כי רוב המוסכניקים גם לא ממש יודעים לסגור את המוטרה שמחזיקה את המשאבה.

בהצלחה

"אין מוסכניק טוב , יש לקוח עם מזל":-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול אחרי נסיעה הרגשתי ריח חזק של דלק מתחת לרכב באיזור המיכל דלק היו סימנים של דליפה. הרמתי את המושב האחורי ואת הפלסטיק שמסתיר את המשאבה ושם הכל היה רטוב בדלק. ניגבתי היטב וראיתי שבזמן שהרכב מותנע מקו החוזר יש האין ריסוס מאיזור החיבור. (חיבור מהיר לחיצה) ניתקתי וחיברתי חזרה מתוך מחשבה שאולי יצא מהמקום עדיין דולף וגם כשהרכב לא מותנע יש זרזיף קטן.

עם מישהו נתקל אודה לתגובה.

ראיון שלי אולי נסתם במשאבה הקו חוזר? מה עושים. או מוסך ראשי (יחסית היה שקט בתקופה האחרונה)

תודה

 

הכי חשוב תיזהר עם זה יכול להישרף לך האוטו מניצוץ סתאטי ועדיף שאף אחד לא ישב על המושב האחורי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להחליף רק את המכסה - חלק חליפי שלא מסופק ע"י היצרן.

היצרן מספק רק מכלול מלא של מכסה, מצוף, משאבה בעלות של ~1400 ש"ח לפני מע"מ.

 

עלות המכסה החליפי 700 ש"ח לפני מע"מ. האטם שהוזכר עולה ~40 ש"ח ודרוש בכל מקרה (החלפת מכסה בלבד או משאבה שלמה).

 

אני שולט היטב בעלויות כיוון שאמש החלקים הללו הוחלפו ב- C5 שלי, אחרי סימפטום זהה לחלוטין לזה שמתואר כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון,

 

תוכל לפרט קצת יותר בקשר לחלק החליפי הנ"ל? גם ב-406 של אבא שלי הייתה את הבעיה הזו, לפני כמה שנים.

אנחנו רכשנו משאבה מפירוק ב-400 ש"ח והיא החזיקה עד שמכרנו את הרכב וגם לאחר מכן. אני חושש שיבוא היום שלי וגם אצלי זה יקרה (307 2.0).

 

אגב, במוסכים נאמר שהאטם מתרחב לאחר השימוש בו ולכן יש להחליפו תמיד בחדש לאחר פירוקו.

 

בתודה מראש,

אלעד מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל החברים היקרים.

לוקח לי זמן להגיב מכיוון שאני צריך לעבוד בכדי לממן את הרכב שבנדון.

מחר אסע (בתקוה שאגיע) למוסך שהומלץ לי ע"י אחד החברים כאן ואני מקווה שאמצע אצלו את התיקון הרצוי.

ניסיתי למרות הכל לתקן את הדליפה בעזרת חומר שאיתו אני מתקן גופים של משאבות מסוג אחר אבל כנראה שהדלק תקף את החומר וזה משפריץ שוב.

 

שאלה העם הקו חוזר צריך להיות גם הוא בלחץ?

או שיש עוד בעיות בקנה.

אני יעדכן בהמשך ושוב תודה.

 

יאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון.:cry:

 

טוב נסעתי למוסך שהומלץ לי באזור הצק פוסט ולא למוסך שאני מכיר כבר מוסך צמרת שעד היום חשבתי שהוא יקר מעט..

 

אבל הטעם שנשאר לי מהמוסך שהלכתי היה רע להחריד.

הגעתי ב7.00 הסברתי לאדם רציני את הבעיה הודיע לי מראש את המחיר ואמר לך ותחזור ב11.00

שאלתי וציינתי אולי כדאי חדש ולא לשפץ לחסוך זמן וטירחה התגובה היתה שתמיד תהיה האופציה לחדש . OK עד כאן.

 

ישבתי בשקט ועקבתי אחר הנעשה מרחוק (בשלב זה) פירקו את המשאבה והיא נשלחה לשיפוץ (החלפת חלק עליון) כאשר הגיע חזרה התחילו לעבוד על ההרכבה באיטיות מחרידה בסוף התהליך נעלמו ואני מביט בשעון ורואה את הזמן טס לכיוון12.00 והם לא זזים ניקיתי בעצמי את שאריות הדלק מתחת למושב סגרתי בעצמי את המכסה והחזרתי המושב לאחר שגם בדקתי שאין נזילה.

ואז הגיע שוב האדם הרציני היחיד שם ועשה סיבוב עם הרכב.אני כבר שילמתי ועפתי מישם ברגע שהגיע.

המחיר 1200 ש"ח כולל.

הבנתי שבמידה ואצטרך עבודה רצינית על הרכב זה לא המקום כלל אלא עם איני צריך את הרכב לכמה ימים, חבל שזה השרות, בדיאבד זה המחיר בדיוק שנדרש על עבודה כזו במוסך המקורי שאליו אמשיך ללכת ותמיד אצא מישם עם טעם טוב .

 

נ.ב שכחתי לציין שאותו אדם רציני ביקש גם מחשמלאי המוסך להחליף נעל כבל במצבר ברכבי והתגובה היתה כאילו עושה טובה שמחליף, עד לרמה שאותו מנהל עבודה הגיב בכעס.

 

 

סיכום אני כמנהל מכאני בחברה גדולה מתבייש שכך נותנים שירות וטיפול במוסך גדול ומפואר כזה , תמיד שואל עצמי במצב כזה כיצד עסקים כאלא רוצים לקבל אמון מלקוחות ולשרוד.

כנראה היקר שחשבתי הוא כלל לא יקר.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...