Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 306 מתחממת, פרטים בפנים.


יוגב R
שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

 

יש לי בעיה בפיג'ו 306 (מנוע 1.8) של התחממות.

 

שהאוטו עומד בניוטרל או בזמן נסיעה עירונית של 60 קמ"ש אז האוטו לא מתחמם ועומד על טמפ' יפה של פחות מ90 עד 80.

אבל בזמן שאני נוסע בכביש בין עירוני על 100 קמ"ש אז הטמפ' עולה ל95 ומעלה ואני נאלץ לעצור ולתת לאוטו להתקרר.

 

 

יש למישהו רעיון?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי המאוררים נדלקים בכמה מעלות? מנועים של פיג'ו עובדים בחום גבוה וזה נורמאלי.

 

אצלי פיג'ו 306 שנת 94 מנוע 1800 המאוררים נדלקים ב90 95 עד 100 גג .

 

הייתה לי בעיית היתחממות המנוע היה מגיע לחום של 100 עד 110, היתברר שהיה איזה מעגל סגור ולא פתוח לא בדיוק הבנתי מה ניסו להסביר לי, אבל החלפנו איזה "פיוז" ברח לי השם שלו הוא נימצא בתוך האגזוז ביציאה מהמנוע. זה פתר לנו את הבעיה של ההתחממות (הדלקת מאווררים בזמן) ואת בעיה הדלק שהייתה לנו האוטו היה אוכל דלק בכמויות.

 

מקס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל ההודעה שלך, הצלחת (ככל הנראה) לרשום רק את שמך בלי לטעות.

 

מנועי פג'ו עובדים בחום של 90 מעלות בערך, כמו רוב המנועים המוזרקים המודרניים, וזאת מסיבה של זיהום אוויר מופחת.

המאווררים לא נדלקים ב-90 עד 100 גג, אלא עובדים בשתי מהירויות, נמוכה בד"כ ב-92 (ב-106 זה דווקא ב-96 מעלות) ומהירות גבוהה בערך ב-100 מעלות (לא זוכר בע"פ לגבי כל דגם, אבל אפשר לבדוק בהיינס או אוטודאטה).

קרא עוד על מערכת האוורור בשרשור הזה.

 

ה"פיוז" שהוחלף לך באגזוז הוא חיישן חמצן (למבדא). אין בינו לבין מע' המאווררים שום קשר, למעט העובדה ששניהם נמצאים בתא המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבירות גבוהה מאוד שהרדיאטור שלך סתום, מניסיון גם אם תכניס צינור מים ותיראה שהמים יוצאים זה לא אומר שהרדיאטור תקין אלא יכולה להיות גם בעיה של ספיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

עשיתי ניקוז אויר ומצב הטמפ' חזר להיות רגיל.

נאמר לי במוסכים שאם המצב לא ישתנה אז כדי לעשות ניקוי ראדיטור.

 

תודה לכולם על העזרה

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...