Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית check engine נדלקת לפעמים - יונדאי אקסנט 96


gaigerg
שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

ברשותי יונדאי אקסנט אוטומטית מודל 96 עם 260000ק"מ.

בזמן האחרון (שבועיים), האוטו פשוט סוחב פחות, מרגישים כאילו הוא ממש מתאמץ כדי לנסוע כמו שלוחצים לו על הבלם והגז ביחד.

לפעמים גם מרגישים שפתאום האוטו מפסיק להזרים דלק תוך כדי נסיעה ומגמגם.

לפעמים בעמידה, מרגישים את המנוע קצת מגמגם, הסל"ד יציב, הוא עולה ויורד- אבל זה רק לפעמים.

בזמן שהאוטו מגמגם, נדלקת לפעמים נורית check angine ל10-20 שניות ואז נכבית ואז האוטו נוסע רגיל.

יש לציין שהאוטו עבר טיפול 10000 ממש לפני הבעיה הזאת ולאחר הטיפול הוא נסע ממש מצויין.

מישהו יכול לעזור לכוון מה זה יכול להיות?

אני לא בטוח שאם אני ניגש למוסך ונורית check angine לא דולקת, אני לא יודע אם יאתרו את הבעיה.

אני חושב שזה קשוב להזרקת דלק

 

תודה לעוזרים

נ.ב אחלה אתר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממיר קטליטי ברכב הוא המקורי?[איתו עברת 260 אלף.]

אם כן הייתי מתחיל לבדוק מפה[ממיר בגיל כזה עם עבר כזה כבר ממזמן שבור וסתום בפנים מקשה על הפליטה כתוצאה מכך פוגע בסחיבה ובתגובת מצערת,יכול בכייף להדליק מנורת צק אנגן].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לחבר סורק תקלות, לשקע הדיאגנוסטיקה ברכב, ולשלוף קוד תקלה, ולהתייחס בהתאם.

 

חג שמח

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהממיר הקטליטי הוא מקורי, קנינו את הרכב ב160000 ק"מ ולא נראה לי שנגעו בו.

יכול להיות שזה בעיה בהזרקה? יכול להיות קשר לזה שיש יותר מדי שמן?

אם אני עושה בדיקת דיאגנוזטיקה לרכב ולא נדלקת לי הנורית, האם אפשר עדיין לראות את התקלה?

 

בתודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש יונדאי אקסנט 96 ידנית.ואצלי הנורה הזאת קופצת לביקור פעם בשבוע בערך לחצי דקה,רק שאצלי זה כבר שנה וחצי ככה אז כבר הפסקתי להתרגש.בהתחלה אני גם חשבתי שזה קשור למנוע,אבל גם אחרי שהחלפתי מנוע היא המשיכה לדלוק פעם בכמה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין הנורה למפלס שמן המנוע.

כפי שדני זומרשטיין ציין - יש לגשת למוסך לשם שליפת קוד תקלה, אין טעם במקרה הזה לזרוק כל מני אפשרויות תקלה באוויר.

 

חג שמח לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קפצתי למוסך בשפרעם, הוא לא הצליח לבדוק בדיאגנוזסטיקה כי לא נדלקה הנורית וגם המכשיר היה מתאים לרכב אמריקאי.

הוא ניקה את התעלה של האויר החיישן חמצן והמצערת והיה מלא בוץ.

אנינ לא מבין כל כך במכונאות, אבל עכשיו האוטו נוסע חלק.

הוא גם לקח מחיר טוב

הוא אמר שזה המחלה של יונדאי.

 

תודה לכל העוזרים

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק רב שהתקלה סודרה. ניקוי בית מצערת, ועוד אי אילו פעלות, מועילות הן. מכאן ועד פתרון בעיית נורית התראה של "צ'ק אנג'ין" , קיים מרחק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

היי.

בעייה דומה שפתרנו היום, לא להאמין אבל דקה לפני החלפת כויל מצאתי כי מאחר וסליל ההצתה מחולק לשני סלילים האחראים לשני פלגים כ"א, יש לכ"א מהם חיבור מתח נפרד והוא מחוזק ע"י בורג קטן בפינה התחתונה של כל סליל. הבורג האחד היה משוחררו לכן האוטו גמגם וכבה לעיתים.

שימו לב - גם כויל חדש היה פותר את הבעיה אבל היה עולה 900++..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, תודה על העזרה.

עד עכשיו, שזה כבר כחודשיים, האוטו בסדר והנורית לא נדלקה בכלל.

אני מאמין שנפתרה הבעיה, אבל רק ימים יגידו.

תודה בכל אופן לכל העוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
יש לחבר סורק תקלות, לשקע הדיאגנוסטיקה ברכב, ולשלוף קוד תקלה, ולהתייחס בהתאם.

 

חג שמח

 

דני

 

מעלה את השרשור מהאוב:

ניסיתי למצוא את שקע הדיאגנוסטיקה ביונדאי אקסנט 1996.

בכל הרכבים שבדקתי עד כה, השקע נמצא מתחת להגה, ביונדאי לא הצלחתי למצוא.

מישהו יכול לכוון אותי למיקום המדויק של השקע?

 

תודה,

אביגדור

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצלחתי למצוא את השקע, אבל לא מתבצע קשר בין השקע והמחשב.

פרקתי את השקע וראיתי שהחוטים המגיעים לשקע, מתחברים לפינים אחרים מאשר בתקע.

האם מישהו הצליח בוודאות לקרוא תקלות עם סקנר של OBDII?

האם יכול להיות שקע של OBDII והפרוטוקול הוא OBDI?

 

תודה,

אביגדור

OPTIC HOUSE

פתרונות ראיה מתקדמים

חפשו אותנו ב facebook

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...