Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוגאן MCV


alfa_draco
שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחד מעובדי מתעניין ברכב האמור, רנו "לוגאן" MCV כתחליף לטנדר להובלות קלות (צרכי העבודה), וכרכב משפחתי מרווח.

 

שתי דרישות קצת קשה להעריך בנסיעת מבחן - נוחות לנהג בנסיעות ארוכות ולאורך זמן (נוחות הרכב ואיכות המושב), יכולת סחיבה סבירה כאשר עמוס ציוד.

 

אני חייב לציין שטרם ראיתי אחד כזה על הכביש, אני לא יודע אם בכלל נמכרו כאלה ואם מישהו פה זכה להתנסות בכזה. אני לא מרוצה מהאמינות של רנו ברכבים פרטיים, אך בד"כ הצרפתים יודעים לעשות טנדרים שהם סוסי עבודה. השאלה אם ה-MCV הזו צפויה להנות מהאמינות של רכבי העבודה הצרפתים, או מזו של המגאן ושות' (אני יודע שזה במידה רבה ניחוש, והרכב עוד חדש). אמנם זו בעיה של חברת הליסינג כביכול, אבל אני לא רוצה לבזבז שעות עבודה של טכנאי בהמתנה לרכב חלופי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא יודע לגבי ה MCV (ראיתי אחת בכביש נראה סביר עם כי קצת מיושן ) אבל יש לי חבר שגר ברוסיה שיש לו לוגאן , הרכב עבר כ 80 אלף תוך שנתיים ומגלה אמינות מרשימה למדי . אין תקלות חשמל מנוע וכו הוא רק החליף בולמים ומשולשים (הכבישים שם גרועים משלנו) וטיפולים בכל התקופה הזאת. הרכב עם מתלים רכים יחסית ומתנדנד בפניות אבל מתאים מאוד לכבישים משובשים.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון הגדול של הלוגאן הוא בעובדה שיש לו 7 מקומות ישיבה, בקטע הזה מדובר באמת ברכב נישתי מצויין.

אני לא מאמין שאפשר לדעת משהו על האמינות שלו בגלל מוצאו המזרח אירופאי אבל אם זה הפרמטר החשוב ביותר , לדעתי שווה ללכת על משהו בטוח יותר (ודיזל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרנו לוגאן לא באמת רנו לוגאן אלה דאצ'יה לוגאן אוטו שמיוצר ברומניה בפס יצור רומני. את התכנון של האוטו עשו הרומנים עם עזרה של רנו לבניית פס היצור תהיה בטוח שהבטיחות היא של אוטו שמיוצר במזרח אירופה ולא של רנו, אני מאמין שגם הטכנולוגיה של האוטו כולל המנוע- מיושנים למדי כמו שנהוג למכוניות שמיוצרת במזרח אירופה והם זולות במיוחד!

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה תוצאות מבחן ריסוק של לוגאן: http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני,היכן ניתן לקנות רכב חדש עם אחריות,מנוע 1600 ידני,סטיישן ועם מקום ל-7 נוסעים ובמחיר של 100,000 ש"ח (המחיר לחברי מועדון חבר=מחיר לכל אחד שיתמקח מספיק...)?

 

רכב נאה,מרווח,חלפים מוכרים ונפוצים,איכות סבירה אך עם עבר ומוצא "שחורים". הלוגאן אינה הדלתה שזכורה לנו לשמצה,כבר לא מדובר בפס יצור שנמכר ע"י רנו אלא בפס יצור ששייך ומבוקר ע"י רנו,התוצאה לא מאד גרועה ודווקא העדרם של גיר אוטומטי ומערכות אלקטרוניות מורכבות משפר את האמינות כי אלו נקודות התורפה העיקריות ברנו.

 

נכון,יש טובות יותר אך אין שום אלטרנטיבה מקבילה (סטיישן עם 7 מקומות) בסביבת המחיר הזו.קניית סטיישן כזו באותו מחיר תחייב אותכם לרכוש רכב משומש שכבר נסע ונסע ומי יודע מה עבר... לרוב זה יהיה פז'ו 307 SW שאיך לומר בעדינות,גם הוא אינו רכב שנהנה ממוניטין של אמינות מופלגת.

 

עדיין אין ניסיון אמיתי עם הלוגאן,שמעתי שיש התעניינות ובוצעו רכישות ממנה ונכון שמדובר בסוג של הימור אבל אם זו בעיה של חברת הליסינג אז חביבי,יש רק עוד סטיישן אחת בקבוצת רישוי 2,זו הפוקוס והיא קטנה יותר ואין בה 7 מושבים (אבל איכותית ובטוחה יותר).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוגאן מיוצרת במפעל שהיה בעבר שייך לדאצ'יה והיום הוא בבעלות רנו.

הנסיון שיש באירופה עם הלוגאן ועם ה MCV הוא מצויין.

לדעתי הרומנים מוציאים מוצר טוב יותר מהצרפתים בגלל הצורך שלהם להצטיין, ואכן התגובות טובות.

זכור שזה רכב ידני! (כבעל B4 ידנית אני רואה זאת כיתרון).

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה תוצאות מבחן ריסוק של לוגאן: http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

 

 

אם אינני טועה,מבחן הריסוק מתייחס לדור קודם של הלוגאן..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתכוונים להביא גם את ה dCI 1.5 ?

מעניין מה כלכלי יותר במחירי הסולר של היום, ה 1.6 בנזין 105 כ"ס (אני מניח שזה מנוע כמו של מגאן דור I), או הדיזל ?

יש נתוני אמת על צריכת דלק בבנזין של האוטו הזה ?

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בינתיים רק דור אחד.

 

 

הכוונה היא שבשנת 2008 עברה הלוגאן "מתיחת פנים" נוסף דגם 5 דלתות,גם הסטיישן שופר והיום הדגם מגיע באבזור בטיחות שלא היה קיים במודל הראשון מ-2004 שנבחן במבחן הריסוק (למשל נוספו 2 כריות צד ופגושים שונים,רק אלו יכולים להוסיף כוכב אחד אם הם יעילים,נדמה שגם מערכת EBD לא הייתה קיימת בדגם הראשון שנבחן).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע.

 

אגב לבחור יש רק 2 ילדים והחלק האחורי ישאר מקופל, אני מניח, לטובת המרווח ומטענים, כך שאני לא רואה יתרון אמיתי ברכב עבורו, אני מתרשם מהמידע המועיל שנכתב כאן שמי שלא צריך את המושבים הנוספים, עדיף לו להצמד לאופציות מוכרות, איכותיות, ככל הנראה נוחות יותר וללא כל סימני השאלה. כמו ברלינגו.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך מסכים, בתור מי שנוסע היום בדובלו שממלא את צרכיו היטב.

אני רואה כמה יתרונות שבהחלט אני מחפש ברכב עתידי שלי (ולא, אני לא צריך 7 מושבים בכלל, יש לי ילד אחד).

 

1. 4 דלתות צד אמיתיות כמו בפרייבט, יותר נוח לנוסעים מדלתות הזזה.

2. מתלים נורמליים ולא קפיצי עלים על סרן מת כמו בדובלו או בקונקט.

3. במקרה הצורך (הנדיר) יש אפשרות לעוד מושבים.

4. זול!

 

מצד שני, מדובר פה על מכללי מגאן/קליאו/קנגו, שאני לא מחזיק מהם (התרשמות אישית בלבד) כמצטיינים בנושא האמינות.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אליבלא שלא יהיה לך ספק, הלוגאנים הם סוסי עבודה שנוסעים עוד ועוד ועוד ועוד בתנאים שאתה לא מאמין.

 

הם עוברות קילומטראז'ים מטורפים בתת תנאים רציניים ביותר במזרח אירופה וגם במערבה התחילה התעוררות קנייה של הדגם הזה בתור סוג רכב זול ואמין , ולא סתם.

 

מבחינת פנים - אישית , עדיף על הקליאו , אבל זה אני.

בגירסאת הMCV לא נסעתי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...