Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק דגמי 2009 למישהו יש אור לשפוך לגביי שינויים שבוצעו בדגם?


itzic20
שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר על דגם הסדאן.

הבנתי שהיו שינויים חיצוניים קלים. האים ישנם שינויים במנוע?

אם מישהו יוכל לשפוך אור בנושא זה יעזור מאוד כי אנחנו(המשפחה) לפני רכישה של אחת כזו.

תודה לעונים.

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי לא היו כל שינויים במנוע. הוספה רשת על הגריל, נדמה לי גם כי ישנו שינוי קל על הדפנות פנימיים של הדלתות. הפנסים נשארו ללא כל שינוי נראה לעין, וזאת בניגוד לפירסומים באתרי הרכב. אומנם נראה כי פנסי הערפל הפעם עגולים ולא מרובעים. בהייבריד לא ראיתי שום שינויים. לדעתי המחיר של 140K ש"ח עבור הגירסה הבסיסית הינו קצת מופרז ובמחיר שכזה ניתן למצוא אופציות טובות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצעה לנו במחיר של 136K לגרסה הבסיסית. תוספות שעניינו אותנו היו: חלון שמש- 3000 ש"ח

בנוסף יש משהו שנקרא "טרפל"?!? בעלות של 2000 ש"ח. מה זה?

לפי דברי הסוכנות הדגם יהיה ניתן לאספקה רק בעוד חודש.

אם יהיו לי יותר פרטים אני אעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין מנסה לשבור את הראש, על בדיוק מאיר מבקשים 130K על הגירסה הבסיסית, שמגיעה עם טסות ובלי טיפטרוניק אפילו!

מה שהציעו לכם ב136K, אתה יכול להשיג בדיוק בלנסר עם הרבה יותר תוספות. ממש הגזימו עם המחיר של הסיויק החדשה, ועוד לחשוב שהדגם המפואר עולה 150K, אולי אפילו יותר.

אם אתם נעולים על הרכב, עדיף לקנות 2008 במחיר הרבה יותר זול, ויש המון סיויק שמורות שעוד לא עברו את ה10 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק! תנסו את הלנסר החדשה! היא מלאה איבזור ג'נטים ועוד הרבה דברים טובים במחיר של הסיוויק כמובן לשתיהם יש מנוע 1.8 רק שללנסר יש כוכב נוסף בבטיחות והיא מיוצרת ביפן לאומת ההונדה שמיוצרת בטורקיה

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההונדה טובה מהלנסר בכל ההיבטים ובמיוחד בשמירת הערך ולכן ההפרש במחיר של 6K ש"ח מוצדק ואף כרכב משומש ההפרש יגדל.

ד"א המיציבושי עשו מבצע ל"חבר" או מועדון "הוט" במחיר הנחה בערך של 10K ש"ח והם יודעים למה הם מתחברים למועדונים למינהן מכיוון שהביקוש למיציבושי בכלל נמוך והמוניטין של מיציבושי זה לא מה שהיה פעם ובמיוחד אין מה להשוות למוניטין של הונדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלנסר מכונית מעולה ובטח שיותר טובה מההונדה, לפחות לדעתי. כדאי שתבדקו את האפשרות הזו...

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמה בדיוק היא יותר טובה מההונדה, חוץ משיש לה 7 כריות לאומת הארבע של הונדה?

לא אהבתי את הגימור ואיכות החומרים בתא הנוסעים, והנסיעה בה פחות טובה מהסיוויק, גם דוד שלי רכש כזאת ויצא לי לנהוג ולנסוע בה כנוסע ולדעתי ההונדה יותר טובה, לא שאני אומר שזה מצדיק את המחיר היקר של ההונדה אבל עדיין לדעתי המיצובישי פחות טובה בהרבה מאוד דברים.

 

לפותח השרשור- השינויים הם רק בעיצוב, שינויים קלים מאוד, אין שינויים במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להונדה יש 6 כריות אוויר.. שתיים מהן וילונות צד.

השאלה היא אם עתידים להיות שינויים נוספים במחירי הרכב או מבצעים עקב הירידה ברכישה מכוניות חדשות בארץ?

לגביי הלנסר.. אני חושב שהייתי מעדיף אותה. במיוחד בגרסה ה"הספורטיבית" עם מתלים מוקשחים יותר והתנהגות כביש עדיפה משל הסיוויק השמנמנה. בעיניי הסיוויק היא כמו הבנות האלה שהולכות עם חולצה צמודה אבל כל השומנים שלהן נשפכים החוצה. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו שמדגמי 2009 הן לא נקראות LS וES יותר...

הארה קצרה-

CIVIC 4D 1.8 COMFORT

מנוע 1.8 ליטר i-vtec תזמו שסתומים משתנה אלקטרוני. תיבת הילוכים אוטומטית 5 הילוכים. 4 כריות אוויר,2 כריות וילונות צד,abs+ebd,מערכת בקרת יציבותvsa,הגה כח חשמלי,בקרת אקלים אלקטרונית,פתיחת תא מטען משלט,משענות ראש אקטיביות,מערכת עזר לבלימת חירום,ועוד כמה חמוצים.

 

CIVIC 4D 1.8 EXECUTIVE

כל מה שהיה בדגם הבסיסי+ חלון שמש,פנסי חזית HID,חישוקי סגסוגת אלומיניום ובקרת שיוט(אם אינני טועה),שליטה מההגה.

 

אז אולי בכל זאת ישנם שינויים שלא ידועים לנו?

נ.ב.-לפי התמונות גם הדש-בורד שונה.. שימו לב לפאנל היכן שנמצא הרדיו בדגמים החדשים והישנים.

אלו תמונות של הדגם החדש בחו"ל:

http://jalopnik.com/5038981/2009-honda-civic-and-2009-honda-civic-hybrid-officially-revealed

 

כנראה שלא נדע עד שתגיע לארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמה בדיוק היא יותר טובה מההונדה, חוץ משיש לה 7 כריות לאומת הארבע של הונדה?

לא אהבתי את הגימור ואיכות החומרים בתא הנוסעים, והנסיעה בה פחות טובה מהסיוויק, גם דוד שלי רכש כזאת ויצא לי לנהוג ולנסוע בה כנוסע ולדעתי ההונדה יותר טובה, לא שאני אומר שזה מצדיק את המחיר היקר של ההונדה אבל עדיין לדעתי המיצובישי פחות טובה בהרבה מאוד דברים.

 

לפותח השרשור- השינויים הם רק בעיצוב, שינויים קלים מאוד, אין שינויים במנוע.

מאיפה הקפצת את נושא כריות האוויר? או איכות חומרי ההרכבה?

שתיהן מכוניות יפניות ואי אפשר לצפות למשהו שהוא יותר מפלסטיק "ליסינגי" ברכב.

ישבתי כבר בסיויקים משנות ה90 המוקדמות ועד הסיויק החדשה, באף אחת מהן לא הרגשתי נוח, בחדשה גם יצא לי לנהוג.

הלנסר הקודמת (לא הנוכחית אםילו) יושבת יותר טוב על הכביש והמנוע יותר טוב לדעתי, אני די בטוח שהחדשה אפילו שפרה את הקודמת. בכל מקרה אני פחות אוהב את הסיויק.

ולכן אני ממליץ לבחור לנסות את הלאנסר החדשה ולראות מה יותר מתאים לו.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניקח בתור מדד לאיכות המוצר את מחירו בחו"ל אזי לדעתי הרכישה המשתלמת בארץ בסביבות המחיר המדובר (140K) נמצאת ברף התחתון של קבוצה 5 (כמובן שיש להוסיף עוד כי-10 K). מדובר ראשית כל על טויוטה אוונסיס שלגביה הפרש המחיר בין ארץ לחו"ל הוא קטן יחסית. נותנים כאן מחיר די טוב גם לסובארו, אלה קצת מתריד הקטע של החלפת הדגמים של הלגאסי.

 

לאומת זאת האופציה של סיוויק 4 דלתות רגיל (לא הייבריד) מבחינת מדד מחיר המוצר בחו"ל איננה טובה כלל וכלל. במדינות בהן נמכר סיוויק 4 דלתות (למשל פולין) קיימים פערי המחירים של 30-40% בינו לבין הגירסות הרלוונטית לישראל של רכבי קבוצה 5 הנ"ל.

 

בסך הכל לדעתי לא מדובר כאן ברכבים מיוחדים לעניני טעם ומביני עניין כמו למשל אלפא רומאו או סאאב. כך שאינני רואה שום סיבה לנאמנות למותג כמו "סיוויק" ושום סיבה הגיונית למחיר המופרז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...