Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי מיוחד בפרוק ראש מנוע טמפרה?


upetar
שימו לב! השרשור הזה בן 5540 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוף סוף אחרי 105000ק"מ. המים גולשים החוצה אחרי שתי דקות ורעש של ביעבוע אוויר נישמע בצינורות המיים .נישרף לי הפקונג(ואולי סקרנות,שיעמום?).מכין הכול,מחכה למזג אויר טוב,והשאלה שיש לי אל בעלי הניסיון בפיאט .חבר אמר לי שצריך כלי מיוחד לבורג בעיתי בראש.ואים כן אז אולי תוכלו לציר לי אותו ואני אצור כלי כזה.תודה לעונים.(אני מיתכון לפרק את הראש וליבדוק ומה שדפוק לתקן ,ולא יותר)כשעשיתי את זה ברנו החלפתי רק אטמים ונסעתי לסיני:-P.אנסה לצלם קצת.(צריך ראש לצילומים).בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועתק מפורום פיאט .היום פרקתי

ובאמת אים אני מפרק קודם את הקמשפט, (יש גישה) עים סט בוקסות רגיל.השאלה איך בהרכבה ?חשבתי להרכיב הכול יחד אחרי כיון שסטומים אבל אז אין גישה לבוקסה,ואים אני מרכיב רק ראש קודם אז כול הכוסיות יפלו,(אולי גריז יחזיק?)אשמח ליעוץ.חוץ מזה שמצאתי את הסיבה לכניסת גזים מצילינדר למיים (רואים בצילום המצורף).מחר אתן את הראש לתיקון(מילוי והשחזה),ואצלם אחרי התיקון.ועוד שאלה, פקקים?,יש יופי של גישה עכשיו,ומשאבה חדשה כבר יש לי.

PICT0055.JPG

PICT0057.JPG

PICT0051.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח שסתומים ומומנט סגירה של ברגי ראש תוכל למצוא בקבצים המצורפים.

 

בדוק את קוד המנוע לפי רישיון הרכב ותראה איזה קובץ מתאים לרכב שלך.

1.pdf

2.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שקבלת את הראש עם שסתומים מורכבים ומכוונים עכשיו נותר לך להשיג כלי לסגירת הראש מנוע בברגים שמתחת לחצי ראש האחורי. מעיין מפתח מכופף.

 

בהצלחה!

 

hz3432_tn.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל מה אתה אומר?:shock:אז החבר צדק.אבל אני היתכוננתי לפרק (להפריד)חזרה,להדק ראש ולהחזיר בעדינות בשיפוע מינימלי וגם לשים גריז (דבק)ןלהרכיב שוב.(כיוון שסטומים עשינו עים אטם חדש ופרוק והרכבה לא ישנו הרבה)בכול מיקרה תודה רבה על התמונה מחר אני מייצר מפתח כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא תשתמש בדיוק באותו האטם כוון השתסומים ישתנה בוודאות, גם כך לאחר סגירת הראש מנוע יש עוות מסויים לראש המנוע ותגלה שאולי ידרש כוון נוסף. רצוי שתייצר/תרכוש/תשיג כלי כזה ולא תיגע בכוונים שעשה לך בית המלאכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, רצוי הכלי יהיה בליין אחד כדי למנוע סטיית מומנט.

לחילופין, אם קיימת סטייה, ניתן למדוד אותה ולחשב בקלות את תיקון המומנט הנדרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5540 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...