Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט הטרנספורטר שנת 73


sharon.zaguri
שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אבא שלי (אפי) ואנוכי (שרון) משפצים מזה כשנה טרנספורטר שנת 73 שנרכשה באילת

בינתיים ביצענו שיחזור קומפלט לדלת ההזזה שהייתה נופלת!!! בניסיון פתיחה/סגירה והיום נסגרת בטריקה קלה.

טיפלנו טיפול ראשוני במנוע (צינורות דלק, מסנננים וכו)

טיפלנו בחשמל הרכב אורות רוורס, ברקס, איתותים

בוצע ריפוד שני המושבים הקדמיים ושטיח בכול האוטו

במוסך חיפאי ביצעו פחחות וצבע אא של כל הרכב, על הדרך הוחלפו כל אטמי החלונות והפתחים.

כרגע אנו מתלבטים לגבי עיצוב הפנים ושיפוץ המנוע (עוד לא יודעים מה כדאי קודם כי האוטו נוסע ואני מת עליו :-D)

נשמח להכיר וליצור קשר עם אספנים/משפצים על מנת להחליף דיעות, לקבל טיפים, למצוא חלקים, לנסוע יחד וסתם להחליף חוויות:beerchug:

אפי ושרון

before eilat.JPG

renov1.JPG

renov2.JPG

renov3.JPG

logo3.JPG

renov10.JPG

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נראה אחלה..:) תכנכנסו גם לפורום חיפושיות בתפוז יש לא מעט טרנספורטרים:) ויש גם מפגש שבוע הבא

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אחלה..:) תכנכנסו גם לפורום חיפושיות בתפוז יש לא מעט טרנספורטרים:) ויש גם מפגש שבוע הבא

 

 

קישור לפורום חיפושיות:

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=504

עדי גולדנברג 13399

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם כאן יש לא מעט אוהבי ומחזיקי הטרנספורטרים!:-) נראה אחלה, תמשיכו בשיפוץ, כל הכבוד!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

החלטתי להציג את ניקוי פנים הפנסים הקידמיים שביצעתי...

אני מניח שרבים מכורים לאוטו ובטח מבצעים זאת אחת לכמה חודשים ומתרעמים על אלו שלא (כן אני מרים להנחתה פה:shock2:)

אבל לאלו שלא עושים זאת והסיבה היחידה לפתיחת הפנס מבחינתם היא אם הוא נופל מהאוטו (כמו שקרה לי) ולא חוזר בלי פתיחה אז קבלו המלצה:

פיתחו הפנס ונקו הרפלקטור והזכוכית מבפנים

בכך תרוויחו:

1. פנס נוצץ וחדש במקום עמום וישן (טריוויאלי כבר אמרנו???)

2. התעסקות מרגיעה בת כשעה לפנס (כולל זמן יבוש)

3. הרגשת סיפוק שעשינו משהו לאוטו גם ביום שלא "התחרענו" 10 שעות

4. 0 שקלים

 

טיפים (לפי חומרת נזק פוטנציאלי)

1. מנקה חלונות מסיר את הציפוי מהרפלקטור!!! להוריד אבק אחר כך לשטוף עם מים ואולי קצת סבון עדין, לא לשפשף! לאחר היבוש לנגב עם נייר מגבת רך והכל בעדינות.

2. נזק (כמעט) בלתי הפיך יכול להגרם אם גומית האיטום יבשה וגמורה ובמקרה זה תתפורר בפתיחה. אני תיקנתי באמצעות RTV עמיד בחום בפנס אחד (לא המצולם) ובטוח שהיום יש לי איטום טוב יותר מלפני הפתיחה. בשני, הגומי היה סביר.

3. לסמן כיוונים על גוף הפנס והרפלקטור על מנת להרכיב נכון בחזרה.

 

אני מציג כמה תמונות מפנס הטרנספורטר שלי, לא כמו הMANUALS המקצועיים של חבריי בינתיים (מבטיח להשתפר בזה)

תמונה 1: לפני

תמונה 2-3:פירוק הפנס (2-3 קליפסים ו2 תופסני ברגי הכיוון)

תמונה 4-5:שימו לב להבדל של לפני ואחרי ניגוב אבק קל מהרפלקטור והזכוכית

תמונה 6: חלקים יבשים ומוכנים להרכבה

סורי לא צילמתי עוד

על מנת לשמור על כללי האתיקה הראויים של הפורום, אסייג ואומר שדברי זה הוא המלצה ועל סמך ניסיוני בלבד...

DSC01842.JPG

DSC01843.JPG

DSC01844.JPG

DSC01846.JPG

DSC01849.JPG

DSC01850.JPG

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן ונעים להכיר.

שמי קובי ואני מנהל את פורום חיפושיות בתפוז . וגם חבר ותיק במעדון

גם אני בשלבי סיום של אותו פרויקט . רק דבל קבינה ולא סגור. הנה כמה תמונות מהפרויקט שלי .

מה שנשאר עכשיו זה להתחיל להגיע כל שישי לאצטדיון רמת גן להפגש עם עוד עשרות חולים כמוני וכמוך.

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אהלן לכולם

ברשותי נותרה ידית דלת הזזה חדשה ומבהיקה שאיננה מתאימה לי

הוזמנה מCIP1 ולפני שאני מחזיר אותה (יקח כמה שבועות עד שימצא בלדר :wink: בתקופת מיתון)

רציתי לשאול אולי מישהו צריך

הנה תמונה

 

מתאימה לשנים 74-79

sliding door handle.jpg

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוב סתם בא לי לשמוח אתכם היום כי....

 

בפעם הראשונה, עברתי טסט במכה אחת!!!!!!!! פשוט באתי נכנסתי ויצאתי

 

כמובן שעשינו הכנה בסופ"ש:

1. אבי האהוב והכלי! שיפץ לי את ווסת הברקס במחיר 0 שח של O-RING שאוטם בין 2 החלקים של הווסת. ליטשנו את 2 המשטחים עם בד שמיר על משטח שיש ישר, שמנו ORING חדש וזהו אין סימן לנוזל בלמים. (FYI: ביקשו במכון בלמים 730שח עבור השיפוץ). אני עזרתי לרוקן אויר :mm_blush:.

2. בדקנו אורות

3. זהו? כן זהו!

 

עכשיו אנחנו עובדים על איטום לגשם, כן כן מסתבר שנכנסים לי מים מ2 מקומות:

1. מהדלתות הקידמיות, אבל שם זה ידוע כי עוד לא השלמנו את התקנת גומיות הסף של החלונות ולכן זה יפתר.

2. מהחלון הקידמי שזה אסון כי מים נכנסים לבית הגומיה לפני שנכנסים לאוטו ושם הם נשארים כי אי אפשר לייבש מתחת לגומי. בני גלס כבר פירק לי את החלון פעם אחת והוסיף חומר איטום אך כנראה שלא מספיק או שזו לא הדרך...

 

(האוטו במקום מקורה כמובן אבל אני חייב לפתור את זה כדי לנסוע בחופשיות)

אעדכן לגבי פיתרונות וניסיונות

אשמח להצעות לפיתרון, אז תגיבו

תודה

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאני זוכר את האוטו אחד הדברים הטובים בו זה האטימות המוחלטת שלו אבל כנראה הזמן עושה את שלו.

מזל טוב בכל מקרה!

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

דרך אגב שיהיה בהצלחה

אני חולה על הרכב הזה , הוא כמו של הטרוריסטים בסרט בחזרה לעתיד :-P

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטתי לשפץ את מערכת החשמל בעצמי. ההחלטה נפלה אחרי שהכנסתי את האוטו לשיפוץ גיר אוטומטי בגירומטיק.

מה הקשר? נכון? סבלנות, זה יבוא מיד.

ובכן: כפי שכתבתי בטופיק נפרד (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=295163) הגיר הפסיק לעלות לשלישי לפני חודש. לפי המלצת הפורום והספר שיחקנו עם הגוברנר: הוצאנו פירקנו, ניקינו, הרכבנו (ושרפנו עוד שבת :onfire:). הגיר מצידו רק צחק (כנראה דיגדגנו אותו) אבל לא התרגש ולא נכנס לשלישי. הבנו שהגיר הוא חידה וכזה ישאר...

בגירומטיק לאחר הבדיקה נאמר לי שהבעיה כנראה בביפנוכו של הגיר ושאני אכין (לא בכנראה) את האלפיות :wave2::wave: .

 

עכשיו לקטע המענייין (כמעט הקשר): בדיעבד , ישנה אפשרות שהתקלה בגיר קשורה לבעית חשמל (לא בהכרח ואולי לא ישירות אבל אולי נגרם נזק\עומס מתמשך שהוביל להרס של חלק).

אני אפרט 4 עובדות כשהאחרונה שנתגלתה ביום שבת מתחת לאוטו קשרה את כולן הפילה לי את האסימון וחשכו עיני:

עובדה א (האחרונה שגיליתי): שכשנכנסתי מתחת לאוטו לפרק את הגוברנר גיליתי שהחוט לקיק דאון סולונואיד ישב על ההינע (עקב חיווט מעפן), הבידוד נשחק כולו והחוט נוגע בציריה (מינוס להזכירכם)

עובדה ב: (מלפני שבועיים) הקיק דאון סוויץ לא תקין, הוא נסגר לא רק בלחיצה עד הסוף על הגז ולעיתים לא ממהר להפתח.

עובדה ג: במשך תקופה ארוכה, בנסיעה בשלב המעבר לשישי הגיר היה קופץ בעדינות בין שני לשלישי עד שמהירות הנסיעה עלתה.

עובדה ד: לפני חודשיים התחיל פיוז 11 (אחראי בעיקר על האיתות) להשרף באופן אקראי וללא קשר להפעלת מעגל כלשהו. זמן רב חשבתי שהפיוז נשרף בתוצאה מבעיה באיתות או בלוח מכשירים. היו שם המון פיצולים ואילתורים ניתקתי מעגלים עד שהגעתי למצב של איתות עובד ולא היו קצרים. אחר כך גיליתי (לפני שבועיים) שהפיצול המקצר הולך לידית הגיר ולסוויץ קיק דאון ומשם אחרי הסוויץ לסולונואיד

 

ועכשיו לתעופה בחקירה (או חקירה בתעופה אם תרצו :roll:)

איך שראיתי את החוט נוגע בהינע חשכו עיני, הבנתי שהשילוב של הקיק דאון סוויץ המקולקל והחוט שנוגע שגוף, דאגו להעביר באופן אקראי בהתאם לנגיעות בדוושה (+) מפיוז 11 לגוף ולשרוף את הפיוז. אך האם העובדה שהסולונואיד קיבל (-) כל הזמן דפקה את הגיר? לא נראה לי משום ש (+) פוקד על קיק דאון ו(-) לא עושה כלום. מה אתם אומרים?

אבל (וכאן אני אכה על חטא הרבה) עשיתי 1+1 עם המשחק בין שלישי לשני: לפני שהבידוד נשחק הסוויץ לגמרי היה נותן פקודות קיק דאון אקראיות לגיר ואז החוט המבודד חלקית מקפץ על ההינע והסולונואיד מקבל +\- ומקפיץ שני\שלישי בהתאמה. כשהמהירות גוברת, הגוברנר (כנראה) מנצח ונשאר בשלישי. מה אתם אומרים? אולי הפקודה הסוטרת דפקה אותו? אולי?

 

הנה הקשר: אני חייב לשפץ את החשמל בעצמי! למה?

1. אני מבין בזה ויכול (מהנדס חשמל+חוש טכני לא רע)

2. זו המערכת היחידה שאני יכול להבין בה בעצמי עד הסוף

3. מלא תקלות יכולות להתחיל או להמנע בתלות במערכת הזו

4. יש עוד כמה תיבות חידות באוטו שעל מנת לתקנן אאלץ לשלם למומחים לכן אוכל לחסוך כמה אלפיות

5 והכי חשוב: אם אני אעשה לבד, אני אכיר את כל המערכת והאוטו.

 

בהודעות הבאות אשמח להתייעץ איתכם להתלבט ולספר על התהליך

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...