Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למי שמכיר את דגמי ML של מרצדס מהשנים 99-03


vmax96
שימו לב! השרשור הזה בן 5554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כיוון שבשנים הללו יחסית המחיר די נמוך הייתי רוצה לדעת לגבי:

א.אחזקה השוטפת יקרה,עלויות?

ב.הרכב מצדיק את השם או שמתחת מסתתרת מחלה?

ג.האם באמת מדובר ברכב מפנק או שהבעלים צריך לפנק יותר?

ד.האם קיימים דגמים מסויימים של מנועים שלא לגעת..קיימים גם דגמי דיזל בשנתונים האלה..

ואם יש לכם דעה מקצועית כללית אשמח לשמוע..

תודה

user_online.gifreport.gif progress.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון של שנה עם ML320 משנת 01' (היה של אחי)

 

א. אחזקה יקרה בצורה מגוכחת במוסכים של היבואן, אך יש המון מוסכים שמתמחים ברכב הזה באיזור יפו והסביבה.

 

ב.בשטח אין עם מי לדבר, וזה גם יעלה לך ביוקר אם תפגע ברכב

 

ג. אישית הוא לא מפנק כלל ויש לו התנהגות "אמריקאית" - מתנדנד כמו אוניה ומרגיש מסורבל נורא. גם עיצוב הפנים שלו פשוט ומזכיר עיצובים של שנות השמונים (כפתורי תפעול כמו של אוטובוס ). תתפלא לגלות פשטות ביזארית בתא הנוסעים.

 

ד. במנוע לא נתקלתי בבעיות מיוחדות (לחבר יש את הדיזל CDI וגם שם אני יכול לדווח שאין בעיות מיוחדות)

 

בכללי, ה-מ-ו-ן בעיות חשמל מעצבנות שעולות ביוקר. כפתורים מתפרקים ובכלל הגימור די פשוט ברכב, לא מאמין שרק אצלנו סבלנו מהבעיות הללו כי גם חבר שלי סובל מתקלות מזדמנות (בדיזל).

 

בקיצור הוא יותר וואן מאשר ג'יפ.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי' date=' ה-מ-ו-ן בעיות חשמל מעצבנות שעולות ביוקר. כפתורים מתפרקים ובכלל הגימור די פשוט ברכב[/quote']

לא שאני טוען שאתה לא יודע על מה אתה מדבר - בסה"כ מבין שנינו אתה זה שנסע אי פעם ב-ML.

מצד שני, קצת מוזר שהכפתורים שלו מתפרקים, במיוחד לאור העובדה שאתה מציין שהם כמו של אוטובוס, ואתה בטח תאמין לי אם אני אגיד לך שכפתורים של אוטובוס זה משהו אחושילינג עמיד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 2002 הML עבר מתיחת פנים קלה,מומלץ ללהתמקד בשנה הזו ומעלה.

לחבר שלי היה דגם דיזל 270CDI.חסכוני בהרבה מדגמי הבנזין.

האחזקה והתיקונים יקרים (גם לא במוסך היבואן).דוגמה:1200 ש"ח להחלפת כבל למכסה מנוע.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על עוד הרכב באחריות אין כמו המוסכים של מרצדס בארץ , מניסיון עם רכבים חדשים של צ'מפיון , אין מה להשוות בכלל הם לארג'ים , כל חלק שצריך להחליף הם מחליפים מבלי לדבר בכלל ולא מנסים להתחכם.

אבל ברגע שהרכב יוצא מאחריות וצריך לעשות תיקונים המחירים שם פשוט שחיטה , אפשר לטפל ולתקן את המרצדסים בשנים שהזכרת ברבע מהמחיר של מוסכי היבואן.

 

הדוגמא של המגיב מעליי רק מוכיחה את זה , אני לפני חודשיים החלפתי ב-E שלי כבל מכסה מנוע , פשוט קניתי את הכבל מהחברה ב-200 שקל (אני חושב אפילו זה היה פחות , 170 שקל אבל נעגל) , ופשוט החלפתי לבד זה לא כזה מסובך.

לא חסר דוגמאות , אפשר לטפל ברכבים האלו במחירים נמוכים בהרבה ממוסכי החברה ברמה גבוהה לא פחות (אם לא יותר ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, קצת מוזר שהכפתורים שלו מתפרקים, במיוחד לאור העובדה שאתה מציין שהם כמו של אוטובוס, ואתה בטח תאמין לי אם אני אגיד לך שכפתורים של אוטובוס זה משהו אחושילינג עמיד.

אלעד, אני חולה על ה 0303 אבל לא הייתי רוצה לראות כפתור אורות חרום (מאותתים) וכפתור של אורות ערפל שהשראת עיצובם נלקח מאוטובוס ברכב שמתיימר להיות יוקרתי...

 

בשנת 2002 הML עבר מתיחת פנים קלה,מומלץ ללהתמקד בשנה הזו ומעלה.

לחבר שלי היה דגם דיזל 270CDI.חסכוני בהרבה מדגמי הבנזין.

האחזקה והתיקונים יקרים (גם לא במוסך היבואן).דוגמה:1200 ש"ח להחלפת כבל למכסה מנוע.

 

נכון מאוד, באמת הדיזל חסכוני וגם נוסע נחמד, 1200 ש"ח להחלפת כבל זה יקר אך יש יקרים יותר... כנס לצ'מפיון ותראה מחירים גבוהים בהרבה (יש לי A6).

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם ML320 של חבר שיוציא לי לנסוע איתו הרבה, הרכב עצמו לא נעים במיוחד לנסיעה,ויש יותר מדי רעשים בתא הנוסעים, בעיקר מהחלק האחורי,איפה שהשורה השלישית (המתקפלת).

הג'יפ של חבר שלי משנת 2002,לאחר מתיחת הפנים ששם עיצוב הכפתורים מעט יותר נאה,אבל עדיין לא משהו להתעלף ממנו.

מבחינת מנוע אין יותר מדי בעיות,אבל מערכת החשמל ברכב הזה,וסליחה על הביטוי- מחורבנת.

 

רק כדי לסבר את האוזן,בשנה הזאת שיש את הרכב לחבר שלי (הוא קנה אותו עם 35,000 קילומטר,כיום הרכב עם עוד איזה 6000 קילומטר יותר), הרכב סבל משלל בעיות חשמל,זה התחיל עם איזושהי בעייה בקסנונים, המשיך עם כל מיני נורות שנדלקו בלוח השעונים בגלל כל מיני חיישנים שנדפקו והקצפת היתה שלפני חודש היתה לו תקלה שכאשר הוא מניע את הרכב נדלקות לו כל נורות החיווי של מערכות הבטיחות (בקרת אחיזה,בקרת משיכה,ABS וכו'), ואחרי שהוא בילה עם הרכב הרבה במוסכים עלו על כך שהמחשב של ה-ESP הלך.

 

יכול להיות שהרכב שלו ספציפית לימון,אבל מצד שני אני רואה שיש כאן עוד מישהו שחווה על בשרו את מערכת החשמל של ה-ML.

 

מעבר לזה, כמו שכבר אמרו, לא נראה לי שזה הג'יפ שהייתי יורד איתו לשטח רציני,ולא בגלל החשש לנזקים כאלה ואחרים,אלא פשוט כי הוא באמת נראה יותר כמו איזה SUV מאשר רכב שטח.

 

אני אישית לא אהבתי אותו,ולמען האמת השבוע בתאילנד יצא לי כמה פעמים לנסוע על טויוטה פורטון,הרבה יותר אהבתי את הטויוטה, מכל בחינה אפשרית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין זוכר את הפרק בטופ גיר שבו קלארקסון לקח אותו לנסיעת מבחן. הוא פשוט קטל אותו בכל דרך אפשרית, והשיא היה בכך שהוא הדגים את "איכות" הרכבה בכך שהוא תפס את הקונסולה של ההילוכים והראה כיצד הוא מצליח לנענע אותה מצד לצד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-ML מהשנתונים המדוברים ממש לא מרגיש איכותי, והנוחות נסיעה שלו ממש לא משהו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד כמה תקלות מביכות:

 

1. מחשב נעילה מרכזית (מקודד עם המפתח) שהלך לעולמו ללא שום סיבה.

2. גיר אוטומטי שתקוע יותר מחודש (!) ימים בהילוך שני (מצב חירום) בלי שיצליחו לעלות על התקלה בכמה מוסכים -

לאחר נבירה רצינית בקרביים של האוטו נמצאה צמת הגיר למחשב כתקולה והיא הוחלפה לאחת מפרוק בעלות של 6000 ש"ח!!!

אף אחד לא הסכים לתקן את הצמה.

3. כסא נהג שנשבר לו מנגנון ההזחה (ידני ! ברכב שעלה המון כסף), תוקן אצל הפחח שלי לאחר שאף מוסך לא היה מעוניין לתקן

אלא להחליף את כל הסלון.

 

בקיצור ניבה בתחפושת של מרצדס.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין זוכר את הפרק בטופ גיר שבו קלארקסון לקח אותו לנסיעת מבחן. הוא פשוט קטל אותו בכל דרך אפשרית, והשיא היה בכך שהוא הדגים את "איכות" הרכבה בכך שהוא תפס את הקונסולה של ההילוכים והראה כיצד הוא מצליח לנענע אותה מצד לצד.

 

אלעד, האם יש לך קישור לאותו פרק של טופ גיר ביו טיוב?.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שהאוטו הזה יוצר בשנים שמרצדס האמינה ב"הנדסת על", ילעה כמה שזה יעלה.

 

לא, זה רק עד תחילת ה90, והמהדרין יגידו שעד סוף ה80.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...