Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi A3 2004-2009


guyush
שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, חבר שאל אותי שאלה שלא הייתי בטוח בתשובה והשאלה היא: האם כל מנועי ה2 ליטר של האודי הם FSI?

אני עניתי כן אבל האם זה נכון?

והאם גם מנועי ה 1.6 הם FSI?

תודה רבה לכל העוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי, מנוע ה1.6 של הA3 עד מודל 2008 (לא סגור על 2009) - הינו בעל ~105 כ"ס בלבד ואינו בעל טכנולוגיית FSI.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי

מנועי 1.6 יש רגיל ויש FSI ,(שזה הזרקה ישירה)

 

בארץ אתה תמצא רק ה 1.6 הרגיל,אין בארץ 1.6 FSI.

 

בקשר למנוע 2.0 בארץ יש 2.0 FSI בנזין, ויש גם 2.0 TDI שזה דיזל.

 

ומשנת 2008 יש 2.0 TFSI שזה מנוע ה2.0 FSI מוגדש עם טורבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ה2.0TFSI יש כבר ממודל 2005.

בדיוק אותו 2.0TFSI שיש גם במודל 2009.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי

צודק

 

כנראה לחצי בטעות על 8 במקום 5,חחח זב יצא כאילו 2008.

 

התכוונתי ל2005

 

לפני חודשיים כשהתחלתי לחפש אודי A3,חיפשתי 2.0TFSI 2005

 

אבל בסוף הלכתי על 2.0FSI בגלל שזה יותר חסכוני וגם פחות כאב ראש,הטורבו צריך לחכות שיתחמם,וגם שיתקרר לפני שאני מכבה את המנוע,אין לי כח לקפדנות הזאת:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אבל בסוף הלכתי על 2.0FSI בגלל שזה יותר חסכוני וגם פחות כאב ראש,הטורבו צריך לחכות שיתחמם,וגם שיתקרר לפני שאני מכבה את המנוע,אין לי כח לקפדנות הזאת:-D

 

אבל עם זאת אתה מקבל יותר כח וחוויה שונה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...