Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ שמן גבוה, מנוע לא מתחמם, וצינור שלא נמצא בארץ (306 XSI)


SP33DS73R
שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי 306 XSI 97, קניתי אותו לא מזמן וצריך לסדר כמה דברים:

 

שמתי לב שבהתנעה קרה הלחץ שמן נמצא על 8 באר קבוע (המקסימום)

לאוטו לוקח בערך חצי שעה של נסיעה בינעירונית להגיע לטמפ' עבודה, ורק אז הלחץ שמן יורד קצת ל-6 (75% מהסקלה).

 

בנוסף נגיד אחרי נסיעה כזו אני מכבה את המנוע ומדליק שוב אחרי כמה דקות, אז ישר הטרמוסטט מראה 110 מעלות, נפתחות הוונטות, וזה נרגע אחרי עוד כמה דקות (ונשאר על 90)

 

זה לגבי הלחץ שמן וחום מנוע. הלכתי למוסך GTA בקריות, לפי המלצות שקיבלתי, בעל הבית מיכאל אמר שכנראה מדובר בטרמוסטט ושהלחץ שמן נגזר מאותה בעיה.

הוא גם מצא שיש שם צינור מים שנוזל וצריך להחליף. הצינור נמצא בצד ימין של המנוע ונקרא "צינור מים עליון" - מספר חלק 1343H7 / J5 - הבעיה שלא ניתן להשיגו בארץ, גם לא תחליפי, ולהזמין מחו"ל זה 1600 שקל S-:

 

אני רוצה בבקשה חוו"ד נוספת (עד כמה שניתן בפורום..) ואם מישהו יודע מאיפה ניתן להשיג את הצינור הזה. בדקתי בעצמי מול המחסן של מוסך מורשה גזית ובאמת אין בארץ.

 

סורי על החפירה..תודה

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדקתי בעצמי מול המחסן של מוסך מורשה גזית ובאמת אין בארץ.
ככל שידוע לי היבואן לא גובה תוספת על חלפים שאינם נמצאים בארץ.

ממלאים טופס הזמנה בחנות החלפים בבני-ברק, משלמים מקדמה סמלית ומקבלים טלפון אחרי מספר ימים כשמגיע משלוח חלפים מחו"ל.

 

לא סביר שהצינור הזה יקר כל כך, ובכל מקרה יש תחליפיים בכל חנות חלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח. אם מדובר בצינור עם פיצול ביציקת גומי (למשל, לכיוון יח' הקירור על פילטר השמן), אז מדובר בצינור יקר מאוד לייצור (לא מבחינת חומר - זו עלות של שקלים בודדים ואף פחות. רוב הכסף מושקע בתבנית ובייצור המוגבל יחסית) שעקב כמויות לא גדולות של ביקוש - לא משתלם לאף יצרן משנה לייצר תבנית נוספת למקורית ולייצר חלקים תחליפיים.

 

דוגמא אחרת - "תמנון" בקסנטיה (הכוונה לפטנט של איחוד כמה צינורות (בהם עובר הנוזל ההידראולי בדרכו חזרה אל מיכל העודפים) באמצעות יציקת גומי) - שבטח יותר נפוץ מצינור מים ב-XSI (נמצא בכל קסנטיה) - אין בנמצא תחליפי, וחדש עולה כ-2000 ש"ח לפני מע"מ. אם כבר צינור, אז משחילים אותו עד הסוף.

 

הפתרון היחיד (מלבד הזמנת חדש) הוא לאלתר קומבינה של חיתוך צינור ישיר בקוטר זהה, והכנסת מחבר T עשוי במיוחד עם ירידה לקוטר הצינור הנוסף (כנראה מנחושת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות צינור ה"כ בקסארה דיזל - 770 ש"ח. כן, כל הצינור.

 

ההבדל ביני לבין הבחור כאן, שקסארה דיזל יש כמו זבל והיה אפשר להשיג צינור מפירוק.

 

 

בכל מקרה יש אפשרות להביא צינור תקין מחו"ל, לא הייתי מתעסק עם קומבינות בייצור מקומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הצינור זה אותו אחד עם המחבר T (שיורד לרדיאטור אם אני לא טועה)

 

אני לא אוהב קומבינות אז ייצור מקומי לא נראה לי, וגם לא מפירוק.

 

מישהו מכיר איך נקרא הצינור באנגלית?

 

יכול להיות water inlet hose?

 

ויש לכם מושג אם בשאר הדברים ניתן לטפל בינתיים עד שאני משיג את הצינור?

 

מהצינור יש נזילה קטנה ורואים מעט מים ירוקים יוצאים

 

ד"א בצינור בתמונה אנילא רואה את המחבר T - האם זו יחידה נפרדת או שזה פשוט לא הצינור?

מצאתי את זה באתר חלקי חילוף צרפתי http://www.oscaro.com

3845.jpeg

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון , גם אני החלפתי את הצינור הזה ב-306 S16 שהייתה ברשותי , צינור מים ראשי עליון מצד ימין ( אני מניח שהם זהים) וגם בזמנו נאמר לי במורשה שאין בארץ ויקח בערך שבועיים להזמין בסוף אחרי 4 ימים מצאו לי צינור חדש יושב באיזה מחסן (שירות מעולה הייה להם !) והיצנור עלה משהו כמו 550 שקל אם אני זוכר נכון שזה בערך שליש מהעלות שביקשו ממך.

אופציה נוספת היא לנסות להזמין מ-EBAY

 

לגבי הלחץ שמן גם אצלי בימים קרים הלחץ שמן בהנעה הייה גבוהה ואז יורד דבר נוסף יכול להיות שהוא מזייף גם שהם חדשים הם לא שיא הדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה מצאת אותו? אולי שווה לבדוק שם

 

לפי מה שאמרת נראה לי שהבעיה אם כבר לא בלחץ שמן אלא בטרמוסטט כי כמו שאמרת לחץ שמן כשמנוע רק הוא גבוה

ואצלי לטרמוסטט לוקח הרבה זמן עד שהוא מראה שהמנוע חם - אולי הקריאה של הלחץ שמן קשורה לטרמוסטט ולכן גם הוא נשאר גבוה הרבה זמן - תקנו אותי אם אני טועה

 

וארנון - שמע זה 42 יורו בצרפת, בארץ היורו מקבל פתאום שער דו ספרתי משום מה :twisted:

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי פעם 306-החלפתי את הצינור שאני חושב שאתה מדבר עליו-"צינור חימום רב נקודתי".עלה המון בזמנו.לאחר החלפה שלו שמתי שלט למכירה על הרכב.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערך, המק"ט שנתנו לך אכן נכון, והוא מיוחד ל-XSI (שונה מה-S16, שונה מ-306 מן המניין או משהו אחר).

 

כך נראה הצינור שאתה עומד לקבל ;-), מסומן בתמונה כמספר 1:

 

attachment.php?attachmentid=138642&stc=1&d=1229507097

 

לגבי המק"ט - בדוק את קוד המנוע שלך ברשיון (אני מניח שהרכב שלך עם מזגן). קוד המנוע שלך אמור להיות RFZ, ואז המק"ט שמתאים לך הינו 1343J5.

אם המנוע הוא RFX, אז הקוד הוא 1343H7, אבל זה אמור להיות לרכב ללא מזגן (יכול להיות ששני הצינורות זהים).

 

הצינור נקרא WATER INLET HOSE, פשוט כך, אבל הוא ספציפי ל-XSI. שווה לבדוק עלות צינור דומה ל-405 מנוע שני ליטר ו-ZX וולקן מ-94'. המנוע אמור להיות זהה ואולי גם הצינור.

 

לחילופין - אפשר לעשות את הקומבינה שהמלצתי (לא צריכה להיות בעייה, כולה צינור מים).

 

*****עריכה - שים לב , חשוב !!!****

 

עכשיו ראיתי שהאוטו מודל 97, האם אתה יכול לוודא שהאוטו יוצר אחרי 2.11.95 ? אם כן - הצינור שאתה צריך שונה ופשוט בהרבה, מספרו בקטלוג הוא 1343V2.

אל תרוץ להזמין לפני בדיקה. אם אתה רוצה, שלח לי בפרטי מס. שילדה ואבדוק עבורך במדוייק.

 

אחה"צ או בערב אעלה תמונה של הצינור בתצורה החדשה, כדי שתוכל להשוות.

Water hose.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי עד כמה שאני זוכר בצינור יש התפצלות כלפי מטה ככה שזה לא נראה הV2

 

אין לי פה מצלמה, אני אעלה מחר תמונה מפורטת של הצינור במנוע. תודה על הכל בינתיים :wink:

 

איך בינתיים אני יכול לאטום אותו זמנית עד שאני משיג צינור חדש? אפשר עם סיליקון ואיזולירבנד?

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי הנה תמונות מכל מיני זוויות להנאתכם :lol:

 

אם התמונות חשוכות מדי תגידו לי אני אצלם באור יום

 

רואים באחת התמונות את הנזילה של המים הירוקים על הצינור שמתחת לצינור המדובר

 

מה לגבי איטום הצינור? מישהו יודע? אולי לא עם סיליקון ואיזולירבנד :wink:, איך ניתן לאטום אותו בצורה טובה בינתיים?

DSCF1475.jpg

DSCF1476.jpg

DSCF1477.jpg

DSCF1478.jpg

DSCF1479.jpg

DSCF1480.jpg

DSCF1481.jpg

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...